Ziņas vieglajā valodā 13.februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 13.februārī

Ziņas vieglajā valodā 13.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Uzņēmējam Teterovskim nosaka drošības naudu

„Rīgas satiksmes” lietā aizturētajam uzņēmējam Edgaram Teterovskim šodien noteica 70 tūkstošus eiro drošības naudu.

Tā viņam jāsamaksā. Pretējā gadījumā Teterovskis paliks apcietinājumā. „Rīgas satiksme” lieta saistīta ar pašvaldības uzņēmuma transportlīdzekļu iepirkumiem.

Par to Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs sāka kriminālprocesu.

Latvijā notika "Ēnu diena"

Šodien visā Latvijā notika „Ēnu diena”. Tajā skolēnus iepazīstināja ar dažādām nozarēm. Pieprasītākā profesija bija programmētājs.

Savukārt no uzņēmumiem skolēni lielāko interesi izrādīja par nacionālo aviokompāniju „airBaltic”. To atzina izglītības organizācijas „Junior Achievement Latvia” vadītājs Jānis Krievāns.

Samazinās noziegumu skaits

Latvijā samazinās noziegumu skaits. Tomēr vairākās smagās jomās noziegumu skaits pieauga. Tie bija gan tīšu miesas bojājumu, gan seksuālu noziegumu gadījumi.

Ar pērnā gada datiem iepazīstināja Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis.

Pelēkā pieskatīs ēnu ekonomikas mazināšanu

Dace Pelēkā pieskatīs ēnu ekonomikas samazināšanu. Šim jautājumam viņa veltīs tikai daļu darba laika. Pārējā laikā Pelēkā pildīs pašreizējos Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes direktores pienākumus.

To šodien Latvijas Radio atklāja dienesta vadītāja Ieva Jaunzeme.

Tabakas izstrādājumus izvietos pircējiem neredzamās vietās

Tabakas izstrādājumi pircējiem neredzamās vietās. Šādu ieceri plāno Saeimas komisijas deputāti.

Tabakas izstrādājumu slēpšana neuzlabos situāciju. Tā uzskata tirgotāji. Viņi pret šo plānu iebilda. To darīja arī Finanšu ministrija. Viņu skatījumā tas veicinās nelegālo tirdzniecību.

Venecuēla humāno palīdzību saņems nākamnedēļ.

Šādu solījumu deva opozīcijas līderis Huans Gvaido. Vienlaikus viņš aicināja 200 tūkstoš brīvprātīgo uz demonstrācijām. Humānā palīdzība patlaban atrodas uz Venecuēlas robežas.

Medikamentu un pārtikas kravas valstī neielaiž armija. To pavēlēja prezidents Nikolass Maduro.

Spānijā valdības krīze

Spānijas parlaments noraidīja valdības budžeta piedāvājumu. To neatbalstīja daļa no opozīcijas politiķiem.

Tādējādi šonedēļ premjers Pedro Sančess, iespējams, izsludinās ārkārtas parlamenta vēlēšanas.

Tās notiktu aprīlī.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti