Ziņas vieglajā valodā 12. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12. janvārī 

Ziņas vieglajā valodā 12.janvārī
00:00 / 03:09
Lejuplādēt

Latvijas kamaniņu braucējiem godalgotas vietas Siguldā

Latvijas sportistiem labi rezultāti kamaniņu sportā. Sestdien Siguldā notika Pasaules kausa posms kamaniņu braukšanā divniekiem. Divi Latvijas kamaniņu braucēju pāri iekļuva pirmajā trijniekā. Oskars Gudramovičs un Pēteris Kalniņš ieguva otro vietu, bet brāļi Andris un Juris Šici ieguva trešo vietu. Sacensību uzvarētāji bija Toni Egerts un Saša Benekens no Vācijas.

Sprādzienā Parīzē trīs bojāgājušie un daudz ievainoto

Sestdienas rītā notika spēcīgs sprādziens kādā maiznīcā Parīzē, Francijas galvaspilsētā. Sprādzienu radīja gāzes noplūde. Gāja bojā trīs cilvēki. Vairāki desmiti cilvēku ievainoti. Daži no cilvēkiem ievainoti ļoti smagi. Sprādziens notika apmēram deviņos no rīta. Tas notika plaši apdzīvotā Parīzes rajonā, kurā atrodas daudz veikalu. No viesnīcām Parīzes centrā evakuēja vairākus desmitus tūristu.

Frankfurtē streikos lidostas darbinieki 

Nākamnedēļ streikos Frankfurtes lidostas darbinieki. Frankfurtē ir lielākā lidosta Vācijā. Lidostā strādājošie vēlas lielāku algu. Streiks sāksies divos naktī un ilgs līdz otrdienas vakaram. Tā ziņo arodbiedrība "Ver.di". Streika dēļ atcels daudzus lidojumus. Šonedēļ jau notika vairāki streiki Vācijas lidostās.

Ukraina pirks no Turcijas militārus bezpilota lidaparātus

Ukraina pirks no Turcijas modernus kaujas lidaparātus. Turcijas un Ukrainas kompānijas ir parakstījušas pirkuma līgumu. To atklāj Ukrainas prezidents Petro Porošenko. Ukraina vēlas izveidot modernu armiju. Tādu, kas atbilst NATO prasībām. Tā norāda Porošenko.

Laika prognoze

Latvijā naktī uz svētdienu vietām nedaudz snigs. Vietām būs migla. Ceļi slideni - uz tiem veidosies apledojums. Svētdien dienā lielākoties mākoņains laiks, daudzviet snigs, rietumos gaidāms arī slapjš sniegs. Ceļi slideni. Mainīga virziena vējš 2-5 metri sekundē. Gaisa temperatūra naktī -1…-6°, svētdien dienā -3…+2°.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti