Ziņas vieglajā valodā 11.februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 11.februārī.

 

Ziņas vieglajā valodā 11.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Vairāk cilvēku pamet Latviju, nekā atgriežas

Vairāk cilvēku pamet Latviju, nekā atgriežas.
Nemainīgajai tendencei uzmanību pievērsa sociologs Arnis Kaktiņš.

Šo cilvēku skaits gan ir uz pusi mazāks nekā krīzes laikā pirms 10 gadiem.
Taču šādā scenārijā arvien lielākas problēmas būs darbaspēka trūkums.

Tas izskanēja demogrāfijas un migrācijas tēmai veltītajā konferencē.

Patēriņa cenas aug

Patēriņa cenas gada laikā pieauga par 3 procentpunktiem.
To apzināja pēc šā un pērnā gada janvāra salīdzinājuma.

Lielāko ietekmi izsauca ar mājokli saistītās preces un pakalpojumi.
Arī alkoholiskie dzērieni, tabakas izstrādājumi un pārtikas produkti.
Par to liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.

Latviju vairs neraksturos kā reģionālo finanšu pakalpojumu centru

Latviju vairs neraksturos kā reģionālo finanšu pakalpojumu centru.
Viens no iemesliem ir starptautiskais „Moneyval” novērtējums.

Tas neatbalsta šādu norādi Latvijas finanšu sektora attīstības plānā.
Informēja atbildīgajā ministrijā.

 Linda Liepiņa pamet “KPV LV” valdi

Saeimas deputāte Linda Liepiņa atstāja līdzpriekšsēdētājas amatu partijā „KPV LV”.
Tāpat viņa vairs nebūs valdes locekle.
Lēmums saistīts ar nesaskaņām partijas biedru uzskatos.

Ungārija 4 un vairāk bērnu mātes atbrīvos no nodokļiem  

Nemaksāt nodokļos visu mūžu.
Šāda privilēģija Ungārijā būs četru un vairāk bērnu mammām.
Lielām ģimenēm būs arī atvieglojumi automašīnu iegādē un hipotekāro kredītu jomā.

Izmaiņas uzlabos dzimstību Ungārijā.
Tā uzskata valsts premjers Viktors Orbāns.

Irānā atzīmē Islāma revolūcijas gadskārtu

Irānā atzīmēja 40.gadskārtu kopš Islāma revolūcijas.
Ielās izgāja simtiem tūkstoši cilvēku.
Pasākumos Irānas prezidents Hasans Rouhani vērsās pret Amerikas Savienotajām Valstīm.
Viņa vadītā valsts attīstīs raķešu programmu.
To teica Rouhani pretēji ASV brīdinājumiem un iebildumiem.

Sīrijā turpinās sadursmes

Sīrijas austrumos turpinās sadursmes.
Tās notiek starp Amerikas Savienoto Valstu atbalstītajiem Sīrijas Demokrātiskajiem spēkiem un teroristu grupējumu „Islāma valsts”.

Par apšaudītām džihādistu pozīcijām ziņoja arī Lielbritānijā bāzētā sīriešu aktīvistu organizācija.

Nelsons saņem „Grammy” balvas

Losandželosā pasniedza „Grammy” balvas.
Divās kategorijās prestižās „Grammy” balvas saņēma arī latviešu diriģents Andris Nelsons kopā ar Bostonas Simfonisko orķestri.
Tās viņi ieguva par "Vislabāk producētais klasiskās mūzikas albums" un "Labākais orķestra sniegums".

Par „Gada ierakstu” un „Gada dziesmu” atzina repera „Childish Gambino” kompozīciju „This is America”.

Par „Gada albumu” kļuva Keisijas Masgreivsas „Golden Hour”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti