Ziņas vieglajā valodā 12. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 12. aprīlī
00:00 / 05:00
Lejuplādēt

 

 

Vēl 21 cilvēkam atklāta saslimšana ar Covid-19

Aizvadītajā diennaktī Latvijā vēl 21 cilvēkam atklāta saslimšana ar Covid-19.

Līdz ar to pavisam valstī ar šo slimību saslimuši 651 cilvēks.

Tā liecina Slimību profilakses un kontroles centra apkopotie dati.

Pēdējā diennaktī saslimšana konstatēta vēl piecos novados – Ropažu, Lielvārdes, Mazsalacas, Beverīnas un Priekuļu.

Bīstamais jaunais koronavīruss atklāts pavisam 63 pašvaldībās.

Patlaban 43 cilvēkus ārstē slimnīcās.

No viņiem diviem slimības gaita norit smagi.

Slimību profilakses un kontroles centrs arī saņēmis ziņas par diviem mirušiem, kas bija saslimuši ar Covid-19.

Abi mirušie bija vecāki par 80 gadiem.

Abiem bija vairākas citas saslimšanas.

Latvijā līdz šim pavisam miruši pieci ar Covid-19 saslimušie.

Prezidents Lieldienu uzrunā teica, ka šis īpatnējais laiks būs vienojoša pieredze

Valsts prezidents Egils Levits šodien Lieldienu uzrunā Latvijas iedzīvotājiem novēlēja nopietnu un gaišu pārdomu pilnus svētkus.

Prezidents uzsvēra, ka “šis īpatnējais, piebremzētais, palēninātais laiks” atstās savu ietekmi un tā būs jauna, vienojoša pieredze.

Levits arī piebilda, ka pēc katras krīzes seko strauja izaugsme.

Prezidents pauda cerību, ka Latvija būs to valstu lokā, kas pirmās atgūsies no krīzes un sāks savu augšupceļu.

Lieldienu dievkalpojumi aizvadīti bez apmeklētājiem

Šogad Lieldienu dievkalpojumi aizvadīti bez apmeklētājiem.

Tomēr sabiedrība mācītāju vēstījumus sadzirdēja.

Daudzās baznīcās dievkalpojumi notika attālināti.

Tos pārraidīja ar interneta palīdzību.

Latvijas kristīgo konfesiju vadītāji savās uzrunās pievērsās Covid-19 pandēmijai.

Viņi aicināja nepadoties bailēm un neziņai, nepazaudēt savus ideālus arī ārkārtējās situācijas laikā.

Arī aicināja rast veidus, kā palīdzēt viens otram.

Garīdznieki īpaši pateicās mediķiem par viņu darbu šajā laikā.

Dievkalpojumus raidīja arī Latvijas Radio.

Slēgtajā “PNB bankā” ir gandrīz uz pusi mazāk naudas, nekā vajadzētu būt

Pusgadu slēgtajā “PNB bankā” ir gandrīz uz pusi mazāk naudas, nekā vajadzētu būt.

Tā vēsta TV3 raidījums “Nekā personīga”.

Iztrūkums “PNB bankā” bijis vismaz divus gadus.

Tomēr banku uzraugs ļāva bankai turpināt strādāt un piesaistīt jaunus klientus.

“PNB bankai” šobrīd ir aptuveni 280 miljoni eiro.

Rindā gaida ap 460 naudas pieprasītāju, kuriem kopā pienākas 470 miljoni eiro.

Rindā ir arī “Rīgas namu pārvaldnieks”.

Šim pašvaldības uzņēmumam bankā palika seši miljoni eiro rīdzinieku naudas.

Ar “PNB bankai” piederošo naudu knapi pietiek, lai samaksātu Noguldījumu garantiju fondam.

Šis fonds izmaksāja valsts garantēto naudu mazajiem noguldītājiem.

Pārējiem prasītājiem naudas nepietiks.

Rīgas domes Satiksmes departaments lauzis līgumu ar Deglava tilta būvnieku

Rīgas domes Satiksmes departaments no šodienas lauž līgumu ar lietuviešu būvuzņēmumu "Kauno tiltai".

Kā paziņoja departaments, līguma laušanas iemesls ir līgumā noteikto prasību nepildīšana Augusta Deglava ielas satiksmes pārvada uzturēšanā.

Iemesls ir arī neatbilstošu materiālu izmantošana būvkonstrukciju izbūvē.

Pētīs padomju laikā celto 467. sērijas daudzdzīvokļu ēku stiprību un stabilitāti

Ekonomikas ministrija izsludinājusi konkursu par pētījumu, kurā noskaidros padomju laikā celto 467. sērijas daudzdzīvokļu ēku stiprību un stabilitāti.

Iepriekš jau veikts līdzīgs pētījums ar 464. sērijas daudzdzīvokļu ēkām jeb tā dēvēto "lietuviešu projektu".

Toreiz secināja, ka šīs sērijas ēkas ir drošas turpmākai izmantošanai.

Pāvests Lieldienu uzrunā aicināja uz solidaritāti cīņā ar koronavīrusu

Romas katoļu baznīcas pāvests Francisks savā Lieldienu vēstījumā aicināja uz solidaritāti cīņā ar jaunā koronavīrusa pandēmiju un tās sekām ekonomikai.

Pāvests mudināja daļēji vai pilnīgi norakstīt nabadzīgo valstu parādus.

Pāvests arī mudināja ievērot pamieru visos konfliktos.

Laika ziņas

Naktī Latvijā pārsvarā mākoņains laiks.

Dažviet Vidzemē un Kurzemē neliels lietus.

Dienvidu, dienvidrietumu vējš 6-11 metri sekundē, vietām piekrastē brāzmās līdz 17 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra: +5…+8 grādi.

Rīt dienā mākoņains, pēcpusdienā vietām skaidrosies.

Daudzviet lietus, pēcpusdienā arī slapjš sniegs.

Dienvidrietumu vējš iegriezīsies no rietumiem, ziemeļrietumiem

5-10 metri sekundē, brāzmās līdz 18 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra: +5…+10 grādi, dienvidaustrumos līdz +13 grādiem.

Rīgā pārsvarā mākoņains laiks.

Rīt pēcpusdienā brīžiem skaidrosies.

Dienā līs, pēcpusdienā iespējams arī slapjš sniegs.

Dienvidrietumu vējš rīt pēcpusdienā iegriezīsies no rietumiem, ziemeļrietumiem 6-9 metri sekundē, brāzmās līdz 16 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī un dienā +7…+9 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti