Ziņas vieglajā valodā 10.decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 10.decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 10.decembrī
00:00 / 03:58
Lejuplādēt

 

 

Prezidents atsauks arī Gobzema nomināciju premjera amatam

Valsts prezidents Raimonds Vējonis atsauks partijas KPVLV līdera Alda Gobzema nomināciju premjera amatam.

To pēc tikšanās ar Gobzemu paziņoja Valsts prezidents

Gobzemam divu nedēļu laikā nav izdevies vienoties ar 13. Saeimā iekļuvušajām partijām par valdības izveidošanu.

Vējonis jau rīt ar partijām turpinās sarunas par valdības veidošanu.

 

Sola rast finansējumu mediķu algu celšanai

No nākamā gada 1. janvāra solītais 20 procentu algas kāpums veselības aprūpes darbiniekus gaida par spīti nepieņemtajam valsts budžetam.

Tā apgalvo Veselības ministrija.

Iecerēts, ka no 1. janvāra slimnīcu ārstu algas kāps par vidēji 309 eiro.

Māsas un ārstu palīgi saņems par 186 eiro vairāk.

Poliklīniku ārstiem tiks par 225 eiro vairāk.

Māsām un palīgiem algas augs par 135 eiro.

Tomēr naudas avoti atrasti ne visai vajadzīgajai summai.

 

Lielbritānijā atliek balsojumu par "Brexit" vienošanos

Lielbritānijas premjerministre Terēza Meja šodien atcēla otrdien parlamentā paredzēto balsojumu par "Brexit" vienošanos.

Meja paziņoja, ka esot ieklausījusies kritiķu vārdos.

Kritiķi jau iepriekš apgalvoja, ka parlaments vienošanos noraidītu ar ievērojamu pārsvaru.

Meja sacīja, ka viņa lēmumu izraisīja bažas par noteikumiem, kas attiecas uz robežu starp Ziemeļīriju un Īriju.

Šie noteikumi garantē, ka robeža būs atvērta.

Taču tie radītu Ziemeļīrijā citādus apstākļus nekā pārējā valstī, norādīja Meja.

Viņa arī pavēstīja, ka Lielbritānijas valdība pastiprina gatavošanos aiziešanai no Eiropas Savienības bez vienošanās

 

Ukraina pārtrauc līgumu par draudzību ar Krieviju

Ukraina pārtraukusi līgumu par draudzību ar Krieviju.

Ukrainas prezidents Petro Porošenko parakstīja attiecīgu likumu.

Tā šodien pavēstīja valsts galvas Preses dienests.

Līguma pārtraukšanu Porošenko skaidro kā daļu no Ukrainas stratēģijas, kas vērsta uz "galīgu saišu saraušanu ar koloniālo pagātni un pārorientēšanos uz Eiropu".

 

Itālijā pēc incidentiem ar piparu gāzi hospitalizēti 38 skolēni

Itālijā šodien divās skolās Lombardijas reģionā izsmidzināta piparu gāze.

Tā rezultātā slimnīcās nokļuva 38 skolēni.

Neviens nav cietis nopietni.

Tā paziņoja ārkārtas dienestu pārstāve.

Izskanējuši pieņēmumi, ka kāds vēlējies atdarināt traģiskos nedēļas nogales notikumus Korinaldo, Ankonas provincē.

Tur cilvēku pūlī pie naktskluba kāds izsmidzināja piparu gāzi.

Tā rezultātā sākās panika un drūzmēšanās.

Drūzmā dzīvību zaudēja pieci pusaudži un viena pusaudža māte.

 

Armēnijas parlamenta vēlēšanās uzvarējusi protestu līdera alianse

Armēnijā svētdien notikušajās parlamenta pirmstermiņa vēlēšanās pārliecinoši uzvarējusi protestu līdera un premjera pienākumu izpildītāja Nikola Pašinjana alianse "Mans solis".

Tā liecina šodien publiskotie oficiālie vēlēšanu rezultāti.

 

Neizdodas vienoties par atteikšanos no sezonālās laika maiņas

Baltijas valstu, Somijas un Polijas satiksmes ministriju pārstāvjiem šodien Tallinā neizdevās vienoties par atteikšanos no sezonālās laika maiņas.

Tikšanās dalībnieki nespēja vienoties, vai pēc atteikšanās no sezonālās laika maiņas labāk būtu palikt pie ziemas vai vasaras laika.

Jau ziņots, ka Eiropas Komisija rosina atcelt sezonālo laika maiņu.

Dalībvalstīm ļauts izvēlēties, vai pastāvīgi palikt vasaras vai ziemas laikā.

 

Laika ziņas

Naktī Latvijā būs pārsvarā mākoņains laiks.

Daudzviet neliels lietus, slapjš sniegs.

Vairāk nokrišņu būs valsts austrumos.

Atsevišķos rajonos veidosies migla.

Ceļi būs slideni.

Pūtīs lēns vējš līdz pieciem metriem sekundē.

Gaisa temperatūra no -2 grādiem līdz +2 grādiem.

Rīt dienā pārsvarā mākoņains laiks.

Valsts austrumos un arī daudzviet citur gaidāms neliels sniegs, slapjš sniegs.

Ceļi vietām būs slideni.

Vējš būs lēns.

Gaisa temperatūra: 0…+3 grādi.

Laika tips rīt 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti