Ziņas vieglajā valodā 14. augustā

Ziņas vieglajā valodā 14. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 14. augustāAgnese Vasermane

     

     

    Slimnīcās trūkst mediķu

    Latvijā trūkst vairāk nekā 1000 ārstu.

    Ārstu trūkst gan Latvijas slimnīcās, gan neatliekamās palīdzības dienestā.

    Trūkst ne tikai ārsti, bet arī medmāsas un citi medicīnas speciālisti.

    Profesionālu ārstu vietā darbu dod studentiem.

    Bet profesionāliem ārstiem ir jāstrādā vairāk par slodzi.

     

    Aglonā pulcējas svētceļnieki

    Līdz šim Aglonā ieradušies vairāk nekā 1000 svētceļnieku. Tā informē katoļu baznīca.

    Svētceļnieki ieradušies 30 grupās.

    Šajās dienās Aglonā notiek Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētki.

    Šovakar desmitos vakarā notiks Tautas krusta ceļš.

    Parasti šajā pasākumā piedalās ļoti daudz cilvēku.

     

    Lietuvā uziet pārkāpumus ceļu būvē

    Daļa Lietuvas ceļu varētu būt nekvalitatīvi uzbūvēti.

    Pārkāpumi ceļu būvē, iespējams, pieļauti no 2008. līdz 2017.gadam. Tā ziņo Lietuvas autoceļu uzraugi.

    Iespējamie pārkāpumi atrasti ceļu būves dokumentos.

    Šos iespējamos pārkāpumus asi nosodījis Lietuvas satiksmes ministrs Roks Masjulis.

    Viņš uzskata, ka nākotnē tā rīkoties vairs nedrīkst.

     

    Francijā sarūk bezdarbs

    Francijā uzlabojusies situācija bezdarba jomā.

    Francijā reģistrēts zemākais bezdarba līmenis pēdējo desmit gadu laikā.

    Tā ziņo Francijas statistikas birojs.

    Taču bez darba Francijā šobrīd joprojām ir apmēram divarpus miljoni cilvēku.

    Visvairāk darbu šogad izdevies atrast 15 līdz 24 gadus veciem Francijas iedzīvotājiem.

     

    Rīgā būs senu automašīnu parāde

    Sestdien, 17.augustā, Rīgas ielās būs redzamas daudzas senas automašīnas.

    Tās piedalīsies pasākumā „Rīga Retro”.

    Šo seno mašīnu parādi rīko Rīgas Motormuzejs un Latvijas Antīko automobiļu klubs.

    Šogad šis pasākums notiks par godu Baltijas ceļa jubilejai.

    Parādē piedalīsies 123 dažāda laika un stila automašīnas.

    Varēs apskatīt arī pirms astoņdesmit gadiem ražotu motociklu "Harley-Davidson". Šo motociklu agrāk izmantoja policisti.

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti