Ziņas vieglajā valodā 12.jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12.jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 12.jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Dod zaļo gaismu "ABLV Bank" pašlikvidācijai

Banku uzraugs apstiprināja "ABLV Bank" iesniegto pašlikvidācijas plānu. Par to paziņoja banku uzrauga priekšsēdētājs Pēters Putniņš.

Putniņš norādīja, ka turpmākajos mēnešos tiks izstrādāts detalizēts likvidācijas plāns.

Plānā precīzi noteiks, “kurš ko darīs un kurš par ko atbildēs”.

Tāpat apstiprināti visi četri bankas likvidatori.

Banku uzraugs arī nolēma uzraudzīt bankas „AVLV” likvidāciju.

Uzraudzība nepieciešama, lai nebūtu bažu par kādām iespējamām negodprātīgām darbībām.

 

Kratīšana restorānu tīklā “Vairāk saules”

Restorānu tīklā “Vairāk saules” policija veikusi kratīšanu. Tā ziņo Latvijas Televīzija.

Kratīšana veikta gan “Vairāk saules” ēdināšanas vietās, gan birojā.

Tas noticis saistībā ar aizdomām par iejaukšanos kases aparātos. Tā rezultātā valstij varētu būt nodarīti 1,5 miljonu eiro zaudējumi.

Restorānu īpašnieks Endijs Bērziņš šādu iespēju noliedz.

Īpašnieks uzskata, ka “šobrīd ar policijas rokām notiek izrēķināšanās ar “Vairāk saules””.

 

Āfrikas cūku mēris skar saimniecību ar 165 cūkām

Latvijā atklāts šogad pirmais Āfrikas cūku mēra uzliesmojums mājas cūkām.

Slimība atklāta 165 cūku ganāmpulkā Jelgavas novada Jaunsvirlaukas pagasta “Kukuļu” mājās.

Pārtikas un veterinārais dienests šobrīd šai saimniecībā izkauj cūkas.

Izmeklēšanā noskaidros, kā slimība nokļuva novietnē.

Ap slimības skarto saimniecību noteikta aizsardzības un uzraudzības zona.

Āfrikas cūku mēris ir cūkām nāvējoša slimība.

 

Pirms vēlēšanām varēs nodot balsi glabāšanai

Trīs dienas pirms Saeimas vēlēšanām pilsoņi varēs nodot balsi glabāšanā 58 vēlēšanu iecirkņos 37 pašvaldībās.

Tā informē Centrālā vēlēšanu komisija.

Nodot balsi glabāšanā varēs 3., 4. un 5.oktobrī dažas stundas dienā.

13.Saeimas vēlēšanās pa vienam balss nodošanas glabāšanā iecirknim būs jāierīko 34 pašvaldībās.

Divi šādi iecirkņi būs Daugavpilī un Liepājā, bet Rīgā 20 iecirkņi.

13.Saeimas vēlēšanas notiks 6.oktobrī.

 

Nosaka maksu par elektromobiļu uzlādi

Elektrotransportlīdzekļu uzlādes pakalpojuma maksa ātrās uzlādes staciju tīklā būs 15 centi minūtē ar pievienotās vērtības nodokli. Tā nolēma valdība.

Uzlādes pakalpojumu enerģijas izmaksas uz 100 kilometriem būs vidēji 3,73 eiro ar PVN.

Tā aprēķinājusi Satiksmes ministrija.

Šogad jūlijā darbu sāks 70 ātrās uzlādes staciju uz valsts galvenajiem ceļiem.

Līdz 2022.gadam visā Latvijā paredzēts izveidot līdz 150 ātrās uzlādes staciju.

 

ASV pārtrauks mācības ar Dienvidkoreju

ASV prezidents Donalds Tramps paziņoja, ka nodomājis pārtraukt kopīgās militārās mācības ar Dienvidkoreju.

Trampa paziņojums bijis negaidīts gan Dienvidkorejas, gan ASV militārpersonām.

Tramps šīs militārās mācības nodēvēja par dārgām un provokatīvām.

Dienvidkorejas prezidenta birojs paziņoja, ka vēl jānoskaidro Trampa paziņojuma "precīza nozīme".

Dienvidkoreja esot gatava "izpētīt dažādus pasākumus, lai sekmētu sarunu gludu turpināšanos".

 

Latvijā ieradies Dalailama

Tibetas budistu garīgais līderis Dalailama ieradās četru dienu vizītē Lietuvā.

Viņam paredzētas dažādas lekcijas un citi pasākumi.

Ar Lietuvas valsts un valdības vadītājiem Dalailama netiksies.

Pēc viesošanās Viļņā Dalailama apmeklēs Rīgu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti