Ziņas vieglajā valodā 10. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 10. martā.

Ziņas vieglajā valodā 10. martā
00:00 / 04:58
Lejuplādēt

 

 

 

Atceļ visus lidojumus uz Itāliju

No Latvijas lidojošās aviokompānijas uz laiku atceļ visus reisus uz Itāliju.

No 11. marta atcelti arī lidojumi uz Izraēlu.

Pasažierus aicina sekot līdzi izmaiņām lidojumu grafikos.

Lidsabiedrības visā Eiropā atceļ reisus uz "Covid-19" vissmagāk skarto Itāliju.

Itālijā ar "Covid-19" inficēto skaits pārsniedzis 10 tūkstošus, bet nomiruši 631. Aizvadītajā diennaktī nomirušo skaits ir lielākais kopš epidēmijas sākuma.

 

Latvijā astoņi inficētie

Latvijā reģistrēti astoņi «Covid-19» saslimšanas gadījumi.

Divi no tiem apstiprināti otrdien, 10. martā.

Abi saslimušie 7. martā atgriezās no Itālijas kalnu kūrorta.

Tieši 7. martā uz Itāliju devās kāda slēpotāju grupa no 12 cilvēkiem.

Tagad viņi mēģina atgriezties mājās, jo Itālijā visi slēpošanas kūrorti ir slēgti.

Izglītības, medicīnas un sociālās aprūpes iestāžu darbiniekiem "Covid-19" karantīnas dēļ slimības lapas apmaksās valsts.

Runa ir par cilvēkiem, kuriem ir risks inficēties, jo viņi bija "Covid-19" skartajās valstīs.

 

Skolēniem varētu būt attālinātas mācības

"Covid-19" izplatības riska dēļ skolēniem Latvijā, iespējams, mācības kādu laiku notiks attālināti.

Tas nozīmē, ka skolēns mācīsies mājās, izmantojot internetu.

Ministrijā uzskata, ka varētu arī pagarināt mācību gadu.

Pašlaik ministrija uzdevusi skolu vadītājiem noskaidrot, kur skolēni pavadīs pavasara brīvlaiku.

 

Grieķijā uz laiku slēdz skolas

"Covid-19" dēļ Grieķija uz divām nedēļām slēdz visas skolas un universitātes.

Grieķijā līdz šim apstiprināti 89 inficēšanās gadījumi.

Lielākā daļa saslimušo ir svētceļotāji.

Viņi pagājušajā mēnesī ceļoja uz Izraēlu un Ēģipti.

Kāda 66 gadus veca vīrieša stāvoklis ir kritisks.

 

Ierobežo sporta un kultūras pasākumus

Eiropā ir vairāk aizliegumu rīkot sporta un kultūras pasākumus.

Sporta spēles ir atceltas vai notiek bez skatītājiem.

Popmūzikas zvaigzne Madonna atcēlusi koncertus Parīzē.

Koronavīrusa dēļ atcelts arī Ķelnes literatūras festivāls.

Bet Vatikāns slēdzis Svētā Pētera laukumu un Svētā Pētera baziliku.

Arī Igaunija jaunā koronavīrusa dēļ pārcēlusi uz augustu festivālu "Tallinas mūzikas nedēļa”. Festivāls bija plānots marta nogalē.

"Arēnā Rīga" pasākumi pagaidām nav atcelti. Tuvākajā laikā arēnā paredzēti vairāki koncerti, kā arī Pasaules boksa mačs ar Mairi Briedi.

 

Pieaug cenas pasaules akciju tirgos

Pēc lielā krituma cenas pasaules akciju tirgos otrdien, 10. martā, pieaug.

Viens no iemesliem ir ASV prezidenta Donalda Trampa paziņojums.

Lai mazinātu "Covid-19" negatīvo ietekmi uz ekonomiku, Tramps lūgs Kongresam samazināt nodokļus.

To pozitīvi novērtē investori. Tāpēc akciju cenas pieauga.

 

Putins varētu atkal kandidēt par prezidentu 

Krievijas Valsts dome virza konstitūcijas grozījumus.

Tas ļaus Vladimiram Putinam 2024. gadā atkārtoti kandidēt uz valsts prezidenta amatu.

Trešdien, 11. martā, par to būs vēl viens balsojums.

Nākamnedēļ par to balsos Federācijas padomē, un pēc tam par tiem notiks referendums.

Putins ir Krievijas prezidents kopš 1999. gada.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti