Ziņas vieglajā valodā 12.aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 12.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

No amata atkāpāsusies mediju uzraugu pārstāve

Šodien no amata atkāpās mediju uzraudzības padomes pārstāve Gunta Līdaka. Šī padome pārrauga radio un televīziju Latvijā.

Līdakas atkāpšanās ir saistīta ar neseno konkursu uz Latvijas Televīzijas valdi. Izvēlētie kandidāti atteicās no saviem jaunajiem amatiem.

Par citu Latvijas Televīzijas valdi mediju uzraudzības padome lems pēc Lieldienām.

Francijas tiesa sāk izskatīt "Estonia" lietu

Francijas tiesa šodien sāka izskatīt prāmja „Estonia” lietu.

Prāmis nogrima pirms 25 gadiem Baltijas jūrā. Katastrofā gāja bojā vairāk nekā 800 cilvēku. Tikai nedaudzi izdzīvoja. Cilvēki cer saņemt kompensācijas.

Kas vainīgs prāmja avārijā, par to ir dažādas versijas.

Donbasā mēneša laikā krituši 12 ukraiņu karavīri

Pēdējā mēneša laikā Donbasā gājuši bojā 12 ukraiņu karavīri. Vairāki desmiti karavīru ir ievainoti un atrodas slimnīcā.

Donbass ir reģions Ukrainas austrumos. 8. martā oficiāli kaujas šajā reģionā ir aizliegtas. Taču apšaudes joprojām notiek.

Pēdējos gados Ukrainas austrumos gājuši bojā 13 tūkstoši cilvēku. Gandrīz trīs miljoni cilvēku devušies bēgļu gaitās.

Indonēzijā notikusi stipra zemestrīce

Indonēzijā šodien notika stipra zemestrīce. Indonēzijas valdība brīdināja, ka var sākties arī cunami.

Cunami ir milzīgi jūras viļņi. Šādus viļņus galvenokārt izraisa zemestrīces un vulkānu izvirdumi.

Šodienas zemestrīce Indonēzijā notika netālu no Sulavesi salas. Nav ziņu par zemestrīces radītiem postījumiem.

Baltijas valstīs notiek akcijas klimata atbalstam

Šodien visās trijās Baltijas valstīs notika protesta akcijas klimata atbalstam. Latvijā cilvēki protestēja Rīgā pie valdības ēkas. Igaunijā cilvēki protestēja pie parlamenta ēkas Tallinā. Bet Lietuvā akcija notika Viļņā, Vincas Kudirkas laukumā.

Šīs akcijas rīkoja studenti. Akciju sauca „Baltijas klimata ceļš”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti