Ziņas vieglajā valodā 10. maijā

Ziņas vieglajā valodā 10. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 10. maijāDace Simanoviča

     

     

    Prasa skaidrojumu par policijas darbu 9. maijā 

    Ministru prezidents Krišjānis Kariņš iekšlietu ministram Sandim Ģirģenam pieprasa skaidrojumu par Valsts policijas darbu 9. maijā, ierobežojot pulcēšanos Uzvaras parkā.

    Premjers atgādina, ka koronavīruss nav uzvarēts un joprojām ir ierobežojumi, lai pasargātu cilvēku veselību un dzīvību.

    Policija 9. maijā Uzvaras parka apkaimē kopumā pamanīja 44 pārkāpumus.

    Vairāk nekā puse no tiem saistīti ar pulcēšanos un distances neievērošanu.

    Kopumā policija situāciju 9. maijā raksturo kā mierīgu un bez būtiskiem starpgadījumiem.

     

    Latvijā Covid-19 infekcija atklāta vēl deviņiem cilvēkiem

    Vakar Latvijā Covid-19 atklāja deviņiem cilvēkiem.

    Pieci saslimušie ir no Rīgas.

    Kopumā pārbaudīja 1021 cilvēku.

    Līdz šim Latvijā saslimšana apstiprināta 939 cilvēkiem, atveseļojušies 464, bet miruši 18.

     

    Diskutē par jaunu iemītnieku uzņemšanu sociālās aprūpes centros

    Veselības un Labklājības ministrija diskutē, vai un kā atjaunot jaunu iemītnieku uzņemšanu sociālās aprūpes centros.

    Šobrīd ārkārtējā situācijā tas iespējams tikai tad, ja nav citu variantu.

    To katrā gadījumā izvērtē individuāli.

    Jaunajam klientam nedrīkst būt Covid-19.

    Pirmās divas nedēļas viņam jāpavada karantīnā.

    Ja nepieciešams sociālās aprūpes pakalpojums, ministrija sociālajam dienestam iesaka labāk to nodrošināt mājās.

     

    Latvijā sāk autoceļu bedru masveida remontu

    Uz autoceļiem masveidā sāk remontēt bedres.

    Remonti ir gan uz valsts galvenajiem, gan arī svarīgākajiem reģionālajiem autoceļiem.

    Autovadītājiem jābūt uzmanīgiem un jāievēro ceļazīmes.

    Braukšanas maršruts jāplāno laikus, jo var būt īslaicīgi satiksmes ierobežojumi.

     

    Latvijā svin Mātes dienu 

    Šodien visā Latvijā svin Mātes dienu.

    Šajā dienā sveic mammas un vecmāmiņas.

    Latvijā tā ir svētku diena, bet šoreiz pulcēšanās ierobežojumu dēļ to drīkst svinēt tikai savā mājsaimniecībā vai arī virtuāli.

    Daudzi cilvēki šodien sociālajos tīklos publicēja bildes ar savu mammu vai vecmāmiņu, kā arī sūtītos un saņemtos sveicienus, pateicības un vēlējumus.

     

    Ar Covid-19 saslimušo skaits pasaulē pārsniedzis četrus miljonus

    Covid-19 saslimšanas gadījumu skaits pasaulē pārsniedz četrus miljonus.

    No jaunā koronavīrusa miruši 280 000 cilvēku.

    Jauns slimības uzliesmojums reģistrēts Dienvidkorejā.

    Strauji inficēto cilvēku skaits pieaug arī Krievijā.

     

    Igaunijas valdība apstiprina aizdevumu «Tallink Grupp»

    Igaunijas valdība apstiprinājusi 100 miljonu eiro lielu aizdevumu prāmju operatoram "Tallink Grupp".

    Ar šo aizdevumu uzņēmums varēs nodrošināt savu darbību līdz gada beigām.

    Aizdevums būs uz trim gadiem.

    To izsniegs vairākās kārtās.

    Igaunijas ekonomikas ministrs saka, ka "Tallink" ir Igaunijai svarīgs uzņēmums.

    "Tallink" mēģināja aizņemties naudu arī citur, taču tas neizdevās.

     

    Pieciem Spānijas futbolistiem pozitīvs koronavīrusa tests

    Pieciem Spānijas spēcīgākās līgas futbolistiem ir pozitīvs koronavīrusa tests pēc atgriešanās treniņos.

    Klubiem šonedēļ atļāva atsākt trenēties individuāli pēc tam, kad pārbaudīja, vai spēlētāju organismā nav vīrusa.

     

    Laika ziņas 

    Šonakt mākoņu pakāpeniski kļūs vairāk.

    Nakts otrajā pusē Kurzemē vietām līs.

    Naktī gaisa temperatūra būs +6…+11 grādi.

    Savukārt rītdien mākoņains būs visā Latvijā.

    No rīta Kurzemē, bet dienas gaitā jau visā Latvijā gaidāms lietus, vakarā arī slapjš sniegs.

    Gaisa temperatūra būs atšķirīga.

    Kurzemē +5…+10 grādi, valsts centrālajā daļā +10…+14 grādi, bet Latgalē +15…+20 grādi.

    Rīgā mākoņains, naktī brīžiem skaidrosies.

    Rīt dienā brīžiem līs. Gaisa temperatūra naktī +10…+11 grādi.

    Pa pāris grādiem siltāks būs rīt no rīta, bet vakarā strauji kļūs auksts.

    Gaisa temperatūra Rīgā būs vairs tikai +5…+7 grādi.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti