Ziņas vieglajā valodā 11. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 11. jūlijā.

Covid-19 konstatēts vēl astoņiem cilvēkiem Latvijā

Ziņas vieglajā valodā 11. jūlijāPārsla Saktiņa

    Aizvadītajā diennaktī Latvijā Covid-19 konstatēts vēl astoņiem cilvēkiem. Noskaidrots, ka viens saslimušais atgriezies no ārvalstīm. 6 saslimušie saistīti ar iepriekš atklāto inficēšanos izklaides vietās. Šonedēļ ļoti būtiski pieauga saslimušo skaits. Līdz šodienai to jau ir ap 50. Lai ierobežotu Covid-19 izplatību, no šodienas ieviesti ierobežojumi kafejnīcām un restorāniem.

    Arī futbola spēļu apmeklētājiem jāievēro ierobežojumi

    Arī futbola spēļu apmeklētājiem jāievēro ierobežojumi. No rītdienas noskatīties spēli stadionā drīkstēs ne vairāk kā 250 cilvēku. Spēļu rīkotāji ievāks informāciju par katru skatītāju. Viņiem būs jāreģistrē vārds, uzvārds un telefona numurs. Jaunie noteikumi ieviesti, lai izvairītos no saslimšanas ar Covid-19. Šonedēļ Covid-19 atklāja vairākiem futbolistiem.

    Brāzmainais vējš šodien nolauzis kokus

    Brāzmainais vējš šodien nolauzis kokus. Glābēji no koku zariem atbrīvoja ielas. Kāds koks uzgāzās mājai un mašīnai. Koki uzkrita arī uz elektrības vadiem. Cilvēki necieta. Stiprajā vējā ugunsdzēsējiem bija grūti nodzēst ugunsgrēku Liepājas ostā. Tur dega cukurbiešu granulu pārkraušanas iekārta. Ugunsgrēku dzēsa gandrīz 12 stundas.

    Spēcīgs vējš šodien bija arī Igaunijā

    Spēcīgs vējš šodien bija arī Igaunijā. Nolauztie koki krita uz elektrības vadiem. Bez elektrības palika vairāk nekā 20 tūkstoši mājsaimniecību. Tā kā bojājumu ir ļoti daudz, vairākām saimniecībām elektrības nebūs līdz svētdienai.

    Vairākās Krievijas pilsētās šodien notika plašas protesta akcijas

    Vairākās Krievijas pilsētās šodien notika plašas protesta akcijas. Cilvēki pieprasīja atbrīvot aizturēto Habarovskas apgabala gubernatoru Sergeju Furgalu. Viņu vaino pasūtījuma slepkavību organizēšanā pirms vairāk nekā piecpadsmit gadiem. Pats Furgals to noliedz. Cilvēki tic Furgalam un vaino Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu. Cilvēki uzskata, ka Putins izrēķinās ar gubernatoru, kurš ir no opozīcijas partijas.

    Bosnijas musulmaņi šodien piemin 25 gadadienu kopš Srebreņicas slaktiņa

    Bosnijas musulmaņi šodien piemin 25 gadadienu kopš Srebreņicas slaktiņa. 1995. gadā serbu spēki dažu dienu laikā nogalināja aptuveni 8 tūkstošus musulmaņu vīriešu un zēnu. Koronavīrusa izplatības dēļ vietējās varas iestādes ir aicinājušas piemiņas vietas apmeklēt visu jūliju.

    Latvijā pie jūras dzīvojošie svin Jūras svētkus

    Šajā nedēļas nogalē Latvijā pie jūras dzīvojošie svin Jūras svētkus. Covid-19 izplatības dēļ šogad svētkos jāievēro īpaša piesardzība un distancēšanās. Taču kā vienmēr Jūras svētkos notiek dažādas sacensības, laivu un kuģu parādes un koncerti. Šajā dienā godina arī bojā gājušos jūrniekus un zvejniekus.

    Svētdien Latvijā vietām īslaicīgi līs

    Svētdien Latvijā vietām īslaicīgi līs, iespējams pērkona negaiss. Dienvidrietumu, rietumu vējš 2-7 m/s. Gaisa temperatūra naktī +9…+13°. Dienā +16…+20°.

    Rīgā rīt pēcpusdienā neliels lietus, iespējams pērkona negaiss. Lēns vējš. Gaisa temperatūra naktī +11...+13°, dienā +18…+20°. Laika tips 2. - labvēlīgs

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti