Pensijas indeksēs agrāk
Pensijas indeksēs agrāk – 1. augustā
Tā lēma Saeima, lai pensionāri mazāk izjustu dzīves dārdzību.
Turpmāk pensija vidēji palielināsies par 15%, lēš politiķi.
Ministrijas jaunām iecerēm prasa 2 miljardus eiro
Ministrijas prioritārajiem pasākumiem nākamā gada budžetā vēlas vairāk nekā divus miljardus eiro.
Tik daudz tās gribētu tērēt jaunām iecerēm virs pašreizējā 12 miljardu eiro valsts budžeta.
Visvairāk – aptuveni pusmiljardu papildus – prasa Veselības ministrija.
Latvijā nepirks gāzi no Krievijas
Latvijā no nākamā gada aizliedz dabasgāzes piegādes no Krievijas.
Dabasgāzes piegāžu ceļi būs jādažādo.
Tāpat jānodrošina gāzes rezerves.
Atbalsta 69 pieminekļu demontāžu
Valdība atbalstīja 69 padomju un nacistisko režīmu slavinošu pieminekļu demontāžu.
Šādi objekti atrodas visā Latvijā.
Zināmākie – valstpilsētās.
Uzlabojas situācija ar autobusu reisiem Ogrē un Aizkrauklē
Nedēļas laikā uzlabojusies situācija ar pasažieru pārvadājumiem Ogrē un Aizkrauklē.
Tāpēc līgumu ar pārvadātāju, visticamāk, nelauzīs.
Kopš mēneša sākuma tur bija problēmas ar starppilsētu autobusiem.
„Liepājas autobusu parks” neizpildīja vairākus simtus reisu.
Saeima atbalsta Somijas un Zviedrijas pievienošanos NATO
Saeima apstiprināja protokolu par Somijas un Zviedrijas pievienošanos NATO.
Abas valstis iepriekš bija atturīgas par iestāšanos aliansē, bet to mainīja Krievijas iebrukums Ukrainā.
Tagad tur sabiedrība un politiķi domā, ka kara gadījumā tikai tā šīs valstis būtu pasargātas.
Somijas un Zviedrijas pievienošanās NATO ir jāapstiprina visām dalībvalstīm.
Zelenskis aicina veidot kara noziegumu tribunālu
Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis aicina veidot īpašu kara noziegumu tribunālu.
Tas tāpēc, lai sodītu par kara noziegumiem atbildīgās Krievijas amatpersonas.
Tas izskan dienā, kad Krievija ar raķetēm apšaudīja Ukrainas pilsētu Vinnicu, nogalinot vairāk nekā 20 cilvēku.
Demisionē Itālijas premjers

Itālijas valdības vadītājs Mario Dragi atkāpsies no amata, jo nevar sadarboties ar koalīcijas populistisko partiju “Piecu zvaigžņu kustība”.
Tā šodien atteicās atbalstīt valdību svarīgā balsojumā Itālijas parlamentā.
Dragi bija Itālijas valdības vadītājs kopš pagājušā gada februāra.
Pirms tam viņš ilgu laiku vadīja Eiropas Centrālo banku.
Igaunijā jaunu valdību atkal uztic veidot Kallasai

Igaunijas prezidents Alars Kariss pieņēma premjerministres Kajas Kallasas demisiju.
Viņai uzticēja veidot arī jauno valdību.
Plānots, ka Igaunijas parlaments rīt balsos par jauno koalīciju.
Pilotu streiks apdraud SAS pastāvēšanu
Skandināvijas valstu aviokompānijas SAS pilotu streiks apdraud lidsabiedrības pastāvēšanu.
Piloti streiko desmito dienu.
Kompānijai dienā tas izmaksā līdz 12 miljoniem ASV dolāru.
Arodbiedrības un aviokompānija joprojām nevar vienoties.
Piloti iebilst pret atalgojuma samazināšanu.
Nenotiek tūkstošiem lidojumu, un tas ietekmē simtiem tūkstošus pasažieru.
Balcers spēlēs "Panthers" vienībā
Latvijas hokejists Rūdolfs Balcers nākamsezon pārstāvēs Nacionālās hokeja līgas vienību Floridas "Panthers".
Vienošanās ar sportistu noslēgta uz gadu.
25 gadus vecais Latvijas hokejists četrās NHL sezonās Otavas "Senators" un "Sharks" rindās aizvadījis vairāk nekā pusotru simtu spēļu.