Ziņas vieglajā valodā 13. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 13. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 13. novembrī
00:00 / 04:58
Lejuplādēt

Tiesa noraida sūdzību par pienākumu vakcinēties pret Covid-19

Pirmā sūdzība par pienākumu vakcinēties pret Covid-19 ir noraidīta.

Tiesā vērsās Labklājības ministrijas ierēdne.

Tiesa secināja, ka pienākums vakcinēties ir likumīgs.

Uz Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcu Covid-19 slimniekus vairs nevedīs.

Tā kā epidemioloģiskā situācijas uzlabojas, tad uz Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcu Covid-19 slimniekus vairs nevedīs.

Arī Rīgas 1. un 2. slimnīcā jaunas gultas šiem pacientiem neveidos.

Šobrīd visā Latvijā slimnīcās ir nedaudz mazāk par 1300 Covid-19 pacientiem.

Vairāk nekā piektajai daļai ir smaga slimības gaita.

Latvijā miris vēl 51 Covid-19 slimnieks

Aizvadītajā diennaktī vēl 51 Covid-19 slimnieks Latvijā miris un reģistrēti 1422 jauni inficēšanās gadījumi.

Visvairāk joprojām slimo Daugavpilī.

Taču vidējo līmeni valstī pēc ilga pārtraukuma pārsniegusi arī Rīga.

Skolās sāks lietot Covid-19 testus, ko var veikt pats

No nākamās nedēļas skolās sāks izmantot Covid-19 ātros antigēna testus, ko var veikt pats.

Tos izglītības iestādēs ieviesīs pakāpeniski.

Savukārt laboratoriskie izmeklējumi turpināsies pēc iepriekšējā grafika, taču tos neveiks vakcinētajiem un pārslimojušajiem.

Lietuvā miruši 15 Covid-19 slimnieki, Igaunijā – seši

Par kaimiņvalstīm – Igaunijā vēl 993 jauni Covid-19 gadījumi, seši cilvēki miruši.

Lietuvā inficēšanās atklāta vēl 2365 cilvēkiem; 15 miruši.

Lietuvā gan pārbaudīja trīs ar pusi reižu vairāk paraugu, taču pozitīvo testu īpatsvars abās kaimiņvalstīs ir diezgan līdzīgs: Igaunijā tie ir gandrīz 15%, Lietuvā gandrīz 14.

Amatu zaudē pirmā pret Covid-19 nepotētā deputāte

Dienu pēc Saeimas lēmuma par obligātu vakcināciju amatu domē zaudēja pirmā pret Covid-19 nepotētā deputāte.

Rēzeknes domes priekšsēdētāja vietniece Lidija Ostapceva (“Saskaņa”) pati lūdza sevi atbrīvot no amata.

Pēc viņas iesnieguma šodien sasauca ārkārtas sēdi.

Policija meklē cilvēkus, kas sabojāja plakātu pie Mākslas akadēmijas

Policija lūdz atsaukties iedzīvotājus, kuriem varētu būt kāda informācija par sabojāto mākslinieka Kristiana Brektes atbalsta plakātu pie Latvijas Mākslas akadēmijas.

Policija meklē, kurš to izdarīja.

Oktobra sākumā par to sāka kriminālprocesu.

Lāči, kuri kļuva bīstami iedzīvotājiem, vairākas nedēļas nav manīti

Lāči, kuri kļuva bīstami iedzīvotājiem un kurus izšķīra, vairākas nedēļas nav manīti viensētu tuvumā.

Iespējams, viņi veido ziemas migu vai devās uz citiem mežiem kaimiņvalstīs.

Nākotnē domās, kā mazināt savvaļas dzīvnieku risku sabiedrības drošībai.

Saspringta situācija uz Baltkrievijas un Polijas robežas

Joprojām saspringta situācija uz Baltkrievijas un Polijas robežas.

Kārtējo reizi migranti mēģināja nelikumīgi iekļūt Polijā.

Polija un Eiropas Savienība uzskata, ka Baltkrievija migrantu plūsmu organizē ar Krievijas atbalstu.

Krievijas prezidents Vladimirs Putins noliedz saistību ar migrantu krīzi.

Polijā mežā netālu no Baltkrievijas robežas atrada mirušu sīriešu jaunieti.

Nav zināms nāves cēlonis.

Bažas par krīzi uz Baltkrievijas un Polijas robežas ir arī ASV prezidentam Džo Baidenam.

Par to viņš informēja arī Krieviju un Baltkrieviju.

Vācijas kanclere aicina valsts iedzīvotājus kopīgi pārvarēt pandēmijas kārtējo vilni

Vācijas kanclere Angela Merkele šodien aicināja valsts iedzīvotājus kopīgi pārvarēt pandēmijas kārtējo vilni.

Viņa atkārtoti arī aicināja iedzīvotājus vakcinēties.

Vācijā kopš oktobra vidus jauno Covid-19 gadījumu skaits strauji pieaug.

Eksperti to saista ar zemo vakcinācijas līmeni.

Vācijā vakcinēti ir aptuveni 67% iedzīvotāji.

Par gaidāmo laiku

Tuvākajā diennaktī būs mainīgs mākoņu daudzums, daudzviet spīdēs saule.

Vietām naktī un arī no rīta ir iespējams neliels lietus, slapjš sniegs.

Dažviet gaidāma arī migla.

Austrumu vēju rīt dienā nomainīs lēns ZA, Z vējš.

Gaisa temperatūra naktī 0…5°, dienā 3…7°.

Rīgā naktī apmācies, dienā diezgan saulains. Nokrišņu nebūs.

Gaisa temperatūra naktī 2…3°, dienā 4…6°.

Laika tips 2. – labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti