Ukrainas prezidents uzdevis armijai atbrīvot valsts dienvidus
Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis uzdevis armijai atbrīvot Krievijas okupētos Ukrainas dienvidus.
Krievija ir daļēji okupējusi Hersonas un Zaporižjas apgabalus.
Šo apgabalu iedzīvotājus aicina evakuēties, jo gaidāmas ļoti smagas cīņas.
Krievijas spēku apšaudes Ukrainā nerimst
Krievijas karaspēks turpina apšaudīt ar raķetēm Ukrainas pilsētas.
Pirmdien raķetes sasniedza Ukrainas otru lielāko pilsētu Harkivu.
Ir nogalināti un ievainoti cilvēki.
Cietuši arī bērni.
Raķetes trāpīja tirdzniecības centram un dzīvojamām mājām.
Krievija aptur gāzes piegādi Vācijai pa "Nord Stream" cauruļvadu
Vācija nesaņem Krievijas dabasgāzi pa cauruļvadu "Nord Stream".
Krievija gāzes piegādi apturējusi uz 10 dienām.
Krievija aizbildinās ar gāzes vada remontu.
Vācijas amatpersonas satraucas, ka Krievija vairs neatjaunos gāzes piegādi.
Vācijas rūpniecībā ļoti daudz izmanto Krievijas dabasgāzi.
Pastiprinātas Eiropas Savienības sankcijas pret Krieviju
No pirmdienas pastiprinātas Eiropas Savienības sankcijas pret Krieviju.
Tās skar Krievijas pilsoņu tūrisma braucienus un vairāku preču importu un eksportu.
Piemēram, no Krievijas tagad aizliegts ievest alkoholiskos dzērienus, cementu, minerālmēslojumu un vēl virkni citu preču.
Eiropas Savienību brīdina par jaunu migrantu vilni
Eiropas Savienībai jāgatavojas jaunam migrantu pieplūdumam.
Sagaidāms, ka uz Eiropu dosies cilvēki no Āfrikas un Tuvajiem austrumiem.
Šajos reģionos cilvēkiem draud bads, jo no Ukrainas vairs nepiegādā graudus.
Bēgļu skaits pasaulē ir pieaudzis līdz 100 miljoniem.
Apvienoto Nāciju Organizācija brīdina, ka Ukrainas kara dēļ bēgļu būs vēl vairāk.
"Rīgas siltums", "Rīgas ūdens" un "Rīgas namu pārvaldnieks" vēl nevieš skaidrību par līgumsodiem
Rīgas pašvaldības komunālo pakalpojumu sniedzēji – "Rīgas siltums", "Rīgas ūdens" un "Rīgas namu pārvaldnieks" – atjaunojuši līgumsodus par kavētiem maksājumiem.
Uzņēmumos skaidroja, ka kovida pandēmija beigusies, un parādi jāsamaksā.
"Rīgas siltumam" iedzīvotāji nav samaksājuši 5,4 miljonus eiro.
Pagaidām nav skaidrs, kas notiks rudenī, kad par apkuri un elektrību būs jāmaksā vēl vairāk.
Liepājas Universitāte piedāvā veidot Kurzemes Universitāti, bet Ventspilī iebilst
Liepājas Universitāte piedāvā veidot Kurzemes Universitāti.
Kurzemes universitātē ietilptu Liepājas un Ventspils augstākās izglītības iestādes.
Ventspils šādai iecerei nepiekrīt.
Arī eksperti ir skeptiski.
Augstākās izglītības iestādes vajadzīgas gan Ventspilī, gan Liepājā.
Augstskolas veicina reģionu attīstību, taču apvienošana vienu no pilsētām varētu vājināt.
Rīgā sākta bijušā tirdzniecības centra "Titānika" demontāža

Rīgā pirmdien sāka nojaukt tirdzniecības centru "Titāniks" pretī autoostai.
Šeit atradās gan veikali, gan autostāvvieta.
Ēku nojauc, lai varētu būvēt "Rail Baltica" dzelzceļa līniju.
Tirdzniecības centru "Titāniks" pilnībā plāno nojaukt tikai pēc diviem mēnešiem.
Būvnieki norādīja, ka nojaukšana ir sarežģīta, jo objekts atrodas pilsētas centrā.
Latvijā trīs dienās atklāti vairāk nekā 1200 Covid-19 gdījumi
Trijās dienās jauno Covid-19 gadījumu skaits pārsniedz 1200.
Infekciju atklāja 1286 cilvēkiem.
Divi inficēti cilvēki nomira.
Aizvadītajā nedēļas nogalē palielinājies kovida pacienu skaits slimnīcās.
Patlaban tajās ārstējas 144 inficēti cilvēki.