Ziņas vieglajā valodā 10.septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 10.septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 10.septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Skatīšanai Saeimā virzīs likumprojektu par taras depozīta sistēmu

Turpina runāt par depozīta sistēmu Latvijā.

Depozīta sistēma nozīmē, ka var saņemt atpakaļ nelielu naudu, ja izlietoto pudeli vai citu iepakojumu atnes atpakaļ uz pieņemšanas punktu.

Ideju vērtēs Saeima.

 

Pārbaudīs kažokzvēru audzētājus "Grobiņa"

Pārtikas un veterinārais dienests vēlreiz pārbaudīs uzņēmumu "Grobiņa".

Kažokzvēru novietnē Vērgales pagastā būros bija pārāk daudz dzīvnieku.

Pārtikas un veterinārais dienests vēlas pārbaudīt, vai pārkāpums ir novērsts.

 

Septembra beigās vairāk pārbaudīs Latvijā iebraukušos cilvēkus

Septembra beigās vairāk skatīsies, kādi cilvēki iebrauc Latvijā.

To darīs drošības dēļ, jo uz Latviju brauks pāvests Francisks.

 

Krievijā protestos aizturēti aptuveni 1000 cilvēki

Svētdien Krievijā aizturēja ap tūkstoš cilvēku.

Cilvēki protestēja pret pensijas vecuma paaugstināšanu.

Krievijas valdība vēlas, lai cilvēki strādātu par pieciem gadiem ilgāk.

Protestēt aicināja varas kritiķis Aleksejs Navaļnijs.

Viņš protestos nevarēja piedalīties, jo ir apcietināts.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti