Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 12. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 12. oktobrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 12.oktobrīPārsla Saktiņa

Latvijā 95 jauni Covid-19 gadījumi

Latvijā pieaug saslimšana ar Covid-19.
Aizvadītajā diennaktī slimība apstiprināta vēl 95 cilvēkiem.
Slimnīcās ārstējas 65 ar Covid-19 saslimušie.
Sešiem slimības gaita rit smagi.

Rīgas Natālijas Draudziņas vidusskolā līdz šim atklāti 60 Covid-19 gadījumi.
Līdz šim saslimšana atklāta 59 izglītības iestādēs.
Visvairāk saslimuši skolu darbinieki, nevis bērni.

Valdība lems par papildu ierobežojumiem

Otrdien, 13. oktobrī, valdība lems par papildu ierobežojumiem vai piesardzības pasākumiem saistībā ar Covid-19 izplatību.
Iespējams, valdība nolems, ka pēc skolēnu rudens brīvlaika uz skolu ies tikai 1.-6. klašu skolēni.
Pārējie skolēni mācīsies mājās.

Pasažierus bez maskām izsēdinās no Rīgas transporta  

No otrdienas, 13. oktobra, pasažierus bez sejas maskas izsēdinās no Rīgas sabiedriskā transporta.
Rīgas mērs Mārtiņš Staķis paziņoja, ka ir beidzies laiks, kad par sejas aizsega nelietošanu tikai brīdināja.
Staķis uzskata, ka cilvēki bez sejas maskām nedrīkst pakļaut apdraudējumam tos, kuri maskas lieto.

Ieceļojot Latvijā, jāaizpilda elektroniska anketa

No pirmdienas, 12. oktobra, šķērsojot Latvijas robežu, ir jāaizpilda elektroniska anketa.
Tā nepieciešama, lai ierobežotu Covid-19 izplatību.
Pirmdien elektronisko anketu uzrakstīja 8000 cilvēku.
Anketā jānorāda vārds, uzvārds, e-pasta adrese.
Jānorāda arī valstis, kuras apmeklētas pēdējo 14 dienu laikā.

Nākamgad paredz par 328 miljoniem eiro mazākus valsts budžeta ieņēmumus

Nākamā gada valsts budžeta ieņēmumi, salīdzinot ar šā gada budžetu, samazināsies par 328 miljoniem eiro, bet izdevumi augs par 744 miljoniem eiro.
Otrdien, 13. oktobrī, budžetu plāno apstiprināt valdība, un tad divos lasījumos sāksies tā vērtēšana Saeimā.
Premjers Krišjānis Kariņš (“Jaunā Vienotība”) un Juris Pūce (“Attīstībai/Par!”) budžeta projektu sauc par saprātīgu kompromisu sarežģītos apstākļos.

ES brīdina par iespējamām sankcijām pret Lukašenko

Eiropas Savienība (ES) brīdina par iespējamām sankcijām Aleksandram Lukašenko.
Līdz šim viņš nav iekļauts sankciju sarakstā.
Eiropas Savienība vēlas, lai Lukašenko runātu ar tautu un opozīciju.
Taču saruna nenotiek.
Baltkrievijā varasiestādes turpina izturēties vardarbīgi pret cilvēkiem.
Baltkrievijas milicija draud izmantot kaujas ieročus pret protestētajiem

Lietuvā vēlēšanās uzvar opozīcijā esošā konservatīvā partija

Lietuvas Seima vēlēšanu pirmajā kārtā uzvarēja opozīcijā esošā konservatīvā partija “Tēvzemes savienība – Kristīgie demokrāti”.
Otrajā vietā ir pašreiz valdošā Zemnieku un Zaļo savienība.
Pēc pirmās vēlēšanu kārtas zināmi 73 deputāti.
Pārējos 68 izraudzīsies vienmandāta apgabalos vēlēšanu otrajā kārtā.
Vēlēšanas notiks 25. oktobrī.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt