Skultes pievienošana Saulkrastu novadam neatbilst Satversmei
Skultes pagasta pievienošana jaunajam Saulkrastu novadam neatbilst Satversmei.
Tā lēmusi Satversmes tiesa.
Savukārt Ikšķiles iebildumi par pievienošanu Ogres novadam ir noraidīti.
Šie Satversmes tiesas lēmumi nav grozāmi.
Tiesai vēl jāskata 19 sūdzības novadu reformas sakarā.
Būs jāstrādā pēc iespējas attālināti
No otrdienas būs jāstrādā pēc iespējas attālināti.
Tā lēmusi valdība.
Klātienē varēs strādāt vien tie, kuri savu darbu nevar veikt mājās.
Stingrāki noteikumi paredzēti arī klātienes darbam.
Nākamnedēļ uz bērnudārziem ieteicams vest tikai tos bērnus, kuru vecāki nevar strādāt attālināti.
Bērnudārzs būs gan pieejams arī vecākiem, kuri strādā attālināti, bet nevar apvienot darbu ar bērna uzraudzību.
Valdība tādejādi cer, ka samazināsies bērnu skaitu bērnudārzu grupiņās.
Tas nodrošinātu efektīvāku epidemioloģisko drošību Covid-19 pandēmijas laikā.
Latvijā apstiprināti vēl 632 Covid-19 saslimšanas gadījumi
Aizvadītajā diennaktī reģistrēti 632 jauni inficētie ar Covid-19.
Deviņi saslimušie miruši.
Trešo dienu pēc kārtas veikts rekordliels Covid-19 testu skaits.
Pārbaudīti 18 tūkstoši cilvēku.
Pozitīvi bija 3,5% testu.
Lietuvā 355 jauni inficētie un 7 cilvēki miruši.
Tikmēr Igaunijā infekcija apstiprināta vairāk nekā 1300 cilvēkiem, miruši 9.
Igaunija aizvadītās nedēļas laikā atklāto Covid-19 gadījumu kumulatīvā rādītāja ziņā ierindojusies pirmajā vietā pasaulē.
Līdz ar to Igaunija ir apsteigusi Čehiju, kurā šis skaitlis līdz šim bijis visaugstākais.
Savāc 10 000 parakstu par Vakcinācijas projekta biroja likvidēšanu
Iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" savākts nepieciešamais parakstus skaits priekšlikumam par Vakcinācijas projekta biroja likvidēšanu.
Tagad šo jautājumu būs jāskata Saeimā.
Brīdina par krāpnieku mēģinājumiem izkrāpt "SEB bankas" klientu datus
"SEB banka" saņēmusi signālus par mēģinājumiem izkrāpt bankas klientu datus.
Banka aicina klientus būt uzmanīgiem.
Obligāti jāpārbauda bankas lapas adresi, pirms ievadīt savus datus.
Īpaši, ja lapu atver, nospiežot uz saiti, nevis pašiem ievadot adresi.
Navaļnija advokātiem nav zināma viņa atrašanās vieta
Kremļa opozicionāra Alekseja Navaļnija advokāti paziņojuši, ka viņiem nav zināma ieslodzītā politiķa atrašanās vieta.
Navaļniju pirms divām nedēļām nogādāja labošanas kolonijā Vladimiras reģionā, kur viņam bija jāizcieš divarpus gadu cietumsods par 2014. gadā piespriesta nosacīta cietumsoda noteikumu pārkāpšanu.
Rietumvalstis ir pieprasījušas Krievijai atbrīvot Navaļniju.
Laika ziņas
Naktī gaisa temperatūra Latvijā pazemināsies līdz 0.. +3 grādiem un dienā sasniegs +2.. +7 grādus, prognozē sinoptiķi.
Debesis būs pārsvarā apmākušās.
Brīžiem līņās.
Vietām gaidāms lietus un slapjš sniegs.
Pūtīs viduvēja stipruma dienvidu, dienvidrietumu vējš, Kurzemes rietumkrastā gaidāmas brāzmas līdz 16 metriem sekundē.
Rīgā būs mākoņains laiks, palaikam nedaudz līs un vējš mēreni pūtīs no dienvidiem, dienvidrietumiem.
Gaisa temperatūra naktī +2 grādi.
Dienā gaisa temperatūra pakāpsies līdz +5 grādiem.