Papildina “pašizolācijas saraksta” valstis
Atgriežoties no Īrijas, Dānijas, Grieķijas un Lielbritānijas, ir jāievēro pašizolācija.
Līdz šim šīs valstis nebija iekļautas sarakstā, kur ir ļoti augsta Covid 19 saslimstība.
Šajā sarakstā šobrīd ir 24as Eiropas valstis.
Atgriežoties no šīm valstīm Latvijā, ir jāievēro pašizolācija.
Ārpus Eiropas neiesaka ceļot arī uz Austrāliju.
Divi Covid-19 pacienti brauca autobusā uz/no Aglonas
Divi cilvēki, kuriem apstiprināts Covid 19, vakar brauca autobusā Rēzekne -Daugavpils un Daugapils –Priežmale.
Pasažieri brauca no un uz Aglonu.
Tie nav Aglonas svētku dalībnieki.
Visiem šo autobusu pasažieriem jāsazinās ar Slimību profilakses un kontroles centru.
Ja jūtas slims, jāzvana ģimenes ārstam.
Ja kāds no pasažieriem bija Aglonas svētku dalībnieks, viņam jādodas mājās.
Kalnmeieru vēl neapsūdz par neizpaužamo ziņu izpaušanu
Bijušo ģenerālprokuroru Ēriku Kalnmeieru vēl neapsūdz par neizpaužamu ziņu izpaušanu.
Izmeklētājiem nav pietiekami daudz pierādījumu.
Būs papildu pārbaudes.
Pret diviem cilvēkiem apsūdzības tomēr celtas.
Tā ir virsprokurore Elita Jurkjāne un viņas vīrs.
Viņa izpauda ziņas, kuras nedrīkstēja.
Viņas vīrs Juris Jurkjāns apzināti nepatiesi liecināja.
Ārsti atbalsta prasības celt algas augstskolu pedagogiem
Ārsti atbalsta izglītības darbinieku prasību palielināt atalgojumu augstskolu pedagogiem.
Ārsti ir gatavi arī piedalīties plānotajā 18.augusta piketā.
To, vai pikets pie valdības ēkas notiks, lems pirmdien.
Aglonā notiek reliģisko svētku galvenie pasākumi
Aglonā piektdien.14.augustā, notiek reliģisko svētku galvenie pasākumi.
Uz pasākumiem var nākt ne vairāk kā trīs tūkstoši cilvēku.
Ierasties var tikai tie, kuriem ir īpašas caurlaides.
To pārbauda zemessargi, karavīri un policija.
ES ministri vienojas – jāgatavo sankcijas Baltkrievijas amatpersonām
Cilvēkiem, kuri ir atbildīgi par notiekošo Baltkrievijā, noteiks ierobežojumus.
Tā piektdien.14.augustā, vienojās Eiropas Savienības ārlietu ministri.
Ierobežojumus noteiks tiem, kuri ir atbildīgi par vardarbīgu attieksmi pret protestētājiem.
Ar šo personu vārdiem izveidos sarakstu.
Ierobežojumi varētu būt saistīti ar pārvietošanos un naudas kontu iesaldēšanu.
Baltkrievijā vardarbīgi apspiež protestus.
Protesti notiek, jo vēlēšanās bija pārkāpumi un rezultātus viltoja.
Pēdējās dienās cieta vai aizturēja tūkstošiem cilvēku.
Slimnīcās ārstējas vairāk nekā 250 cietušo, un ir arī bojāgājušie.
Lietuvā Baltijas ceļa gadadienā rīkos akciju Baltkrievijas tautas atbalstam
Lietuvas sabiedriskie darbinieki aicina 23.augustā cilvēkiem sadoties rokās no Viļņas līdz Baltkrievijai.
Šajā dienā ir Baltijas ceļa gadadiena.
Šādi vēlas atbalstīt kaimiņvalsts sabiedrību, kas šobrīd piedalās protestos Baltkrievijā.
Tihanovska aicina Baltkrievijas mērus uz protesta akcijām
Baltkrievijas opozīcijas pārstāve Svetlana Tihanovska aicina visu Baltkrievijas pilsētu mērus nedēļas nogalē uz mierīgām protesta akcijām.
Viņa pārliecināta, ka prezidenta vēlēšanās par viņu balsoja lielākā daļa vēlētāju.
Bet vēlēšanu rezultātus viltoja.
Tihanovska šobrīd atrodas Viļņā.
ES pirks 300 miljonu Covid-19 vakcīnu
Eiropas Savienība pirks 300 miljonus koronavīrusa iespējamās vakcīnas devu.
To darīs, ja vakcīnu atzīs par drošu un efektīvu.
Konkrēto vakcīnu izstrādā zāļu uzņēmums kopā ar Oksfordas universitāti.
Eiropas Komisija pirks vakcīnu visām 27ām Eiropas Savienības dalībvalstīm.
Šķēpmetējs Čakšs 2 reizes labo personisko rekordu
Latvijas šķēpmešanas šīs sezonas līderis Gatis Čakšs piektdien.14.augustā, Ogrē divas reizes laboja personisko rekordu.
Jānis Svens Grīva kļuva par 16. šķēpmetēju, kurš aizmeta šķēpu tālāk par 80 metriem.
Abi sportisti kopā nopelnīja dubultuzvaru.
Dubultuzvara sieviešu konkurencē bija Līnai Mūzei un Madarai Palameikai.