Ziņas vieglajā valodā 11. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 11. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 11. oktobrīDace Simanoviča

Latvijā aizvadītajā diennaktī Covid-19 atklāja 74 cilvēkiem

Latvijā aizvadītajā diennaktī Covid-19 atklāja 74cilvēkiem. Saslimušie reģistrēti 19 novados.

Trešo dienu pēc kārtas lielākais saslimušo skaits ir Rīgā - 32.

Zivju pārstrādes uzņēmums «Līcis-93» divas nedēļas nestrādās

Zivju pārstrādes uzņēmums «Līcis-93» divas nedēļas nestrādās

Darbu tur pārtrauks, jo vairākiem desmitiem darbinieku atklāja Covid-19.

Uzņēmuma vadība ir satraukta par uzņēmuma nākotni.

Darba devējiem Covid-19 pandēmijas laikā būtu jāievieš drošības prasības

Darba devējiem Covid-19 pandēmijas laikā būtu jāievieš drošības prasības. To aicina darīt darba devēju apvienības vadība.

Ir svarīgi, lai darbs uzņēmumos neapstātos.

Kad iespējams, iesaka strādāt attālināti.

Rīgas maratons šajā nedēļas nogalē pirmo reizi notika virtuāli

Rīgas maratons šajā nedēļas nogalē pirmo reizi notika virtuāli. Tas nozīmē, ka dalībnieki izvēlētas distances skrēja jebkur Latvijā un pasaulē.

Ministru kabinets maratonu klātienē piektdien atcēla Covid-19 izplatības dēļ.

Maratona rīkotāji ir gandarīti, ka skrējēji ātri pielāgojās jaunajai kārtībai.

Samazinājies to sieviešu skaits, kuras veic krūts vēža pārbaudi

Samazinājies to sieviešu skaits, kuras veic krūts vēža pārbaudi. Šīs pārbaudes apmaksā valsts.

Arī dzemdes kakla vēža pārbaudes veic mazāk sieviešu.

Par iespējām pārbaudīties, jāvaicā savam ģimenes ārstam.

Gadu un trīs mēnešus Latvijā darbojas čeku loterija

Gadu un trīs mēnešus Latvijā darbojas čeku loterija. Kopš tās sākuma dalībnieku skaits samazinājies par pusi.

Dalībnieki katru mēnesi iesniedz vairāk nekā miljonu čeku.

Nedaudz mazāk par miljonu iesniedza tikai septembrī.

Tas ir pietiekami, lai varētu pārbaudīt un atklāt negodīgus uzņēmējus.

Lietuvā šodien vēlē parlamentu

Lietuvā šodien vēlē parlamentu.

Maz ticams, ka pēc šodienas balsojuma kāda no partijām uzvarēs.

Lietuvā kārtība paredz rīkot balsojuma otro kārtu tajos apgabalos, kuros pirmajā kārtā neviens no kandidātiem nesaņem vismaz pusi balsu.

Tādēļ, visticamāk, vēlēšanu iznākums izšķirsies balsojumā pēc divām nedēļām.

Vēlēšanās piedalījās mazāk cilvēku, salīdzinot ar vēlēšanām pirms četriem gadiem.

Krievijā reģistrēti vairāk nekā 13 ar pusi tūkstoši Covid-19 gadījumu

Krievijā reģistrēti vairāk nekā 13 ar pusi tūkstoši Covid-19 gadījumu.

Visvairāk saslimušo ir Maskavā un ap to.

Pilsētas vadība aicina vecākus cilvēkus nedoties ārpus mājām, ja tas nav nepieciešams.

Pagarinās arī skolēnu brīvdienas.

Vismaz trešdaļai darbinieku uzņēmumā būs jāstrādā attālināti.

Vai jāievieš stingrāki ierobežojumi, varētu lemt nākamnedēļ.

ASV prezidents Donalds Tramps vairs nevar izplatīt koronavīrusu

ASV prezidents Donalds Tramps vairs nevar izplatīt koronavīrusu. Tā ziņo Baltais nams.

Tramps pirms desmit dienām bija saslimis ar šo infekciju.

Viņa ārsts sola sekot līdzi Trampa veselībai.

Tomēr ārsts nesaka, ka Trampa Covid-19 testa rezultāti ir negatīvi.

Tas rada bažas, vai paziņojums par prezidenta veselību ir precīzs.

Zinātnieki aicina glābt vaļus un delfīnus

Zinātnieki aicina glābt vaļus un delfīnus. Viņi brīdina, ka daudzas pasaulē labi zināmas sugas var izzust jau mūsu dzīves laikā.

Par apdraudētām uzskata vairāk nekā pusi pasaulē zināmo vaļu un delfīnu sugu.

Aicinājumu parakstīja vairāki simti zinātnieku un dabas aizsardzības speciālistu.

Notika pasaules labāko tenisistu spēle; uzvarēja spāņu tenisists Nadals

Šodien notika pasaules labāko tenisistu spēle. Spāņu tenisists Rafaels Nadals Parīzē pārliecinoši uzvarēja serbu tenisistu Novaku Džokoviču.

Viņš 13. reizi uzvarēja Francijas atklātajā čempionātā.

Naktī  ilgstoši līs Latgalē

Naktī ilgstoši līs Latgalē, kā arī vietām Sēlijā un Vidzemes austrumu daļā.

Pārējā valstī vietām iespējams īslaicīgs lietus.

Dažviet veidosies migla.

Naktī +1..+5 grādi, tur kur vairāk mākoņu, tur +8..+10.

Rīt daudzviet spīdēs saule.

Dienas gaitā mākoņu kļūs vairāk.

Vietām īslaicīgi līs.

Pūtīs lēns līdz mērens dienvidu un rietumu vējš.

Gaisa temperatūra +10..+14.

Rīgā rīt gaidāms neliels un mainīgs mākoņu daudzums, bez nokrišņiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt