Rīgā trūkst ceļu policistu
Rīgas ceļu policijā nav aizpildītas vairāk nekā puse darba vietu.
Trūkst gan izmeklētāju, gan citu policijas darbinieku.
Policistu trūkst arī citviet Latvijā.
Problēmu atzīst gan Latvijas tieslietu ministrs, gan iekšlietu ministrs.
"Lux Express" taisnojas par gadījumu ar cilvēku ratiņkrēslā
Firma "Lux Express" taisnojas par šīs nedēļas gadījumu ar cilvēku ratiņkrēslā.
Vakar ziņojām, ka pirms pāris dienām cilvēks ratiņkrēslā vēlējās aizbraukt no Rīgas uz Daugavpili.
Taču viņu nepaņēma autobusā.
Autobusa šoferis esot norādījis, ka šīs firmas autobusos cilvēkus ratiņkrēslā nepārvadā.
Firma tagad stāsta, ka pārvadā cilvēkus ratiņkrēslā.
Taču šiem cilvēkiem savs brauciens ir iepriekš jāsaskaņo.
Vētrā Grieķijā gājuši bojā septiņi cilvēki
Grieķijā vakar plosījās ļoti stipra vētra.
Šī vētra ilga tikai desmit minūtes.
Taču vētrā gāja bojā vismaz septiņi cilvēki.
Apmēram 60 cilvēku vētrā tika savainoti
Vētras dēļ tūkstošiem cilvēku Grieķijā palika bez ūdens un elektrības.
Nedarbojās arī mobilie telefoni.
Vētra notika Grieķijā, Halkidiki pussalā.
Lietuvā darba sludinājumos būs jānorāda alga
Lietuvā darba sludinājumos turpmāk būs obligāti jānorāda alga.
Tā nolēmis Lietuvas parlaments jeb Seims.
Tādējādi darba meklētāji varēs labāk sagatavoties pirmajai darba intervijai.
Tā uzskata Lietuvas deputāti.
Jaunā prasība darba devējiem var radīt problēmas.
Tā pieļauj Lietuvas premjerministrs.
Latvijā aptuvenais algas lielums darba sludinājumos ir jānorāda kopš pagājušā gada rudens.
Latvijas Banka izdevusi jaunu kolekcijas monētu
Šodien Latvijas Banka izdevusi jaunu kolekcijas monētu.
Jaunā monēta veltīta latviešu gleznotājam Niklāvam Strunkem.
Viens no Strunkes izcilākajiem darbiem ir glezna "Cilvēks, kas ieiet istabā".
Šis darbs pabeigts 1927. gadā.
Tieši šī glezna atveidota vienā kolekcijas monētas "Niklāvs Strunke" pusē jeb reversā.
Otrā monētas pusē jeb aversā redzams fragments no citas Strunkes gleznas "Pašportrets ar lelli".
Laika ziņas
Šonakt Latvijā mainīgs mākoņu daudzums, vietām īslaicīgs lietus.
Rīt dienā starp mākoņiem uzspīdēs saule, dažviet īslaicīgs lietus.
Pūtīs ziemeļu, ziemeļaustrumu vējš ar ātrumu 2-7 metri sekundē.
Gaisa temperatūra šonakt +7..+12 grādi, saullēktā vietām Vidzemē +4..+6 grādi, rīt dienā +15..+20 grādu.