Ziņas vieglajā valodā 10.februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 10.februārī.

Ziņas vieglajā valodā 10.februārī.

Ziņas vieglajā valodā 10.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Phjončhanā aizvadīta pirmā sacensību diena

Šodien Olimpiskajā Phjončhanā aizvadīta pirmā sacensību diena. Startējuši arī Latvijas sportisti. Labi veicies kamaniņu braucējam Kristeram Aparjodam. Pēc diviem braucieniem viņš atrodas septītajā vietā. Rīt būs noslēdzošie divi braucieni.

Bendika 39. vietā

Latvijas biatloniste Baiba Bendika savās pirmajās olimpiskajās spēlēs nesašāva četrus mērķus un 7 ar pusi kilometru sprintā ierindojās 39.vietu. Pirmdien Bendika startēs iedzīšanas sacensībās.

Puķītim 11.vieta

Savukārt Latvijas šorttrekists Roberto Puķītis izcīnīja 11vietu 1500 metru distancē.

Represētie grib 100 eiro pabalstus

Latvijas Politiski represēto apvienība saistībā ar Latvijas simtgadi aicina valdību ieviest ikgadēju pabalstu 100-t eiro apmērā represētajiem uz valsts svētkiem 18-jā novembrī. Šādu aicinājumu apvienības delegāti šodien apstiprināja politiski represēto konferencē. Apvienības vadība uzsver, ka pabalsts būtu cieņas izrādīšana cilvēkiem, kas ir daudz cietuši no okupācijas varas.

Plāno apmācīt jaunās audžuģimenes

Ziedot.lv atbalsta programma „Plecs” plāno tuvākā laikā īstenot ārpus kārtas apmācības jaunajām audžuģimenēm. Plānots apmācīt 50 ģimenes Rīgā, Smiltenē, Jēkabpilī un Jelgavā. Pagājušajā gadā apmācītas aptuveni 70 audžuģimenes. Šo skaitu „Plecs” varētu sasniegt jau gada sākumā, jo interese par kursiem ir liela.

Latviešu polārpātnieki dodas uz Antarktīdu

Uz Antarktīdu ekspedīcijā dodas Latvijas polārpētnieki. Viņi pētīs ledājus un uz tiem mītošos mikroorganismus. Ekspedīcijā dodas trīs ģeologi. Viņi iepriekš pētījuši ledājus Grenlandē un Islandē.

Jelgavā notiek Ledus skulptūru festivāls

Jelgavā notiek Ledus skulptūru festivāls. Tajā piedalās 33 profesionāli tēlnieki no desmit valstīm. Viņi izveidojuši ledus skulptūras par Sapņiem. Par vislabākajiem žūrija atzinusi Latvijas, Krievijas un Lietuvas tēlnieku veidotās skulptūras. Skatītāju interese ir ļoti liela. Starptautisko ledus skulptūru festivālu apmeklējuši 22-i tūkstoši cilvēku.

Gaidāmi mīnusi

Svētdien Latvijā gaisa temperatūra joprojām būs zem nulles un tikai vietām uzspīdēs saule. Vietām nedaudz snigs. Daudzviet saglabāsies dūmaka un neliela sarma. Vējš būs lēns. Gaisa temperatūra naktī pazemināsies līdz -4..-9 grādiem, dienā 0..-4 grādi.

Rīgā -4 grādi, A vējš 1 m/s. Atmosfēras spiediens 764 mm. Gaisa relatīvais mitrums 87 %

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti