Ziņas vieglajā valodā 13. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

 Ziņas vieglajā valodā 13. janvārī.

 

Ziņas vieglajā valodā 13.janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Mediķi aktīvāk vakcinējas pret Covid-19
 

Mediķi aktīvi vakcinējas pret Covid-19.
Aizvadītajā diennaktī vakcīnu saņēma vairāk nekā 1500 medicīnas darbinieki.
Veselības ministrs Daniels Pavļuts (“Attīstībai/Par!”) saka, ka janvārī visiem mediķiem vakcīnu nepietiks.
Pagaidām Latvijai piegādāto vakcīnu nav tik daudz, lai varētu divas reizes vakcinēt paredzēto cilvēku skaitu.

Covid-19 saslimšanas gadījumu skaits Latvijā turpina pieaugt

Covid-19 saslimšanas gadījumu skaits Latvijā turpina pieaugt.
Aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 1255 jauni Covid-19 gadījumi.
Uz slimnīcu aizveda 179 Covid-19 slimniekus.
Slimnīcās patlaban ārstējas 1224 Covid-19 pacienti.
69 ir smaga slimības gaita.
Aizvadītajā diennaktī 27 Covid-19 pacienti nomiruši.

Covid-19 gadījumus atklāj aprūpes centrā “Mārsnēni”

Vairāki Covid-19 gadījumi atkal atklāti sociālās aprūpes centrā "Mārsnēni".
Pirmo reizi saslimšanu konstatēja maijā.
Tagad infekcija atklāta gan darbiniekiem, gan klientiem.

Aicina vērtēt Labklājības ministrijas darbu

Deputāti aicina Ministru prezidentu Krišjāni Kariņu (“Jaunā Vienotība”) vērtēt Labklājības ministrijas darbu pandēmijas laikā.
Deputāti vēlas uzzināt, vai Labklājības ministre Ramona Petraviča (“KPV LV”) darījusi visu iespējamo, lai pansionātos cilvēkus pasargātu no Covid-19.

Igaunijā pēc Ratasa demisijas valdību piedāvā veidot Kallasai

Igaunijas prezidente Kersti Kaljulaida piedāvājusi Reformu partijas vadītājai Kajai Kallasai veidot nākamo valdību.
Trešdien, 13. janvārī, no amata atkāpās līdzšinējais premjerministrs Jiri Ratass.
Viņa vadītā Centra partija un vairāki tās politiķi iesaistīti korupcijas skandālā.
Premjera atkāpšanās nozīmē visas valdības demisiju.
To nosaka Igaunijas Konstitūcija.

Lietuvā piemin barikādes


Lietuvā trešdien piemin traģiskos 1991. gada 13. janvāra notikumus.
Pirms 30 gadiem neapbruņoti cilvēki nostājās pretī padomju karaspēka tankiem.
Cilvēki gribēja nosargāt brīvību un Lietuvas valstiskumu.
Sadursmēs pie Viļņas televīzijas torņa gāja bojā 14 cilvēki, bet simtiem tika ievainoti.

Latvijā piemin barikādes

Arī Latvijā trešdien, 13. janvārī, piemin notikumus pirms 30 gadiem.
Notikumi Lietuvā lika Latvijas iedzīvotājiem iziet ielās un būvēt barikādes, lai aizstāvētu brīvas valsts ideju.
Latvijā šī cīņa prasīja astoņu cilvēku dzīvības.
Šis laiks vēsturē iegājis ar nosaukumu “1991. gada barikādes”.

Lielo mūzikas balvu par mūža ieguldījumu saņems Kalniņš un Viļumanis

 

Lielo mūzikas balvu par mūža ieguldījumu saņems komponists Imants Kalniņš un diriģents Aleksandrs Viļumanis.
To trešdien, 13. janvārī, paziņoja žūrija.
Par aizvadītā gada sasniegumiem Lielās Mūzikas balvas šogad piešķirs astoņās kategorijās.
Lielās mūzikas balvas pasniegs 2. martā.

Rastorgujevs Vācijā izcīna 12. vietu Pasaules kausa posmā

Latvijas labākais biatlonists Andrejs Rastorgujevs trešdien, 13. janvārī, Vācijā izcīnīja 12. vietu Pasaules kausa posmā 10 kilometru sprintā.
Tas ir Rastorgujeva labākais rezultāts sezonā.
Šoreiz biatlonists šaušanā pieļāva tikai vienu kļūdu.
Iepriekšējās reizēs Rastorgujevs tik labi nešāva.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti