Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 12. augustā

Ziņas vieglajā valodā 12. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 12. augustāLauris Zvejnieks

Latvijā aug saslimstība ar Covid-19

Latvijā turpina palielināties saslimstība ar Covid-19.

Aizvadītajā diennaktī konstatēti 107 jauni inficēšanās gadījumi.

No šiem cilvēkiem vairāk nekā 80% nebija vakcinēti vai nebija vakcināciju pabeiguši.

Diennakts laikā neviens cilvēks no Covid-19 nav miris.

Saslimstības kumulatīvais rādītājs diennakts laikā ir palielinājies līdz 57,9 gadījumiem uz 100 000 iedzīvotāju.

Pieaug noslodze slimnīcās

Palielinājies arī slimnīcās ievietoto cilvēku skaits.

Slimnīcās šobrīd ārstējas 60 Covid-19 pacientu.

No tiem 13 pacientiem ir smaga slimības gaita.

Bērnus varētu sākt potēt rudenī

Bērnus vecumā no sešiem līdz desmit gadiem vakcinēt pret Covid-19 varētu sākt aptuveni oktobra beigās.

Tā šodien sacīja veselības ministrs Daniels Pavļuts.

Vēl nav beigušies pētījumi par bērnu vakcināciju.

Šobrīd raiti vakcinējas jaunieši.

Tas nozīmē, ka klātienē mācīties varēs tajās skolās un klasēs, kur gandrīz visi būs vakcinēti.

Krāpnieki iztukšo katoļu draudzes kontu

Jau vairāk nekā gadu Latvijā turpina uzdarboties telefonkrāpnieki.

Šoreiz tiem izdevies iztukšot Olaines Romas katoļu baznīcas draudzes kontu.

No konta izņemti vairāk nekā 5000 eiro.

Noticot krāpniekiem, baznīcas priesteris atklājis konta piekļuves datus.

Policija sākusi izmeklēšanu.

Gan policija, gan bankas atgādina - neviena iestāde neprasīs iedzīvotājiem bankas konta pieejas datus.

Labākais veids, kā pasargāt sevi, – uz banku piezvanīt pašiem.

Lietuvā nozagti slepeni dokumenti

Lietuvas Ārlietu ministrijai, iespējams, nozagti vairāki slepeni dokumenti.

Par to vēsta Lietuvas mediji.

Lietuvas Ārlietu ministrijai vakar esot noticis kiberuzbrukums.

Atbildīgās institūcijas sākušas izmeklēšanu.

Mediji vēsta, ka nozagts pusotrs miljons korespondences – sarakstes ar diplomātiem un NATO partneriem.

Talibi sagrābj Herātu

Talibu nemiernieki sagrābuši trešo lielāko Afganistānas pilsētu Herātu.

Ieņemta arī stratēģiski svarīgā Gaznī pilsēta.

Tā atrodas tikai 150 kilometru attālumā no galvaspilsētas Kabulas.

Kopš ASV sāka savu karavīru izvešanu no Afganistānas, situācija šajā valstī ir krasi pasliktinājusies.

Saskaņā ar ANO datiem, mēneša laikā Afganistānā nogalināti vairāk nekā 1000 civiliedzīvotāju.

Lietus dod atelpu Grieķijā

Aizvadītajā naktī lietus būtiski palīdzējis cīņā ar ugunsgrēkiem Grieķijā.

Sausums bija galvenais iemesls postošajiem ugunsgrēkiem.

Izdeguši vairāk nekā 90 000 hektāru mežu un lauksaimniecības zemes.

Liesmas nopostījušas tūkstošiem māju.

Gājuši bojā arī daudzi dzīvnieki.

Ugunsdzēsēji tomēr brīdināja, ka briesmas vēl nav garām.

Liesmas turpina degt zem zemes virskārtas, un var izcelties jauni ugunsgrēki.

Daudzviet arī pūš spēcīgs vējš.

Laika ziņas

Rīt būs pārsvarā sauss laiks.

Mainīgs mākoņu daudzums.

Būtiski nokrišņi nav gaidāmi.

Naktī dažviet veidosies migla.

Gaisa temperatūra naktī pazemināsies līdz +11...+15 grādiem, vietām piekrastē – līdz +18 grādiem.

Dienā temperatūra sasniegs +20...+24 grādus.

Vējš lēni līdz mēreni pūtīs no rietumiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt