Ziņas vieglajā valodā 11. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 11. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 11. aprīlī
00:00 / 04:58
Lejuplādēt

Latvijā miris vēl viens Covid-19 slimnieks

Rīgā, Austrumu slimnīcā, ir miris vēl viens cilvēks ar Covid-19 slimību.

Viņš bija 50 līdz 60 gadus vecs. Slimnīcā viņu ievietoja pirms divām nedēļām.

Viņam bija smaga slimības gaita, grūtības elpot.

Vakar Covid-19 apstiprināja 18 cilvēkiem

Vakar analīzēs saslimšanu ar Covid-19 Latvijā apstiprināja 18 cilvēkiem.

Šī slimība Latvijā līdz šim kopumā atklāta 630 cilvēkiem.

Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.

36 cilvēki ārstējas slimnīcā. Diviem ir smaga slimības gaita.

Saslimšana ar Covid-19 atklāta cilvēkam arī Vidzemes slimnīcā

Saslimšana ar Covid-19 atklāta cilvēkam arī Vidzemes slimnīcā.

Šī slimnīca atrodas Valmierā.

Saslimšanas dēļ pieciem mediķiem turpmākās nedēļas ir jāpaliek mājās jeb pašizolācijā.

Pašizolācijā ir jādzīvo arī vienam Vidzemes slimnīcas pacientam.

Covid-19 atklāja slimnīcas Terapijas nodaļā.

Šajā nodaļā jaunus pacientus pagaidām neuzņem.

Šajā laikā cilvēki nedrīkst iet ciemos viens pie otra

Covid-19 izplatīšanās dēļ Latvijā ir izsludināta ārkārtējā situācija.

Šajā laikā cilvēki nedrīkst iet ciemos viens pie otra.

Ļoti svarīgi to ir atcerēties šajās Lieldienu brīvdienās.

Ja cilvēki paliks mājās, koronavīrusam būs mazāka iespēja izplatīties.

Lieldienu brīvdienās strādā daudz vairāk policistu, nekā parasti

Lieldienu brīvdienās strādā daudz vairāk policistu nekā parasti.

Policisti dodas uz iecienītākajām cilvēku pulcēšanās vietām.

Viņi pārbauda, lai kopā neatrastos vairāk par diviem cilvēkiem.

Policisti par pulcēšanās pārkāpumiem var piemērot arī naudas sodu.

Cilvēki līdz šim pārsvarā maksājuši desmit eiro lielu soda naudu.

Viens cilvēks samaksājis arī tūkstoš eiro.

Spānijā jau trešo dienu nomirst salīdzinoši mazāk cilvēku ar Covid-19 nekā iepriekšējās dienās

Spānijā jau trešo dienu nomirst salīdzinoši mazāk cilvēku ar Covid-19 nekā iepriekšējās dienās.

Tā ziņo Spānijas valdība.

Vakar Spānijā ar koronavīrusu nomira 510 cilvēku.

Spānija ir viena no visvairāk Covid-19 skartajām valstīm.

Lai ierobežotu koronavīrusa izplatīšanos, Spānijā ir ļoti stingri ierobežojumi.

Stingrie noteikumi būs spēkā vēl vismaz divas nedēļas.

Āfrikā jaunais koronavīruss līdz šim ir izplatījies 52 valstīs

Āfrikā jaunais koronavīruss līdz šim ir izplatījies 52 valstīs.

Katru dienu arī Āfrikā saslimst aizvien vairāk cilvēku.

Taču, salīdzinot ar citiem kontinentiem, Āfrikā ir saslimuši mazāk cilvēku.

Tam ir dažādi skaidrojumi.

Viens no tiem: Āfrikā cilvēkiem mazāk veic koronavīrusa analīzes.

Ja saslimtu daudz cilvēku, viņiem nepietiktu vietas Āfrikas slimnīcās.

Krievijā izcēlies ugunsgrēks Angarskas cietumā

Krievijā izcēlies ugunsgrēks Angarskas cietumā.

Šis cietums atrodas Sibīrijā.

Cietumnieki bija sarīkojuši dumpi jeb sacelšanos.

Viņi apgalvo, ka cietuma uzraugi viņus pastāvīgi sit.

Cietuma ēku varētu būt aizdedzinājuši paši cietumnieki.

Tā ziņo Krievijas prese.

Kopumā cietumā ieslodzīti 1200 cilvēku.

Pēc ugunsdzēsēju ziņām ugunsgrēku ir izdevies apdzēst.

Arī situācija cietumā tiekot kontrolēta.

Nacionālās hokeja līgas atlikušās sezonas spēles varētu notikt tukšās hallēs

Nacionālās hokeja līgas atlikušās sezonas spēles varētu notikt tukšās hallēs, bez skatītājiem.

Tā paziņoja NHL vadība.

Šobrīd NHL sezonā ir pārtraukums.

Lielākā daļa hokeja komandu nevar aizvadīt spēles.

To neļauj valstīs noteiktie ierobežojumi korona-vīrusa izplatības ierobežošanai.

NHL ir saslimuši astoņi hokejisti.

Lielākā daļa saslimušo ir Otavas "Senators" komandā.

Šajā komandā spēlē arī latviešu hokejists Rūdolfs Balcers.

Rīt Latvijā būs pārsvarā apmācies laiks.

Rīt Latvijā būs pārsvarā apmācies laiks.

Gandrīz visā Latvijā būs lietus un pūtīs brāzmains vējš, prognozē sinoptiķi.

Dažviet Vidzemē būs arī slapjš sniegs.

Vienīgi Latgalē bez ievērojamiem nokrišņiem.

Dienvidu, dienvidrietumu vējš brāzmās pūtīs līdz 12-17 metriem sekundē.

Vietām piekrastē vējš būs vēl stiprāks.

Gaisa temperatūra šonakt -1..+4 grādi, austrumos līdz -4 grādiem.

Rīt dienā +6, +13 grādu.

Rīgā apmācies un lietains laiks.

Pūtīs brāzmains vējš.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +2, +3 grādi, rīt dienā +10, +11 grādu.

Laika tips: 2., labvēlīgs.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti