Ziņas vieglajā valodā 14. martā

Ziņas vieglajā valodā 14. martā

Ziņas vieglajā valodā 14. martāAigars Rozenbergs

     

     

    Budžeta komisija atbalsta rosinājumu ierobežot Latvijas Bankas prezidenta amata termiņu skaitu

    Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija trešdien, 14. martā, vienojās virzīt jaunu likumprojektu, kas paredz noteikt, ka Latvijas Bankas prezidents šo amatu varēs ieņemt ne vairāk par diviem termiņiem pēc kārtas.

    Tomēr atbalstu komisijā neguva ideja paplašināt tiesības atbrīvot no amata Centrālās bankas prezidentu.

    Basketbola savienība atlaiž finanšu direktoru

    Pēc pagājušajā nedēļā atklātībā nākušā Latvijas Basketbola savienības skandāla organizācija nolēmusi no darba atbrīvot finanšu direktoru Arvīdu Grigaļāviču.

    Nav ziņu par iespējamām provokācijām 16. martā

    Patlaban nav informācijas par iespējamām provokācijām jeb atbildes rīcību leģionāru atceres dienā.

    Tomēr tās nevar izslēgt, jo tuvojas Saeimas vēlēšanas.

    Tāpat nedēļas nogalē notiks Krievijas prezidenta vēlēšanas.

    To pēc Nacionālās drošības komisijas sēdes trešdien, 14. martā, pavēstīja iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis.

    Uzmēra zemi teritorijā, kur atrodas "māja-kuģis"

    „Latvijas mērnieks” trešdien, 14. martā, Pāvilostā kopā ar pašvaldību un zemes īpašniekiem uzmērīja zemi jūras krastā, tajā skaitā arī teritorijā, kur atrodas tā sauktā "māja-kuģis".

    Ir konstatētas vairākas robežu neatbilstības.

    Vienlaikus notiekot saskaņošanas process ar kaimiņiem un pašvaldību par kopīgu, jaunu robežu noteikšanu.

    Pieaug gripas izplatība

    Aizvadītajā nedēļā palielinājusies gripas izplatība.

    Šīs infekcijas dēļ bojā gājuši vēl divi cilvēki, informē Slimību profilakses un kontroles centrs.

    Līdz ar to gripa šosezon prasījusi jau 21 cilvēka dzīvības.

    Meja: Krievija ir atbildīga par uzbrukumu Skripaļam

    Krievijas valsts ir atbildīga par 4. martā Anglijas dienvidrietumu pilsētā Solsberi notikušo uzbrukumu bijušam Krievijas dubultaģentam Sergejam Skripaļam.

    To trešdien, 14. martā, paziņoja Lielbritānijas premjere Terēza Meja.

    Krievija savu atbildību par uzbrukumu Skripaļam ir pilnībā noliegusi.

    Tāpat Kremlis solījis atbildes soļus uz Apvienotās Karalistes paziņojumu par 23 Krievijas diplomātu izraidīšanu.

    ANO Drošības padome apspriedīs uzbrukumu Skripaļam

    ANO Drošības padome pēc Lielbritānijas lūguma trešdien, 14. martā, rīkos ārkārtas sēdi.

    Tajā paredzēts apspriest uzbrukumu bijušajam Krievijas dubultaģentam.

    Lielbritānija informēs padomes locekļus par nervus paralizējošo vielu, ar kuru saindēts Skripaļs un viņa meita.

    Merkele sāk ceturto kancleres pilnvaru laiku

    Vācijas līdzšinējā valdības vadītāja un kristīgo demokrātu līdere Angela Merkele trešdien, 14. martā, Bundestāgā ceturto reizi ievēlēta kanclera amatā.

    Vēlāk viņa līdz ar savas valdības ministriem nodeva amata zvērestu.

    Eiropas Savienība bēgļu apgādei novirza vēl trīs miljardus eiro

    Eiropas Komisija gatavo novirzīt bēgļu apgādei un uzturēšanai Turcijā vēl trīs miljardus eiro.

    Tas darīts tāpēc, ka sākotnēji piešķirtie trīs miljardi pērn ir jau iztērēti.

    Aizsaulē aizgājis fiziķis Stīvens Hokings

    Pasaulē sēro par slavenā britu matemātiķa un fiziķa Stīvena Hokinga nāvi.

    Viņš mūžībā devies 76 gadu vecumā.

    Hokings savu dzīvi veltīja kosmosa izzināšanai un tam, lai šis sarežģītais temats būtu pieejams plašākai sabiedrībai.

    Nakts un ceturtdiena būs mākoņainas

    Sinoptiķi prognozē, ka naktī Latvijā būs mākoņains laiks, bez būtiskiem nokrišņiem.

    Atsevišķos posmos būs slideni ceļi.

    Z, ZR vējš līdz 8 m/s.

    Gaisa temperatūra -3…-7.

    Rīt būs mainīgs mākoņu daudzums.

    Austrumu rajonos neliels sniegs.

    Pūtīs Z vējš līdz 7 m/s.

    Gaisa temperatūra +1…-4.

    Rīgā tuvākā diennakts paies bez būtiskiem nokrišņiem.

    Gaisa temperatūra naktī -3…-4, rīt -1…-2.

    Laika prognoze – otrā.

    Saistītie raksti
    0 komentāri
    Pievienot komentāru
    Komentēt vari ar kādu no saviem sociālajiem profiliem
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Populārākie
    Interesanti