Ziņas vieglajā valodā 11. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 11. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 11. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Karš Ukrainā

Krievijas karaspēks ir sagatavojies uzbrukt Ukrainas austrumos, un tas drīz notiks.

Tā paziņoja Ukrainas Aizsardzības ministrija.

Ukrainas armija ir gatava smagām kaujām.

Smaga situācija Mariupolē

Smagas kaujas notiek krievu spēku aplenktajā Mariupolē.

Ukrainas armijai trūkst munīcijas, tāpēc ukraiņi gatavojas ”pēdējai kaujai” par pilsētu.

Tas nozīmē, ka karavīri zaudēs dzīvību vai nonāks gūstā.

Mariupolē atrodas arī tūkstošiem iedzīvotāju, kuriem neizdevās aizbēgt no pilsētas.

Austrijas kanclers pie Putina 

Šodien Maskavu apmeklēja Austrijas kanclers Karls Nēhammers.

Viņš tikās ar Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu.

Austrijas kanclers aicināja Putinu izbeigt karu.

Nēhammers pastāstīja Putinam par krievu pastrādātajiem kara noziegumiem Ukrainas pilsētā Bučā un citviet.

Austrijas kanclers uzsvēris, ka vainīgajiem ir jāsaņem sods.

Savs sašķidrinātās gāzes terminālis Latvijā

Latvijā jābūvē savs sašķidrinātās dabasgāzes terminālis.

Par to šodien vienojās valdības partijas.

Sašķidrinātās dabasgāzes termināli būvēs privātie uzņēmumi par savu naudu.

Termināli varētu uzbūvēt nepilnos divos gados.

No Krievijas dabasgāzes Latvija pilnībā atteiksies no 1. janvāra.

Nedrošs piemineklis

Pieminekļu komplekss Uzvaras parkā Rīgā ir nedrošs, tāpēc turpmāk tam apkārt būs žogs.

Tā nolēma Rīgas dome.

Piemineklim ir plaisas un bojātas plāksnes.

Tās var uzkrist cilvēkiem.

Naudu remontam Rīgas dome nemeklēs, tāpēc žogs Uzvaras parkā Pārdaugavā atradīsies ilgāku laiku.

Četri tilti četros gados

Līdz 2026. gadam Rīgā paredzēts atjaunot četrus tiltus: Gaisa tiltu, Gustava Zemgala pārvadu, Jorģa Zemitāna un Vanšu tiltu, kā arī Mūkusalas krastmalu.

Tam nepieciešami 142 miljoni eiro.

Lielāko daļu naudas (gandrīz 106 miljonus eiro) paredzēts aizņemties no valsts.

Šogad plāno sākt būvēt Mūkusalas krastmalu.

Pagaidām nav zināms, kad sāksies pārējo objektu atjaunošana.

Vairāk nekā 600 ar Covid-19 inficētu pacientu slimnīcās 

Slimnīcās pieaudzis Covid-19 pacientu skaits. Patlaban tajās ārstējas 605.

Tas ir par 30 vairāk nekā dienu iepriekš.

252 slimniekiem Covid-19 ir pamatdiagnoze.

22 slimības gaita ir smaga.

Vakar nomira 5 inficēti cilvēki.

Covid-19 infekciju atklāja vēl 180 cilvēkiem.

Tik maz jaunu inficēto ir pirmo reizi kopš gada sākuma.

Laika ziņas

Otrdien Latvijā gaidāms mākoņains laiks, brīžiem skaidrosies.

Vietām neliels īslaicīgs lietus, nakts pirmajā pusē iespējams pērkona negaiss.

Daudzviet veidosies bieza migla.

Atsevišķos posmos ceļi būs slideni.

Lēns vējš 1–5 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 2…-3 grādi.

Dienā 7…12 grādi, vietām piekrastē 3…6 grādi.

Rīgā mākoņains, brīžiem skaidrosies.

Bez būtiskiem nokrišņiem.

Lēns vējš 2–5 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 0…2 grādi, dienā 8…10 grādi.

Laika tips otrs – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti