Ziņas vieglajā valodā 11. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 11. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 11. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

No amata atcelts Daugavpils mērs Elksniņš

No Daugavpils mēra amata atcelts Andrejs Elksniņš.

Viņš ir no partijas „Saskaņa”.

Par Elksniņa atcelšanu no amata nobalsoja deviņi Daugavpils domes deputāti.

Par viņa palikšanu amatā balsoja mazāk – četri.

Daugavpils deputātiem nepatika Elksniņa vadības stils un nespēja apvienot deputātus kopīgam darbam.

Darbu pamet Jēkabpils slimnīcas ginekologi

No darba aiziet Jēkabpils slimnīcas Ginekoloģijas nodaļas ārsti.

Viņi iesnieguši atlūgumu.

Divi ārsti darbu slimnīcā pametīs pavisam.

Bet trīs paliks strādāt Jēkabpils slimnīcas poliklīnikā.

Ārstiem ir nesaskaņas ar slimnīcas vadību.

Jēkabpils slimnīcas vadība vēlas mainīt ārstu darba nosacījumus.

Sabiedriskajā transportā Rīgā atkal būs atlaides

No nākamās nedēļas atkal būs spēkā visas atlaides Rīgas sabiedriskajā transportā.

Atlaides būs tieši tādas pašas, kā pirms ārkārtējās situācijas, sola „Rīgas satiksme”.

Sabiedriskā transporta biļeti ar atlaidi varēs nopirkt pensionāri, skolēni un citi.

Transportlīdzekļu vadītāji kādu laiku biļetes vēl nepārdos.

Skolēniem turpinās eksāmeni

Latvijā turpinās centralizētie eksāmeni.

Ceturtdien, 11. jūnijā, latviešu valodas eksāmenu kārtoja 9. klašu skolēni no mazākumtautību izglītības programmām.

Šis eksāmens nebija obligāts.

Taču tā var iegūt apliecību par latviešu valodas zināšanām.

Piektdien, 12. jūnijā, notiks centralizētais eksāmens matemātikā 12. klasēm.

To kārtos vairāk nekā 15 000 skolēnu.

Varēs ceļot uz Somiju

No nākamās nedēļas Latvijas iedzīvotāji varēs brīvi ieceļot Somijā.

Nebūs jāievēro divu nedēļu pašizolācija jeb aizliegums klātienē kontaktēties ar citiem cilvēkiem.

Brīvi varēs ceļot no Somijas uz Baltijas valstīm un otrādi.

No Somijas varēs arī brīvi ceļot uz Dāniju, Norvēģiju un Islandi un atpakaļ.

No nākamās nedēļas varēs ceļot ES valstu starpā

No nākamās nedēļas būtu jāatļauj ceļošana visu Eiropas Savienības valstu starpā.

Tātad uz Eiropas valstu savstarpējām robežām jāatceļ robežkontrole.

Tā iesaka Eiropas Komisija.

Vēlāk no 1. jūlija Eiropas Savienības valstīs varētu atļaut iebraukšanu cilvēkiem arī no Balkānu valstīm.

Šajās valstīs nav liela Covid-19 izplatība.

Atļaut iebraukšanu Eiropas Savienībā no pilnīgi visām valstīm vēl ir par agru.

Tā norāda Eiropas Komisija.

Kaspars Cipruss
Kaspars Cipruss

Basketbola savienību vadīs Cipruss

Latvijas Basketbola savienības ģenerālsekretāra amatā ievēlēts Kaspars Cipruss.

Viņš ir bijušais Latvijas basketbola izlases spēlētājs un Izglītības ministrijas eksperts.

Līdz šim Basketbola savienības ģenerālsekretārs bija Edgars Šneps.

Bet Latvijas Basketbola līgu turpmāk vadīs Kristaps Janičenoks.

Arī viņš ir bijušais Latvijas izlases basketbolists.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti