Ziņas vieglajā valodā 12. jūlijā 

Ziņas vieglajā valodā 12. jūlijā.

Eiropas Savienības valstīm izdevies konfiscēt 14 miljardus eiro Krievijas oligarhiem

Eiropas Savienības valstīm izdevies Krievijas oligarhiem atņemt 14 miljardus eiro.

Tomēr valstis varētu būt vēl aktīvākas, iesaldējot un atņemot naudu cilvēkiem sankciju sarakstos.

Eiropas sankcijām ir pakļauti daudzi Krievijas bagātnieki.

Tas saistīts ar Krievijas sākto karu Ukrainā.

Krievijas apšaudes Ukrainā arvien intensīvākas

Krievijas karaspēks intensīvi apšaudīja vairākas Ukrainas pilsētas.

Uzbrukumi aizvien pastiprinās Kramatorskā, taču iedzīvotāji vilcinās to pamest.

Ukrainas bruņotie spēki ziņo par sekmīgām operācijām okupētajās teritorijās valsts dienvidos.

Ir ievainotie Krievijas raķešu uzbrukumā Harkivas industriālajam rajonam.

Tur vairākās vietās izcēlās ugunsgrēki.

Iedzīvotājus aicina palikt patvertnēs.

Tikmēr Krievijas tuvākā sabiedrotā Baltkrievija netālu no Ukrainas robežas sāka mācības.

Horvātijā ieviesīs eiro 

Eiro banknotes

Nākamgad Horvātijā ieviesīs eiro.

To otrdien apstiprināja Eiropas Savienība, jo visas prasības ir izpildītas.

Horvātija būs divdesmitā eirozonas valsts.

Igaunija par 300 miljoniem eiro iepirks sašķidrināto dabasgāzi no Norvēģijas

Igaunija par 300 miljoniem eiro iepirks sašķidrināto dabasgāzi no Norvēģijas.

Līdz ar to Igaunija varēs būt drošāka par nākamo apkures sezonu.

Saeima šonedēļ lems par agrāku pensiju indeksāciju

Saeima ceturtdien lems par grozījumiem pensiju likumā.

Tās paredzēts indeksēt mēnesi agrāk – no septembra.

Tas tāpēc, lai pensionāriem atlīdzinātu cenu pieaugumu.

Atbildīgā Saeimas komisija gan atbalstīja pensijas indeksēt vēl agrāk – augustā.

Līdz ar noteikumu vecākiem dalīt bērna kopšanas atvaļinājumu valsts plāno apmaksāt papildu mēnesi   

Būs izmaiņas bērnu kopšanas atvaļinājumā.

Saeimas komisija tās apstiprināja, Saeima vēl ceturtdien lems.

Šobrīd abiem vecākiem pieejams pusotrs gads atvaļinājuma.

No augusta vismaz divi mēneši jāizmanto gan mātei, gan tēvam.

Atlikušos 14 mēnešus var sadalīt, kā vēlas.

Tagad plāno vēl vienu valsts apmaksātu mēnesi klāt.

Studētgribētāji var pieteikties augstskolās

No otrdiena studētgribētāji klātienē var apstiprināt pieteikumus vienotajā sistēmā esošajās 12 Latvijas augstskolās.

Visu nedēļu notiek arī klātienes pieteikšanās studijām.

Latvijas Universitātē pirmos dokumentu iesniedzējus sagaidīja orķestris.

Ar Covid-19 Latvijā slimo arvien vairāk cilvēku 

Ar Covid-19 Latvijā slimo aizvien vairāk cilvēku.

Saslimstības rādītājs Latvijā ir augstākais kopš aprīļa beigām.

Aizvadītajā diennaktī pārbaudīja gandrīz 4 tūkstošus izmeklējumu, no tiem pozitīvi bija ceturtā daļa.

Nav ziņu par mirušiem slimniekiem.

Pašvaldība neiesaka peldēties Rēzeknes upē       

Pašvaldība neiesaka peldēties Rēzeknes upē.

Tur ūdens šobrīd nav atbilstošā kvalitātē.

Turklāt Rēzeknes upē nav oficiālu peldvietu un katrs pats atbild par savu drošību un veselību.

Kovšu ezera oficiālajā peldvietā ūdens kvalitāte ir atbilstoša un peldēties drīkst.

Krievijas klubs «Admiral» izziņo līgumu ar uzbrucēju Jelisejevu   

Vēl viens Latvijas hokejists pievienosies Krievijas klubam.

Nikolajs Jelisejevs spēlēs Vladivostokas "Admiral".

Latvijas likumi paredz, ja kāds no sportistiem piedalās sacensībās Krievijā vai Baltkrievijā, tad turpmāk Latvijas izlasē viņš nedrīkst atgriezties.

Iepriekš vienam Krievijas klubam pievienojās vārtsargs Jānis Kalniņš un bija ziņas arī par uzbrucēju Miku Indraši.

Indrašis pēc vairākām dienām gan noliedza, ka spēlēs Krievijā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt