Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 13. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 13. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 13. jūlijāPārsla Saktiņa

 

 

 

Vietām Latvijā spēcīgs negaiss

Otrdien, 13. jūlijā, vietām Latvijā ir spēcīgs negaiss.

Daudzviet negaisa dēļ cilvēkiem mājokļos nav elektrības, jo koki uzkrituši uz vadiem.

Dažviet stiprais lietus izraisījis plūdus, piemēram, Kuldīgā.

Cilvēkiem negaisa laikā jābūt ļoti uzmanīgiem.

 

Latvijai pieejami 1,82 miljardi no ES

Latvija jau šovasar sāks saņemt naudu no Eiropas Atveseļošanas fonda.

Eiropas Savienība apstiprināja 1,82 miljardu eiro Latvijai.

Līgumu par naudas saņemšanu slēgs augustā.

Pirmā no nozarēm naudu saņems veselības aprūpe.

 

Ārste saņem piedāvājumu viltot potēšanas dokumentu

Krāslavā ģimenes ārstei piedāvāta nauda, lai viņa viltotu dokumentus par poti pret Covid-19.

Ārste par to ziņoja policijai.

Taču policija atteicās ierosināt lietu.

Policija pārbaudē secināja, ka cilvēks ārstei elektroniski izsūtītā vēstulē tikai pajautāja par viltošanu, bet naudu nepiedāvāja.

Iespējams, cilvēks vēlējās noskaidrot ārstes tālāko rīcību.

Policija saka, ka ārste rīkojās pareizi, ziņojot par to policijai.

 

Latvijā vēl 53 Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 53 jaunus Covid-19 gadījumus, divi slimnieki miruši.

Veica gandrīz 8400 izmeklējumu, no kuriem pozitīvi bija 0,6%.

Divu nedēļu saslimšanas rādītājs uz 100 000 iedzīvotāju šobrīd ir 33,9.

Slimnīcās ārstējas 70 Covid-19 pacienti, desmit slimniekiem ir smaga slimības gaita.

 

Covid-19 slimniekus ārstēs tikai 5 slimnīcās 

Turpmāk Covid-19 slimniekus ārstēs tikai piecās lielākajās slimnīcās Rīgā, Liepājā un Daugavpilī.

Covid-19 pacientu kļūst mazāk.

Tas ļauj slimnīcās lielāku uzmanību veltīt slimniekiem ar hroniskām slimībām.

Ja palielināsies Covid-19 pacientu skaits, viņus atkal ārstēs arī reģionālajās slimnīcās.

 

Vācijā nebūs obligātas vakcinācijas pret Covid-19

Vācijā vakcinācija pret Covid-19 būs brīvprātīga.

To paziņoja kanclere Angela Merkele.

Viņa teica, ka Vācija nedomā sekot Francijas un citu valstu piemēram par obligātu vakcināciju.

Arī Vācijā pēdējā laikā arvien mazāk cilvēku vēlas potēties.

Vācijā pilnībā vakcinēti 42,6% no visiem pieaugušajiem.

Arī Vācijā izplatās īpaši lipīgais koronavīrusa Indijas jeb delta variants.

Eksperti iesaka valdībai noteikt obligātu vakcināciju, piemēram, skolotājiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt