Ziņas vieglajā valodā 13.augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 13.augustā.

 

Ziņas vieglajā valodā 13.augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Francijas policija neļauj uznest Latvijas karogu Monblānā

Francijas policija apturējusi cilvēkus no Latvijas, kas vēlējās uznest Monblānā Latvijas karogu.
Monblāns ir Alpu kalnu augstākā virsotne.
Tas ir arī augstākais kalns Rietumeiropā.

Kalna augstums ir gandrīz piectūkstoš metru.
Ceļš uz Monblānu ir ļoti bīstams.
Šogad šajā ceļā gājuši bojā jau 15 cilvēku.

Uznesot kalnā karogu, latvieši gribēja sasniegt Ginesa pasaules rekordu.

Rumānija izmeklēs vardarbību demonstrācijas laikā

Rumānijā notiek izmeklēšana par policijas rīcību nedēļas nogalē notikušā mītiņa laikā.

Piektdien, 10.augustā, vakarā Rumānijas galvaspilsētas Bukarestes ielās izgāja aptuveni 80 tūkstoši cilvēku.
Viņu vidū bija arī daudzi ārvalstīs dzīvojoši rumāņi.
Cilvēki pieprasīja valdības atkāpšanos.

Lai izklīdinātu demonstrantus, policija izpūta gaisā asaru gāzi un sita cilvēkus ar stekiem.
Sadursmēs ievainoti vairāk nekā 450 cilvēku.
Cieta arī 30 policistu.
Arī pirmdien, 13.augustā, vakarā Rumānijā cilvēki protestē pret valdību.

Merkele tiksies ar Putinu

Vācijas kanclere Angela Merkele sestdien, 18.augustā, tiksies ar Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu.

Amatpersonas plāno pārrunāt situāciju Sīrijā un Ukrainā, kā arī citus ārpolitikas jautājumus.
Merkele ar Putinu tiksies Mēzebergas pilī.
Tā atrodas netālu no Berlīnes.

Helikoptera avārijā Tadžikistānā 5 bojāgājušie  

Helikoptera avārijā Tadžikistānā Pamira kalnos, gājuši bojā pieci cilvēki.
Viņu vidū trīs alpīnisti un divi lidaparāta apkalpes locekļi.
Tā ziņo Tadžikistānas glābšanas dienests.

Ar šo helikopteru vajadzēja lidot arī grupai igauņu.
Taču viņi pārāk ilgi kāpa lejā no Pamira kalniem, tāpēc nokavēja lidojumu.
Līdz ar to igauņi palika dzīvi.

Rīgā atklās jaunu sporta laukumu

Rīgā, Dārziņu ielā, šonedēļ atklās jaunu sporta laukumu.
Tas atradīsies pie piecpadsmitā, astoņpadsmitā un trīsdesmit pirmā autobusa galapunkta.

Šajā vietā ierīkots basketbola laukums, bērnu rotaļu laukums un trenažieri vingrošanai.

Pēc svinīgās atklāšanas piektdien jaunajā sporta laukumā notiks basketbola spēle.
Tajā piedalīsies Rīgas domes un Dārziņu apkaimes basketbola komandas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti