Ziņas vieglajā valodā 14. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 14. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 14. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Vairākās Latvijas pašvaldībās šodien iedzīvotāji protestēja pret obligātu vakcināciju.

Tā paredzēta izglītības un vairāku citu jomu darbiniekiem.

Tikmēr policija sāka vairākas lietas par pārkāpumiem protestos.

Bija gan nesaskaņoti piketi, gan cilvēki neatbilstoši izmantoja skaņas signālus.

Latvijas valsts robežsardze vakar novērsa 71 cilvēka mēģinājumu nelikumīgi šķērsot Latvijas - Baltkrievijas robežu.

Kopš 10.augusta no tā atturēti gandrīz divarpus simti cilvēku.

Arī Lietuvā robežsargi pēdējās nedēļās patrulē pastiprināti.

Atpakaļ uz Baltkrieviju vakar piespieda doties aptuveni 30 cilvēkiem.

Iesaistās arī vietējie pierobežas iedzīvotāji.

Viņi gatavi palīdzēt īpaši tad, ja kāds aizturētais izbēdzis no bēgļu nometnes.

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 108 jaunus Covid-19 gadījumus, mirušo nav.

Veica vairāk nekā 11 tūkstošus izmeklējumu, no kuriem pozitīvi bija 1 %.

Igaunijā jauno gadījumu skaits tuvojas trim simtiem, mirušo nav.

Lietuvā Covid 19 atklāja 585 cilvēkiem un četri slimnieki miruši.

Šodien sākas ūdensputnu medību sezona.

Tas nozīmē, ka publiskajās ūdenstilpēs drīkst medīt bez saskaņojuma.

Tagad sezonas sākumā līdz septembra vidum pīļu un citu ūdensputnu medības atļautas trešdienās, sestdienās un svētdienās.

Pēc tam līdz novembra beigām drīkstēs medīt katru dienu.

Ticīgie pulcējas gada lielākajos reliģiskajos svētkos Aglonā.

Pandēmija tos ietekmē - cilvēku ir mazāk, dalībnieku skaits ierobežots un, lai tiktu uz svarīgākajām misēm, jāuzrāda Covid 19 sertifikāts.

Šovakar sākas tradicionālais Tautas Krusta ceļš, bet rīt notiks Svētku galvenā mise.

Mežaparka Lielajā estrādē šovakar ar dziesmu vakaru "BrāliBrāli" godina diriģentus Imantu un Gido Kokarus viņu 100 gadu jubilejā.

Gandrīz divas stundas skanēs viņu iemīļotas kordziesmas.

Izpildīs Rīgas kamerkoris "Ave Sol" un Latvijas diriģentu koris.

Turcijā šodien nogāzās Krievijas bruņoto spēku ugunsdzēsības lidmašīna.

Lidmašīnā bija astoņi cilvēki.

Viņi visi gāja bojā.

Lidmašīna valsts dienvidos dzēsa ugunsgrēkus.

Izmeklēšanā skaidro katastrofas cēloni.

Haiti šodien satricināja zemestrīce.

Tā sagrāva ēkas un nodarīja citus postījumus.

Ir bojāgājušie, bet pagaidām nav zināms, cik daudz.

Izplatīts brīdinājums, ka iespējams cunami.

Islāmistu grupējums “Taliban” ieņem arvien plašākas Afganistānas teritorijas.

Tas rada bažas, ka drīzumā kritīs arī galvaspilsēta Kabula un visa valsts nonāks talibu rokās.

Valsts prezidents, uzrunājot tautu, saka, ka meklē risinājumu, runājot gan ar vietējiem, gan starptautiskiem līderiem.

Sporta ziņas

Latvijas pludmales volejbolistes Tīna Graudiņa un Anastasija Kravčenoka Eiropas čempionātā pludmales volejbolā zaudēja cīņā par bronzu.

Trīs setu cīņā ar 1-2 viņas atzina Vācijas dueta Karlas Bergeres un Jūlijas Zudes pārākumu.

Līdz ar to mūsu sportistēm ceturtā vieta.

Laika ziņas

Būs mainīgs mākoņu daudzums.

Naktī daudzviet līs, vietām stipri un iespējams pērkona negaiss.

Dienā īslaicīgs lietus vairs tikai vietām, galvenokārt valsts austrumu daļā.

Mērens dienvidrietumu, rietumu vējš, brāzmās līdz 15-18 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +12…+17°, dienā +18…+21°.

Rīgā - mainīgs mākoņu daudzums.

Nakts otrajā pusē un pēcpusdienā īslaicīgs lietus.

Diena būs vējaina.

Gaisa temperatūra naktī +14…+16°, dienā +19…+21°.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti