Ziņas vieglajā valodā 14. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 14. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 14. jūnijāDace Simanoviča

    Šodien Latvijā atcerējās vienu no drūmākajām dienām Latvijas vēsturē

    Šodien Latvijā atcerējās vienu no drūmākajām dienām Latvijas vēsturē.

    Pirms septiņdesmit deviņiem gadiem uz Sibīriju un citiem attāliem Krievijas ziemeļu apgabaliem izsūtīja vairāk nekā 15 tūkstošus cilvēku.

    Šodien visā Latvijā notika deportāciju piemiņas pasākumi.

    Valsts prezidents pie Brīvības pieminekļa nolika ziedus un teica uzrunu.

    Tajā viņš uzsvēra, ka šobrīd mēs dzīvojam valstī par kādu toreiz Latvijas iedzīvotāji sapņoja.

    Izsūtīto piemiņa ir jāgodā, rūpējoties par Latviju un tās brīvību.

    Prezidents arī sacīja, ka izsūtīšanas bija noziegums, kuram nav noilguma.

    Tukuma autotrasē nesankcionētas sacensības beidzas ar traģēdiju

    Šodien Tukuma autotrasē notika nesaskaņotas sacensības.

    Tās beidzās traģiski.

    Vienam autobraucējam kļuva slikti un viņš nomira.

    Tas notika vēl pirms ieradās mediķi.

    Automobiļu federācijā saka, ka pieteikti bija treniņi, nevis sacensības.

    Tāpēc uz vietas neatliekamās medicīniskās palīdzības mediķu nebija.

    Policija turpināja izmeklēšanu, kas saistīta ar "ABLV" banku

    Šodien policija turpināja izmeklēšanu, kas saistīta ar "ABLV" banku.

    Ir aizdomas par nelikumīgiem darījumiem ar ļoti lielu naudu.

    Eksperti saka, ka izmeklēšana ir laba ziņa.

    Šobrīd ir ļoti svarīgi, lai tai būtu rezultāti.

    Svarīgi noskaidrot arī to, kāda ir bankas īpašnieku atbildība.

    Ludzā vēsturiskajā pasta ēkā būs spēļu zāle un izklaides centrs

    Ludzā vēsturiskajā pasta ēkā būs spēļu zāle un izklaides centrs.

    Iedzīvotāji pret to iebilst, bet dome to atļāva.

    Šī ēka ir aizsargājams valsts kultūras piemineklis.

    Pasta nodaļas tur vairs nav tikai kopš gada sākuma.

    No šodienas vilcieni kursē pēc vasaras grafika

    No šodienas vilcieni kursēs pēc vasaras grafika.

    Tas nozīmē, ka būs papildvilcieni piejūras virzienos.

    Atjaunoti arī tie vilcieni, kurus atcēla ārkārtējās situācijas dēļ.

    Saraksts ir arī papildināts ar jauniem reisiem starp Rīgu un Valmieru nedēļas nogalēs.

    Latvijā aizvadītajā diennaktī nav jaunu Covid-19 saslimšanas gadījumu

    Latvijā aizvadītajā diennaktī nav jaunu Covid-19 saslimšanas gadījumu.

    Kopumā veikti gandrīz 1400 testu.

    Slimnīcās šobrīd ārstējas septiņi cilvēki ar šo saslimšanu.

    Arī mūsu kaimiņvalstī Igaunijā vakar nebija neviena jauna koronavīrusa gadījuma.

    Savukārt Lietuvā saslimšana apstiprināta pieciem cilvēkiem.

    Lielbritānija pārskatīs ierobežojumus, kas noteikti koronavīrusa dēļ

    Lielbritānija pārskatīs ierobežojumus, kas noteikti koronavīrusa dēļ.

    Varētu atcelt prasību ievērot divu metru distanci.

    To varētu samazināt līdz vienam metram.

    Lems arī vēl par citu ierobežojumu atcelšanu.

    Tas nepieciešams, lai atkal šajā valstī attīstītos ekonomika.

    Mazinot ierobežojumus, finanšu ministrs sola ieklausīties, ko saka zinātnieki un ekonomisti.

    No amata atkāpusies ASV Atlantas pilsētas policijas vadītāja

    No amata atkāpusies Amerikas Savienoto Valstu Atlantas pilsētas policijas vadītāja.

    Viņa atlūgumu iesniedza pēc aizturēšanas, kuras laikā policists nošāva melnādainu vīrieti.

    Iedzīvotāji policiju izsauca, jo vīrietis bloķēja ceļu pie kāda restorāna.

    Kad ieradās policija, viņš sāka bēgt.

    Policija šāva un trāpīja viņam.

    Šī iemesla dēļ pilsētā sākās jauni protesti pret rasismu un policijas rupjību.

    Šādi protesti ASV notiek jau ilgāku laiku.

     

    Šonakt gandrīz visā Latvijā līs

     

    Šonakt gandrīz visā Latvijā līs. Vietām Latgalē un daļā Zemgales līs ļoti stipri. Iespējams arī pērkona negaiss.

    Pūtīs lēns līdz mērens austrumu vējš.

    Gaisa temperatūra naktī +12..+16 grādu.

    Dienā +17..+22 grādi.

    Karstāks būs Vidzemē un Latgalē.

    Tur līdz +23…+26°.

    Rīgā mākoņains, brīžiem skaidrosies.

    Iespējams arī lietus un pērkona negaiss.

    Gaisa temperatūra naktī +14…+16°, dienā +20…+21°.

    Laika tips 3. – nelabvēlīgs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti