Saeima lemj par atbalstu apkures sezonā
Iedzīvotājiem būs atbalsts energocenu krīzē.
Tā lēma Saeima.
Iedzīvotājiem daļēji kompensēs apkures izmaksu pieaugumu.
Paredzēts arī vienreizējs 60 eiro atbalsts malkas iegādei bez čeka.
Paredzēti pabalsti pensionāriem, bet mājokļu pabalstu varēs saņemt vairāk cilvēku.
Atbalstam mājsaimniecībām valsts paredzējusi ap 442 miljoniem eiro.
Krieviju atzīst par terorismu atbalstošu valsti
Latvija atzinusi Krievija par terorismu atbalstošu valsti.
Saeima šodien atbalstīja oficiālu paziņojumu, kurā Krievijas vardarbība pret Ukrainu un arī citu valstu civiliedzīvotājiem atzīta par terorismu, bet pati Krievija – par terorismu atbalstošu valsti.
Latvija aicina arī citas valstis pasludināt Krieviju par terorismu atbalstošu valsti.
Atzinīgi Latvijas lēmumu vērtē Ukraina.
Ukrainā uzskata, ka Krievija ar savu rīcību jau sen bija pelnījusi terorisma atbalstītājas statusu.
Krievijas politiķi par Latvijas lēmumu ir ļoti dusmīgi.
Viņi draud Latvijai un sola kaitēt Latvijas ekonomikai.
Zelenskis: Krievija var izraisīt plašu kodolkatastrofu
Atkal apšaudīta Zaporižjas atomelektrostacija.
Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis brīdina, ka Krievija var izraisīt plašu kodolkatastrofu.
Zaporižjas atomelektrostaciju ieņēmis Krievijas karaspēks.
ANO ģenerālsekretārs Antoniu Gutērrešs aicinājis Krieviju un Ukrainu pārtraukt jebkādas militāras darbības atomelektrostacijas rajonā.
Par situāciju Zaporižjas atomelektrostacijā šodien runās ANO Drošības padome ārkārtas sanāksmē.
Ierobežos Krievijas pilsoņu iebraukšanu Igaunijā
Igaunija no 18. augusta aizliegs iebraukt valstī Krievijas pilsoņiem ar Igaunijas izsniegtām Šengenas zonas vīzām.
Igaunija arī ierobežos vīzu izsniegšanu Krievijas pilsoņiem.
Igaunijā dzīvojošos Krievijas pilsoņus jaunie noteikumi neskars.
Igaunijā varēs iebraukt Krievijas pilsoņi ar citas valsts izsniegtu Šengenas zonas vīzu.
Piketā prasa saglabāt Bulduru bibliotēku
Šodien pie Jūrmalas domes notika pikets.
Jūrmalas domes kultūras komiteja šodien lēma par izmaiņām Jūrmalas bibliotēkās.
Piketētāji pieprasīja saglabāt Bulduru bibliotēku.
Jūrmalas dome grib slēgt Asaru bibliotēku, bet Bulduru bibliotēku pārcelt uz Dubultiem.
Jūrmalnieki tam nepiekrīt un tāpēc rīkoja piketu.
Taču kultūras komiteja iedzīvotāju viedoklī neieklausījās, bet galīgo lēmumu 18. augustā pieņems domes sēdē.
Līgatnes dabas takās varēs apskatīt lapsas
Līgatnes dabas takās atkal iespējams apskatīt lapsas.
Lapsu voljērā pēc divu gadu pārtraukuma atkal ir jauni iemītnieki.
Lapsas sauc Foksis un Loreta.
Lapsēnus vēl mazus atrada cilvēki.
Zvēriņi bija bez mammas un tālu no migas.
Bez cilvēku palīdzības lapsēni būtu aizgājuši bojā.
Tagad tās ir veselīgas lapsas, kas brīvi dzīvojas pa visu voljeru.
Laika ziņas
Naktī būs daļēji mākoņains, bet dienā lielākoties skaidrs laiks.
Bez nokrišņiem.
Naktī atsevišķos rajonos veidosies migla.
Gan naktī, gan dienā lēns vējš 1–5 metri sekundē.
Gaisa temperatūra naktī 9…14 grādi, piekrastē 14…17 grādi.
Dienā gaiss iesils līdz 23…28 grādiem.
Rīgā naktī 14…16 grādi, bet dienā 26…28 grādi.
Laika tips 2. – labvēlīgs.