Vajadzīgs īpašs likums, lai varētu pēc iespējas ātrāk nojaukt pieminekli Uzvaras parkā
Vajadzīgs īpašs likums, lai varētu pēc iespējas ātrāk nojaukt pieminekli Uzvaras parkā.
Tā uzskata Rīgas mērs Mārtiņš Staķis.
Staķis skaidro, ka pieminekļa nojaukšanu var kavēt tiesāšanās.
Tāpēc jāpieņem likums, kas ļautu to visu neievērot.
Par pieminekļa nojaukšanu ceturtdien lems Saeima.
No pirmdienas piemineklis Uzvaras parkā un laukums ap to ir norobežots ar žogu
Cilvēki tam piekļūt nevar.
Pieeju piemineklim slēdza, jo cilvēki tur rīkoja nekārtības.
Viņi slavināja Krieviju un padomju armiju.
Cilvēki uzvedās bravūrīgi un neklausīja policiju.
Policija vēlāk saņēma pārmetumus, jo rīkojās novēloti un nebija stingra.
Ministru prezidents par nekārtībām pie pieminekļa Uzvaras parkā prasa skaidrojumu no iekšlietu ministres
Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (“Jaunā Vienotība”) par nekārtībām pie pieminekļa Uzvaras parkā prasa skaidrojumu no Iekšlietu ministres Marijas Golubevas (“Attīstībai/Par!”).
Kariņš uzsver, ka Latvijas valsts okupācijas slavināšana, kara noziegumu attaisnošana un popularizēšana nav pieļaujama.
Iekšlietu ministre Marija Golubeva atzīst, ka policijas rīcība nebija ātra.
Ministre saka, ka vainīgi atsevišķi politiķi.
Viņi esot kūdījuši cilvēkus uz nekārtībām.
Notikušā dēļ Golubeva nedomā atkāpties no amata.
Arī koalīcijas partijas neprasīs ministres demisiju.
Trešdien krievu karaspēks atkāpies no Harkivas
Ukrainā jau 77 dienas ir karš.
Krievijai neizdodas ieņemt Doneckas un Luhanskas apgabalu.
To grib Krievijas prezidents Vladimirs Putins.
Kaujas ir smagas, taču ukraiņiem pamazām izdodas no krievu armijas atbrīvot atsevišķas teritorijas.
Trešdien krievu karaspēks atkāpies no Harkivas.
Ukrainas dienvidos Hersonas reģions ir okupēts
Ukrainas dienvidos Hersonas reģions ir okupēts.
To pārvalda Krievijas karaspēks.
Krievijas ieceltā reģiona vadība plāno vērsties pie Krievijas prezidenta Vladimira Putina, lai lūgtu atzīt šo reģionu par daļu no Krievijas.
Hersonas apgabals ir nozīmīgs Ukrainas lauksaimniecības centrs, kurā audzē kviešus, kukurūzu, saulespuķes un dārzeņus.
Eiropas lidostās un lidojumu laikā nebūs obligāti jāvalkā sejas maskas
Eiropas lidostās un lidojumu laikā nebūs obligāti jāvalkā sejas maskas.
Paredzams, ka sejas maskas atcels no 16. maija.
Speciālisti gan atgādina, ka sejas maska ir visefektīvākais veids, kā samazināt vīrusa izplatību.
Latvijā sabiedriskajā transportā sejas maskas nebūs obligātas no svētdienas (15. maija).
Vasarā pirmos veikalus Latvijā plāno atvērt starptautiskais veikalu tīkls "SPAR"
Pagaidām kompānija neatklāj ne veikalu tīkla izveidē plānotās investīcijas, ne plānoto veikalu skaitu.
Konkurences padome "SPAR" ienākšanu Latvijā vērtē pozitīvi.
Savukārt citi mazumtirgotāji (veikalu tīkli) atzīst, ka jauns tirgotājs situāciju maina un konkurence saasināsies.
Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padome pieprasīs izsludināt ārkārtas situāciju
Latvijā pārtikas nozarē patlaban izv eidojusies saspringta situācija.
Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padome pieprasīs izsludināt ārkārtas situāciju.
Organizācija pieprasīs arī atsevišķai pārtikai piemērot 5% pievienotās vērtības nodokļa likmi.
Organizācija uzsver, ka situācija ir nopietna, jo energoresursu sadārdzinājums rada graujošu ietekmi uz tautsaimniecību un pārtikas nozari.
Mūzikas speciālisti nespēj izskaidrot, kāpēc “Citi zēni” neiekļuva Eirovīzijā
Eirovīzijā Latvijas grupas "Citi zēni" priekšnesums bija ļoti labs.
To saka mūzikas speciālisti.
Viņi nespēj izskaidrot, kāpēc latvieši neiekļuva konkursa finālā.
Iespējams, pietrūka veiksmes.
Laika ziņas
Ceturtdien Latvijā gaidāms mākoņains, brīžiem skaidrosies.
Naktī un no rīta daudzviet, priekšpusdienā austrumos lietus.
Naktī dienvidu vējš 2–7 m/s.
Dienā dienvidrietumu, rietumu vējš 5–10 m/s, brāzmās līdz 15–17 m/s.
Gaisa temperatūra naktī +7…+12°.
Dienā +14… +17°, piekrastē +11…+14°.
Rīgā no rīta un priekšpusdienā neliels lietus.
Naktī dienvidu, dienvidrietumu vējš 2–6 m/s, dienā iegriezīsies no rietumiem 4–9 m/s, brāzmās līdz 15 m/s.
Gaisa temperatūra naktī +10…+12°, dienā +14…+16°.
Laika tips 2. – labvēlīgs