Ziņas vieglajā valodā 10. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 10. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 10. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Latvijā Covid-19 infekciju atklāj vēl 23 cilvēkiem

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti 23 jauni saslimšanas gadījumi ar Covid-19.

Kopumā slimība līdz šim valstī reģistrēta 612 cilvēkiem.

Saslimuši cilvēki ir 58 pašvaldībās.

Visvairāk Rīgā.

Patlaban 35 pacienti ir slimnīcā, trīs cilvēkiem ir smaga slimības gaita.

 

Policija pastiprināti uzrauga pulcēšanos

Rīgas pašvaldības policija pastiprināti uzrauga, vai cilvēki ievēro aizliegumu pulcēties un divu metru distanci vienam no otra.

Īpašu uzmanību policisti pievērš populārākajām pulcēšanās vietām.

Arī šodien policija sodījusi tos, ka pārkāpj noteikumus.

Vairāk pārkāpēju bija ārpus Rīgas centra.

Kāds alūksnietis saņēmis bargu sodu par atkārtotu pārkāpumu.

Viņš neievēroja divu metru distanci.

Vīrietim jāmaksā 1000 eiro.

Tas ir bargākais sods, kopš valstī ieviesta ārkārtējā situācijas.

 

Rīgas Centrāltirgus ieviesis iepirkšanās stundas

Rīgas Centrāltirgus ieviesis iepirkšanās stundas vecākiem cilvēkiem, topošajām māmiņām un cilvēkiem ar invaliditāti.

Šos cilvēkus tirgū gaida no plkst.11 līdz 15.

Šis ir visdrošākais laiks, lai izvairītos no drūzmēšanās.

 

Studenti vēlas palīdzēt skolēniem attālinātajās mācībās

Pedagoģijas studenti vēlas palīdzēt skolēniem attālinātajās mācībās.

Ne visiem vecākiem, skolēniem un pedagogiem ir vajadzīgās prasmes darbam attālināti.

Tāpēc palīgā nāks studenti.

Viņi to darīs brīvprātīgi.

 

Mākslinieki izveidojuši elektronisku grāmatu

Mākslinieki izveidojuši elektronisku grāmatu.

Tajā ir melnbalti zīmējumi.

Zīmējumus var krāsot gan lieli, gan mazi.

Krāsot var ar roku un digitāli - datora ekrānā.

Mākslinieku zīmējumiem var piezīmēt klāt arī savus zīmējumus.

Elektroniskā grāmata ir Covid-19 krīzes laika vienojošs projekts.

Krāsojamā grāmata internetā pieejama bez maksas.

 

Kristieši atzīmē Lielo piektdienu

Šodien kristieši visā pasaulē atzīmē Lielo piektdienu.

Lielajai piektdienai veltīti dievkalpojumi skatāmi tiešsaistē.

Ārkārtējā situācijas dēļ cilvēkiem aizliegts doties uz baznīcām, lai izvairītos no inficēšanās ar koronavīrusu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti