Ziņas vieglajā valodā 13.martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 13.martā.

Ziņas vieglajā valodā 13.martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Brandavs atkāpjas no "Rīgas kartes" valdes locekļa amata

Aleksandrs Brandavs šodien atkāpās no e-talona uzturētāja „Rīgas karte” valdes locekļa amata.

Viņš aizvadītajā nedēļā pameta darbu arī pašvaldības uzņēmumā „Rīgas satiksme”.

Brandavs joprojām ir aizturēts.

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs pret viņu sāka kriminālprocesu par, iespējams, iesaisti kukuļošanā. Viņa vietā jaunu cilvēku meklēs nākamajā mēnesī.

Priekšlaicīgi zināms angļu valodas eksāmens

Šādu pārkāpumu apstiprināja Valsts izglītības satura centrā. Tas ar iesniegumu vērsās policijā.

Izglītības iestādes pedagogs nodrošināja pieeju eksāmena mutvārdu daļai pirms pārbaudījuma.

To pierāda fotogrāfijas ar 12. klases valsts eksāmenu, apliecināja centrā.

Bankām jaunas prasības

Latvijas bankām noteica jaunas prasības. Tās nodrošinās individuālo uzraudzību. Bankām būs biežāk jāsniedz informācija un jārunā par jauno biznesa modeli.

Šādas prasības šim gadam piemēroja 12 bankām. To norādīja Finanšu un kapitāla tirgus komisijā.

Uzticas policijai

Sabiedrība vairāk uzticas policijai. Ar likumsargu rīcību ir apmierināti 70% aptaujāto.

Savukārt neapmierināti ir 30% cilvēku. Turklāt palielinās arī sabiedrības drošības sajūta savā dzīvesvietā un tās apkaimē. Tā liecina pētījuma centra „SKDS” iedzīvotāju aptaujas dati.

Tādējādi drošības sajūta ir vēsturiski augstākajā līmenī. Šādi uzsver centra direktors Arnis Kaktiņš.

Balsos par bezvienošanās "Brexit"

Lielbritānijas parlamentā balsos par bez vienošanās „Brexit”. Šādam scenārijam jau gatavojas britu valdība.

Tomēr, iespējams, „Brexit” procesu arī pagarinās. Vakar britu politiķi atkārtoti noraidīja izstāšanās līgumu ar Eiropas Savienību. Lielbritānijai bloks jāatstāj 29. martā.

Igaunijā sāk koalīcijas sarunas

Trīs partijas Igaunijā sāks potenciālās koalīcijas sarunas. To darīs Igaunijas konservatīvā partija „EKRE”, partija „Tēvzeme” un Centra partija.

Savukārt parlamenta vēlēšanu uzvarētāju – Reformu partiju - uz sarunām neaicināja.

„Reformisti” valdībā neiekļūs. Tā prognozē analītiķi.

Austrālijā kardinālām seši gadi cietumā

Tiesa Austrālijā kardinālam Džordžam Pelam piesprieda sešus gadus cietumā.

Viņu apsūdzēja pedofilijā pret diviem kora zēniem. Incidents notika deviņdesmito gadu vidū Melburnas Svētā Patrika katedrālē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti