Ziņas vieglajā valodā 1. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 1. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 1.oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Ar tiesas lēmumu saglabā pagaidu liegumu «Tīrīgai» izvest atkritumus Rīgā

Tiesa saglabāja pagaidu liegumu atkritumu operatoram „Tīrīga”.

Tādējādi paliek spēkā Konkurences padomes noregulējums.

Tas aizliedz iedzīvotājiem līgumus ar uzņēmumu „Tīrīga”.

Šādu kārtību apstrīdēja Rīgas dome.

Savukārt tiesa to noraidīja.

Padome uzskata, ka šāds lēmums apturēja monopolu atkritumu apsaimniekošanā.

Galvaspilsētā pēc ārkārtas situācijas pagaidu plāna atkritumus apsaimnieko aptuveni trīs nedēļas.

Lēmumu par tālāko rīcību Rīgas dome pieņems pēc tikšanās ar pašvaldību ministrijas, Konkurences padomes un citu institūciju pārstāvjiem.

KNAB aiztur „Latvijas valsts ceļu” valdes locekli Strodu

Korupcijas apkarotāji aizturēja Edgaru Strodu.

Viņš ir „Latvijas valsts ceļu” valdes loceklis.

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam (KNAB) ir aizdomas par pārkāpumiem publiskajos iepirkumos.

Tie saistīti ar ceļu būves nozari.

Lietā birojs aizturēja vēl vienu personu.

Tā vēsta Latvijas Televīzija.

Satiksmes ministrija Strodu atbrīvoja no amata.

Garantēto minimālo ienākumu plāno palielināt līdz 64 eiro

Nākamgad plāno lielāku garantēto minimālo ienākumu.

Tas būs 64 eiro.

Patlaban garantētais minimālais ienākums ir 53 eiro.

Tas ir galvenais atbalsts trūcīgām personām bez ienākumiem.

Tāpat cilvēkiem ar ļoti zemiem ienākumiem.

Šādu atbalstu saņems aptuveni 24 tūkstoši iedzīvotāju.

Džilindžers mutiski vienojas par darba pamešanu Dailes teātrī

Dailes teātrī veidos pagaidu māksliniecisko padomi.

Teātra mākslinieciskais vadītājs Dž. Dž. Džilindžers mutiski informēja par darba attiecību beigām.

Šādas izmaiņas pieprasīja vairākums no Dailes teātra aktieru kolektīva.

Dailes teātris informē par jaunās sezonas aktualitātēm
Dailes teātris informē par jaunās sezonas aktualitātēm

Džonsons sola jaunu „Brexit” vienošanos

Britu valdība drīzumā iepazīstinās ar jaunu „Brexit” vienošanos.

Par to paziņoja britu premjers Boriss Džonsons.

Viņš piedāvās risinājumu arī Īrijas robežas jautājumā.

Tas ir vienošanās strīdīgākais jautājums.

Briti „Brexit” procesu plāno līdz 31. oktobrim.

Somijā uzbrukumā lielveikalā viens cilvēks miris, vairāki ievainoti

Somijas austrumos notika uzbrukums iepirkšanās centrā.

Incidentā viens cilvēks mira.

Vēl desmit personas lielveikalā ievainoja.

Uzbrukumā vīrietis izmantoja asu priekšmetu.

Tas bija nazis vai zobens.

Tā sacīja aculiecinieki.

Policija saistībā ar uzbrukumu aizturēja vienu cilvēku.

Divu personu veselības stāvoklis ir smags.

Latvija solidarizēsies ar Ukrainu un boikotēs EPPA rudens sesijas plenārsēdes

Latvija boikotēs Eiropas Padomes parlamentārās asamblejas (EPPA) sesijas plenārsēdi.

Tādējādi politiķi solidarizēsies ar Ukrainas delegāciju.

Tomēr deputāti turpinās darbu politiskajās grupās un komitejās.

Šādas rīcības iemesls ir organizācijas vasaras lēmums.

Tas atjaunoja balsstiesības Krievijai.

Ziemeļkoreja atsāks sarunas ar Amerikas Savienotajām Valstīm

Vašingtonas un Phenjanas dialogs notiks nākamnedēļ.

Sarunu galvenais temats būs Ziemeļkorejas kodolieroči.

ASV aicinās no tiem atteikties.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti