Ziņas vieglajā valodā 11. maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 11. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 11. maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

No amata atstādināts Krapsis

No amata atstādināts Valsts policijas priekšnieka vietnieks Normunds Krapsis.

Iekšējās drošības birojs pret viņu sācis vairākus kriminālprocesus.

Kriminālprocesi ir par policijas formas tērpu un rokas video radaru iegādi.

Krapsi vaino dienesta stāvokļa ļaunprātīgā izmantošanā un neizpaužamu ziņu izpaušanā.

Krapsis to noliedz.

Viņš saka, ka ievēro likumus.

Viņš arī lūdzis ģenerālprokurora aizsardzību.

Krapsis ir sajutis, ka politiķi vēlas viņa aiziešanu no amata.

Normunds Krapsis
Normunds Krapsis

Latvijā 659 jauni Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēti 659 jauni Covid-19 gadījumi, četri slimnieki miruši.

Slimnīcās patlaban ir 666 Covid-19 pacienti.

79 ir smaga slimības gaita.

Veica gandrīz 18 tūkstošus izmeklējumu, no kuriem pozitīvi 3,7%.

Visvairāk Covid-19 saslimušos atklāja Rīgā, Jelgavā un Jūrmalā.

Skolēniem sākušies eksāmeni

Otrdien, 11.maijā, 12. klašu skolēni kārtoja eksāmenu svešvalodā.

Tas ir pirmais centralizētais eksāmens.

Nākamnedēļ eksāmens būs latviešu valodā un matemātikā.

Pirms eksāmena skolēni veica Covid-19 testu.

Eksāmena laikā bija jābūt sejas aizsargmaskai.

Skolotāji satraucas par eksāmena rezultātu, jo visu mācību gadu skolēni mācījās mājās.

Jūnijā varētu sākt bērnu vakcināciju pret Covid-19

Jau jūnijā varētu sākt bērnu vakcināciju pret Covid-19.

To paziņoja Valsts Imunizācijas padomes priekšsēdētāja Dace Zavadska.

Ja bērniem paredzētās vakcīnas atļaus izmantot Eiropas Zāļu aģentūra, varēs sākt vakcinēt pusaudžus.

Jaunāku bērnu vakcināciju varētu sākt rudenī.

Krievijā kādā Kazaņas skolā apšaudē nogalināti deviņi cilvēki

Krievijā notikusi liela traģēdija.

Kazaņā kāds bruņots jaunietis skolā nošāvis vismaz deviņus cilvēkus.

18 bērni ir ievainoti un vairāki no viņiem atrodas reanimācijā.

Uzbrucēju notvēra.

Viņam ir 19 gadi.

Viņš savulaik ir mācījies šajā skolā.

Reaģējot uz traģēdiju, Krievijas prezidents Vladimirs Putins ierosinājis pastiprināt ieroču kontroles likumus

EK vērsusies tiesā ar vēl vienu prasību pret «AstraZeneca»

Eiropas Komisija ir vērsusies ar vēl vienu prasību tiesā pret uzņēmumu „AstraZeneca”.

Komisija prasa nekavējoties piegādāt solītās vakcīnas.

Taču ne visas valstis vēlas izmantot „AstraZeneca” vakcīnas.

Norvēģijas eksperti iesaka valdībai pilnībā atteikties no „AstraZeneca” un arī „Johnson&Johnson” vakcīnu izmantošanas.

Savukārt Vācija rīkojusies pretēji.

Vācija atļāvusi „Johnson&Johnson” vakcīnu potēt visiem pieaugušajiem.

Samanta Tīna aizvadījusi pirmo Eirovīzijas mēģinājumu

Nīderlandes pilsētā Roterdamā otrdien, 11. maijā, sākas Eirovīzijas dziesmu konkursa mēģinājumi.

Pirmo mēģinājumu aizvadījusi arī Latvijas pārstāve Samanta Tīna.

Samanta Tīna uzstāsies 20. maijā.

Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls notiks 22. maijā.

Dziesmu konkurss notiks skatītāju klātbūtnē.

Pagājušajā gadā Eirovīzijas dziesmu konkursu atcēla pandēmijas dēļ.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti