Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 12. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 12. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 12. jūlijāPārsla Saktiņa

 

 

Karstums Latvijā pieņemas spēkā

Pirmdien, 12. jūlijā, Latvijā gaisa temperatūra vietām sasniedza +32 grādus.

Turpmākajās dienās gaisa temperatūrā pēcpusdienās sasniegs pat +34 grādus.

Visā valstī spēkā sarkanais brīdinājums.

Tas nozīmē, ka pastāv draudi veselībai un dzīvībai.

Bīstams var būt arī pērkona negaiss.

Tas var nest vētru, plūdus un krusu.

Pirmdien negaiss bija Latgalē. Daugavpilī ir applūdušas ielas un nolauzti koki.

 

Lietuvā arī karavīri uzmana robežu ar Baltkrieviju

Lietuva uz robežu ar Baltkrieviju nosūtījusi vēl vairākus simtus karavīru.

Pieaug nelegālo migrantu skaits, kas mēģina iekļūt Lietuvā no Baltkrievijas.

Robežas pārkāpēji pārsvarā ir no Tuvo Austrumu un Āfrikas valstīm.

Šogad uz Baltkrievijas robežas aizturēti jau gandrīz 1700 robežpārkāpēju.

Lietuva ir pārliecināta, ka atbildīgs par migrantu pieplūdumu ir Baltkrievijā valdošais Aleksandra Lukašenko režīms.

Arī uz Latvijas robežas ar Baltkrieviju robežsargiem palīdz zemessargi.

Par situāciju uz robežas ar Baltkrieviju, kas ir Eiropas Savienības ārējā robeža, sprieda arī Briselē.

 

Attaisno digitālās televīzijas lietā apsūdzētos

Digitālās televīzijas lietā visi apsūdzētie ir attaisnoti.

Tiesa nekonstatēja apsūdzēto izdarītajā noziedzīgu nodarījumu.

Spriedumu vēl varēs pārsūdzēt.

Prokurors Monvīds Zelčs uzskata, ka tiesas lēmums ir dīvains un tendenciozs.

Lietu tiesa sāka skatīt pirms 14 gadiem.

Kopumā tajā bija apsūdzēti 20 cilvēki.

Krimināllieta ir saistīta ar digitālās televīzijas ieviešanu.

Tā izmaksāja daudzus desmitus miljonu latu.

 

Latvijā mazāk slimo ar Covid-19

Covid-19 izplatība Latvijā turpina samazināties, taču pieaug no citam valstīm ievesto Covid-19 gadījumu skaits.

Pagājušajā nedēļā atklāja 38 ievestos gadījumus, iepriekšējā nedēļā – 24.

Visvairāk Covid-19 ievests no valstīm ārpus Eiropas Savienības.

Vislielākais skaits ir no Krievijas. Tāpat Covid-19 Latvijā ievests no Turcijas, Lielbritānijas, Spānijas, Vācijas, Francijas un Ukrainas.

 

Latvijā 18 jauni Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 18 jaunus Covid-19 gadījumus.

Jau trešo dienu nav ar Covid-19 saistītu nāves gadījumu.

No vairāk nekā 3600 izmeklējumiem pozitīvi bija 0,5%.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits pieaudzis līdz 73.

14 slimniekiem ir smaga slimības gaita.

 

Nīderlandē atvainojas par pāragru ierobežojumu atcelšanu

Nīderlandes valdības vadītājs atvainojās sabiedrībai par pāragro ierobežojumu atcelšanu.

Nīderlandē strauji pieaug inficēšanās ar Covid-19.

Ierobežojumus atcēla pirms divām nedēļām.

Taču tagad atkal tos ieviesa.

Lai gan inficēto cilvēku ir daudz, slimnīcās Covid-19 pacientu skaits nepieaug.

Vairums inficēto ir jauni cilvēki, kuri slimo viegli.

Bet vairums gados vecāko cilvēku ir vakcinēti pret Covid-19.

 

Covid-19 izplatās arī Japānā

Pēc nepilnām divām nedēļām Tokijā sāksies vasaras olimpiskās spēles.

Covid-19 dēļ Tokijā atkal ieviesta ārkārtējā situācija un ieviesti dažādi ierobežojumi.

Olimpiskās spēles notiks bez skatītājiem.

Līdz ar to spēļu rīkotāji cietīs zaudējumus vairāk nekā 800 miljonus ASV dolāru.

Tik lielu naudu bija plānots iegūt no biļetēm.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt