Ziņas vieglajā valodā 12. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 12.novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

ST: Atvaļinājums pēc bērna piedzimšanas pienākas arī viena dzimuma vecākiem

Atvaļinājums pēc bērna piedzimšanas pienākas arī viena dzimuma vecākiem.
To atzina Satversmes tiesa.
Satversmes tiesa uzskata, ka Darba likumā ir nepieciešamas izmaiņas.
Likumā noteikts, ka atvaļinājums pēc bērna piedzimšanas pienākas tēvam.
Satversmes tiesa uzskata, ka tas neatbilst Satversmei.
Valsts pienākums ir aizsargāt un atbalstīt visas ģimenes, arī viena dzimuma partneru ģimenes.
Saeimai tagad jāizmaina Darba likums.

Atkāpjas ministrs Pūce

Juris Pūce. 2020. gada rudens.
Juris Pūce. 2020. gada rudens.


No amata atkāpās Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Juris Pūce.
Viņš ir no partiju apvienības „Attīstībai/Par!”.
Pūce visiem meloja par Rīgas domes auto stāvvietu izmantošanu.
Viņš teica, ka tās neizmanto.
Tagad Pūce atzinās un atvainojās par meliem.
Ministru prezidents Krišjānis Kariņš Pūces atkāpšanos pieņēma.
“Attīstībai/Par!” tagad jāizvirza jauns kandidāts uz ministra amatu.
Pūce bija galvenais novadu reformas īstenošanā.

Darbiniekiem ar elpceļu saslimšanu valsts apmaksās slimības lapas pirmās 3 dienas

Darbiniekiem ar elpceļu saslimšanu valsts apmaksās slimības lapas pirmās trīs dienas.
To paredz ceturtdien, 12. novembrī, Saeimā atbalstītie likuma grozījumi.
Pašlaik slimības lapu apmaksā no otrās dienas un to dara darba devējs.
Jaunā kārtība būs spēkā no nākamās pirmdienas līdz jūnija beigām.

Latvijā atklāti 533 jauni Covid-19  gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti 533 jauni Covid-19  gadījumi.
Tas ir lielākais vienā diennaktī atklāto gadījumu skaits.
Gandrīz puse saslimušo ir Rīgā.
Strauji pieaudzis arī inficēto skaits Daugavpilī, Krāslavas un Smiltenes novadā.
Divi cilvēki miruši.
Viņiem bija vairāk nekā 80 gadu.
Slimnīcās ievietoti vēl 44 ar Covid-19  saslimušie.
Kopumā slimnīcās ārstējas 312 saslimušie, 17 ir ar smagu slimības gaitu.
 

Arī Lietuvā un Igaunijā daudz jaunu Covid-19 gadījumu  

Arī Lietuvā un Igaunijā aizvadītajā diennaktī ļoti daudz saslimušo.
Lietuvā inficēšanās apstiprināta vairāk nekā pusotram tūkstotim cilvēku.
Lietuvā deviņi inficētie nomiruši.
Igaunijā ar Covid 19 saslimuši vēl 374 cilvēki.

Zelenskis pēc inficēšanās ar Covid-19  atrodas slimnīcā

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis.
Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis.


Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis pēc inficēšanās ar jauno koronavīrusu atrodas slimnīcā.
Prezidenta pārstāvis apgalvo, ka Zelenskis uz slimnīcu devies, lai atrastos izolācijā un neinficētu citus.
Ar Covid-19  saslimuši arī divi Ukrainas ministri – finanšu un aizsardzības.
Inficējies arī Zelenska padomnieks.
Arī Ukrainā ļoti daudz cilvēku slimo ar Covid-19.

Tiešsaistē var skatīties Latvijas filmas

No ceturtdienas, 12. novembra, līdz svētdienai, 15. novembrim, portālā "Filmas.lv" iespējams noskatīties Nacionālajai kino balvai "Lielais Kristaps" nominētās filmas.
Uz galveno balvu pretendē trīs filmas – ''Dvēseļu putenis'', ''Pilsēta pie upes'' un ''Ko zina Klusā Gerda''.
Portālā "Lsm.lv" ir iespējams nobalsot par savu labāko filmu.
„Lielā Kristapa” balvas pasniegs svētdienas vakarā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti