Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 14. septembrī

Ziņas vieglajā valodā 14. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 14. septembrīDace Simanoviča

Skolēnus testēs retāk

Lai laboratorijas nebūtu tik ļoti noslogotas, skolēniem Covid-19 testus veiks reizi divās nedēļās.

Informāciju par skolām nodos centralizēti no Valsts izglītības informācijas sistēmas.

Ja saslimstība pieaugs, skolēnus pārbaudīs biežāk.

Attālināti mācās 188 skolās

Kopš augusta beigām skolās atklāti gandrīz 750 Covid-19 gadījumu.

Vismaz viena klase attālināti mācās 188 izglītības iestādēs visā valstī.

Visbiežāk slimo pamatskolas skolēni, un tas notiek Rīgā, Jelgavā, Liepājā un Jēkabpilī.

460 jauni Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 460 jaunus Covid-19 gadījumus, 8 cilvēki miruši.

Aptuveni trīs ceturtdaļas no inficētajiem cilvēkiem nebija vakcinēti, pārējie bija.

Veica vairāk nekā 43 tūkstošus izmeklējumu.

Slimnīcās esošo Covid-19 slimnieku skaits tuvojas trim simtiem.

Iecer apvienot vairākas reģionālās augstskolas

Apvienos vairākas reģionālās augstskolas – izmaiņas skars Daugavpili, Rēzekni un Liepāju.

Ieceri šodien apstiprināja valdība.

Projekts par izmaiņām jāsagatavo gada laikā.

Liepājas Universitāti grib pievienot kādai no zinātnes universitātēm.

Savukārt Daugavpils Universitāti un Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmiju apvienos, veidojot jaunu valsts augstskolu.

Aug interese par tālmācībām

Jaunajā mācību gadā vairāk nekā pusotrs tūkstotis skolēnu mācības sāka kādā no tālmācības skolām.

Pārsvarā tie ir pamatskolas skolēni.

Tālmācības skolu direktori un vecāki saka, ka šādi var mācīties aktīvi un patstāvīgi jaunieši.

Pārējiem var nākties papildus meklēt privātskolotāju palīdzību.

Iebraukšanas maksa Jūrmalā varētu būt arī ziemā

Jūrmalā iebraukšanas maksa pilsētā varētu būt visu gadu.

Šobrīd divi eiro jāmaksā tikai vasarā.

Izmaiņas plāno pēc nākamās vasaras.

Domnieki tā grib mazināt caurbraucēju skaitu kūrortpilsētā.

Pagaidām par to vienojās Satiksmes komitejas deputāti, bet vēl jālemj visai domei.

Tāpēc diskusijas turpināsies.

Krievijā vēršas pret medijiem

Krievijā pirms vēlēšanām vēršas pret neatkarīgiem medijiem un interneta platformām.

Krievijas tiesa vairākām starptautiskām saziņas vietnēm liek maksāt sodu, jo tās atsakās izdzēst aizliegtu informāciju.

Tikmēr vairāk nekā 150 mediju un sabiedrisko organizāciju oficiāli lūdz atcelt “ārvalstu aģentu” likumu.

Putins dodas pašizolācijā

Krievijas prezidents Vladimirs Putins ir pašizolācijā.

Viņam tuvam cilvēkam atklāja Covid-19.

Tā ziņo Kremlis.

Pats prezidents esot pilnībā vesels un turpmākās dienas strādāšot attālināti.

Pēdējās dienās Putins klātienē tikās ar Baltkrievijas vadītāju un Sīrijas prezidentu.

Eiropā vairāk lido

Šovasar strauji pieauga komerclidojumu skaits Eiropas Savienībā.

Tomēr lidojumu joprojām nav tik daudz kā pirms pandēmijas.

Tā liecina Eiropas Savienības statistikas biroja dati.

Aviācija bija nozare, kas pandēmijas laikā cieta visvairāk.

Gulbis palīdzēs izlasei

Latvijas vīriešu tenisa izlasei Deivisa kausā palīdzēs Ernests Gulbis.

Tā ziņo Latvijas Tenisa savienība.

Šajā nedēļas nogalē Latvijas izlase Stambulā Pasaules otrās grupas spēlēs tiksies ar Turciju

Laika ziņas

Būs daļēji mākoņains, bez nokrišņiem.

Vietām veidosies migla.

Pūtīs lēns vējš, kas piekrastē būs nedaudz stiprāks.

Gaisa temperatūra naktī 3..8 grādi, piekrastē vietām ap 10 grādiem, bet dažviet no rīta zāles virskārtā iespējama salna 0..-1 grāds.

Rīt dienā 13..18 grādi, vēsāks Alūksnes pusē – tur ap 11..12 grādiem,

Laika tips pirmais – īpaši labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt