Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 13. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 13. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 13. aprīlīAgnese Vasermane

Lieldienās Latvijā - 4 jauni saslimšanas gadījumi ar Covid-19

Lieldienās Latvijā atklāja četrus jaunus saslimšanas gadījumus ar Covid-19.

Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.

Tas ir salīdzinoši mazāk nekā citas dienas.

To var skaidrot ar mazāku analīžu skaitu.

Lieldienās nestrādāja arī daudzi ārsti, kas cilvēkus var nosūtīt uz koronavīrusa analīzēm.

Covid-19 Latvijā kopumā atklāta 655 cilvēkiem.

Policija par pašizolācijas pārkāpumiem piespriež 2000 eiro sodu

Lieldienu brīvdienās policija kādam vīrietim piesprieda vislielāko naudas sodu par ārkārtas situācijas noteikumu pārkāpšanu.

Apmēram 30 gadus vecs vīrietis ar apstiprinātu Covid-19 infekciju pameta dzīvesvietu un devās izbraukumā ar mašīnu.

Tā ir ļoti bezatbildīga rīcība, norāda policijā.

Vīrietim par to jāmaksā 2000 eiro.

Vairākas Eiropas valstis atceļ daļu stingro ierobežojumu

Dažas Eiropas valstis sāk atcelt stingros ierobežojumus, ko ieviesa koronavīrusa izplatības mazināšanai.

Spānijā pirmdien, 13. aprīlī, darbu atsāka strādāt būvnieki, metālapstrādē un mašīnbūvē strādājošie.

Kopumā Spānijā pirmdien uz darbu devās ap 300 000 cilvēku.

Bet Austrijā otrdien uz darbu dosies nelielo veikalu darbinieki.

Maijā Austrijā plāno atvērt arī lielveikalus.

Masu pasākumi gan nenotiks agrāk par jūnija beigām.

Austrijā visiem cilvēkiem joprojām obligāti ir jānēsā sejas aizsargmaskas.

Krievijā pieaug Covid-19 gadījumu skaits

Pēdējo divu nedēļu laikā Krievijā ļoti pieaudzis inficēšanās gadījumu skaits ar Covid-19.

Svētdien Krievijā atklāja 2500 saslimšanas gadījumu.

Kopumā Krievijā ar koronavīrusu saslimuši vairāk nekā 18 tūkstoši cilvēku.

Krievijā no Covid-19 nomiruši 150 cilvēku.

Divas trešdaļas ar koronavīrusu saslimušo dzīvo Maskavā.

Šajā pilsētā kopumā mīt 12 miljoni iedzīvotāju.

Brīdina par Covid-19 apdraudējumu bērniem

Covid-19 izplatīšanās pasaulē var nodarīt ļoti lielu kaitējumu bērniem.

Par to brīdina ANO Bērnu fonds.

Šī organizācija cīnās par bērnu tiesībām pasaulē.

Koronavīrusa izplatības dēļ visgrūtāk var klāties bērniem bēgļu nometnēs Grieķijā un Sīrijā.

Jau tagad šajās bēgļu nometnēs bērniem trūkst laba ēdiena un nav labi apstākļi dzīvošanai.

ANO Bērnu fonda speciālistus satrauc arī bērnu dzīve Āfrikā.

No Āzijas valstīm visvairāk fonds satraucas par bērniem Bangladešā.

Raimonda Paula koncerts pieejams LSM.lv

Latvijas Radio pirmdien, 13. aprīlī, internetā pārraidīja koncertu no radio 1.studijas.

Koncertā uzstājās Raimonds Pauls.

Koncertā nebija klausītāju.

Ārkārtas situācijas laikā Latvijā masu pasākumi ir aizliegti.

Koncertu sauca „Viens pats studijā”.

Raimonds Pauls uz klavierēm spēlēja pazīstamas melodijas no teātra izrādēm, piemēram, "Īsa pamācība mīlēšanā", "Šerloks Holmss", "Meža gulbji" un citām izrādēm.

Šo koncertu var noklausīties mājaslapā „lsm.lv”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt