Ziņas vieglajā valodā 14. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 14. martā

Ziņas vieglajā valodā 14.martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Apturēs starptautiskos pasažieru pārvadājumus

Nākamnedēļ, no otrdienas, Latvija apturēs visus starptautiskos pasažieru pārvadājumus ar lidmašīnām, vilcieniem, kuģiem un autobusiem. Par šādu valdības lēmumu paziņoja Ministru prezidents Krišjānis Kariņš no ''Jaunās Vienotības''. Šķērsot robežu ar privātajām automašīnām joprojām drīkstēs.

Latvijas valstpiederīgajiem robežu neslēgs. Viņi drīkstēs ierasties Latvijā. Par iespējām atgriezties patlaban ir liela interese. Tā informē Latvijas Ārlietu ministrija. Ministrija strādā pastiprināti, lai palīdzētu visiem.

Vīruss Latvijā atklāts jau 26 cilvēkiem

Ar papildu ierobežojumiem valdība cer samazināt jaunā vīrusa izraisītās slimības "Covid-19" izplatību. Šis bīstamais vīruss Latvijā atklāts jau 26 cilvēkiem. Visvairāk saslimušo atklāti Rīgā un Pierīgā, daži arī Zemgalē un Latgalē. Kurzemē un Vidzemē pašlaik nav atklāti inficēšanās gadījumi.

Tā liecina Slimību profilakses un kontroles centra sagatavotā karte. Karti var redzēt centra mājaslapā.

Iedzīvotājus aicina sekot līdzi informācijai radio un televīzijā.

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests atgādina, ka visā Latvijā līdz 14. aprīlim ir izsludināta ārkārtējā situācija. Iedzīvotājus aicina sekot līdzi oficiālajai informācijai radio un televīzijā.

Informācija pieejama arī Slimību profilakses un kontroles centra mājaslapā un Ministru kabineta mājaslapā.

Aizliegs publiskos pasākumus, kuros vairāk par 50 cilvēkiem

Valdība šodien arī nolēma jau no šodienas aizliegt publiskus pasākumus, kuros ir vairāk par 50 cilvēkiem. Bērnudārzus pagaidām neslēgs.

Nākamnedēļ plānotos centralizētos eksāmenus pārcels uz maiju.

Visticamāk, uz vēlāku laiku atliks Rīgas domes ārkārtas vēlēšanas. Tās varētu notikt jūnijā. Par vēlēšanu pārcelšanu valdība lems nākamnedēļ.

Igaunijā slimība atklāta 109 cilvēkiem

Igaunijā slimību "Covid-19" izraisošais vīruss atklāts 109 cilvēkiem.

Lietuvā vīruss atklāts astoņiem cilvēkiem. Lietuva arī atjauno robežkontroli uz Eiropas Savienības iekšējām robežām ar Latviju un Poliju. Ārvalstniekiem desmit dienas aizliegts ieceļot Lietuvā.

ASV ievieš papildu ierobežojumus

Slimības "Covid-19" dēļ arī Amerikas Savienotās valstis ievieš papildu ierobežojumus. ASV prezidents Donalds Tramps jau noteica iebraukšanas aizliegumu ceļotājiem no Eiropas. Šodien ASV paziņoja, ka ieceļošanas aizliegums no pirmdienas pusnakts attieksies arī uz Lielbritāniju un Īriju.

ASV pilsoņi, kuri atrodas šajās valstīs, drīkstēs atgriezties. Atgriezties drīkstēs tikai caur dažām lidostām un būs jāiziet pārbaudes.

Putins paraksta izmaiņas konstitūcijā

Krievijas prezidents Vladimirs Putins šodien parakstīja izmaiņas valsts pamatlikumā – konstitūcijā. Izmaiņas ļaus Putinam kandidēt uz vēl diviem pilnvaru termiņiem Valsts prezidenta amatā.

Tagad nedēļas laikā likumu izvērtēs Konstitucionālā tiesa. Pēc tam to nodos apstiprināšanai tautas nobalsošanā.

Bendika sacensībās 29. vietā

Latvijas biatloniste Baiba Bendika šodien sacensībās Somijā ierindojās 29.vietā. Tās bija pēdējā, astotā, Pasaules kausa posma 10 kilometru iedzīšanas sacensības.

Vīriem 12,5 kilometru iedzīšanas sacensībās Latvijas sportists Andrejs Rastorgujevs izcīnīja 35. vietu. Šīs bija pēdējās sacensības Pasaules kausā biatlonā. Rīt paredzētās stafetes ir atceltas.

Pārcelta Brieža un Dortikosa cīņa

Pārcelta Latvijas boksera Maira Brieža un kubieša Juniera Dortikosa cīņa.

Tā bija paredzēta nākamajā sestdienā, bet pārcelta uz 16.maiju. Tā informē cīņas rīkotāji.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti