Ziņas vieglajā valodā 13. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 13. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 13. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Politiķi pauž atbalstu aizsardzības dienestam

Koalīcija atbalsta valsts aizsardzības dienesta ieviešanu.

Kāds tas būs, par to vēl notiks diskusijas.

Diskusijās jāiesaista plaša sabiedrība.

Aizsardzības ministrija paredzējusi 11 mēnešu dienestu.

Tajā iestātos cilvēki no 18 līdz 27 gadiem.

 

Partijas sāk iesniegt sarakstus Saeimas vēlēšanām

Centrālā vēlēšanu komisija sāka pieņemt partiju kandidātu sarakstus oktobrī gaidāmajām Saeimas vēlēšanām.

Partijas savus sarakstus var iesniegt līdz 2. augustam.

Vēlēšanās gatavojas piedalīties 13 politiskie spēki.

Politologi saka, ka lielu pārsteigumu vēlēšanās nebūs.

Arī šoreiz partijas savos sarakstos iekļauj sabiedrībā atpazīstamus cilvēkus.

 

Iesaka mazināt ietekmi tiesnešu iecelšanā

Eiropas Komisija publicēja ikgadējo tiesiskuma ziņojumu.

Tajā analizēta situācija tiesiskuma jomā katrā dalībvalstī.

Šogad pirmo reizi ziņojums papildināts arī ar ieteikumu katrai dalībvalstij.

Latvijai Eiropas Komisija iesaka samazināt politisko ietekmi Augstākās tiesas tiesnešu iecelšanā.

 

Atļauj sankcijām pakļauto preču tranzītu uz Kaļiņingradu

Eiropas Komisija atļāvusi sankcijām pakļauto Krievijas preču tranzītu uz Kaļiņingradas apgabalu.

Preces drīkst vest pa dzelzceļu.

Lietuva iepriekš preču tranzītu ierobežoja.

Tas nokaitināja Krieviju, un tā draudēja Lietuvai.

Tagad Lietuva sola ievērot Eiropas Komisijas lēmumu, taču ir norūpējusies, ka Krievija to uzskatīs par piekāpšanos.

 

Krievija aizvien apšauda Ukrainas pilsētas

Krievija ar raķetēm turpina apšaudīt Ukrainas pilsētas.

Ir bojāgājušie un ievainotie.

Trauksmes sirēnas skanēja gandrīz visā Ukrainā.

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis paziņoja, ka Krievija pret Ukrainu izvērš raķešu teroru.

Krievijas raķešu apšaude notika pēc Ukrainas armijas uzbrukuma krievu karspēka munīcijas noliktavām.

 

Apspriež iespēju izbeigt Ukrainas ostu blokādi

Turcijā tiekas Ukrainas, Krievijas, Turcijas un Apvienoto Nāciju Organizācijas pārstāvji.

Viņi runā par iespēju izbeigt Ukrainas ostu blokādi.

Krievija bloķē Ukrainas Melnās jūras ostas, tādēļ no valsts nevar izvest labību.

Tas draud izraisīt badu Āfrikas un Tuvo Austrumu zemēs.

 

Cūku mēri atklāj vēl vienā saimniecībā

Nedēļas laikā divos Kurzemes novados ar Āfrikas cūku mēri saslimušas mājas cūkas.

Āfrikas cūku mēri apstiprināja divām mājas cūkām Ventspils novada Zlēku pagastā.

Iepriekš infekciju atklāja Rudbāržu pagastā.

Vasarā ir vislielākā iespējamība mājas cūkām saslimt ar Āfrikas cūku mēri.

Cūku turētājiem jābūt ļoti uzmanīgiem. Slimību izplata mežacūkas.

 

Daugavā ieplūdis notekūdens

Daugavā ieplūdis neattīrīts notekūdens.

Tas noticis stiprā lietus laikā, jo bija pārslogota lietusūdens un sadzīves kanalizācija.

Pagaidām cilvēkiem nevajadzētu peldēties Rīgas peldvietās – "Lucavsala", "Lucavsalas līcis", "Rumbula", "Ķīpsala" un Vecāķu pludmalē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti