Covid-19 aizvien izplatās Latvijā un kaimiņvalstīs
Pēdējā diennaktī Latvijā atklāti 242 jauni Covid-19 saslimšanas gadījumi.
Trīs inficētie pacienti miruši.
Veikti 3898 Covid-19 testi.
Kopumā Latvijā ar Covid-19 saslima 6136 cilvēki, bet 1406 ir izveseļojušies.
Visvairāk ar Covid-19 saslimuši oktobrī.
Tas ir 75% no kopumā Latvijā inficētajiem kopš marta sākuma.
Lietuvā aizvadītajā diennaktī saslimuši 895 cilvēki. Miris viens cilvēks.
Otrā kaimiņvalstī Igaunijā saslimuši 80 cilvēki.
Baltkrievija slēdz robežas
Baltkrievija slēdz valsts robežas ārvalstniekiem un bezvalstniekiem.
Tas tiek skaidrots ar bažām par koronavīrusa izplatīšanos.
Ir arī izņēmumi.
Ierobežojumi neattiecas uz aviopasažieriem, kas ierodas Baltkrievijā caur Minskas lidostu.
Tāpat iekļūt valstī var personas ar diplomātiskajām pasēm, ārvalstnieki, kas piegādā Baltkrievijai palīdzību, arī Krievijas pilsoņi, kas šķērso Baltkrieviju tranzītā.
Gruzijā opozīcija apšauba vēlēšanu rezultātus

Gruzijas parlamenta vēlēšanās uzvarējusi valdošā partija ''Gruzijas sapnis”.
Par to liecina daļējie vēlēšanu rezultāti.
Pirmo reizi valsts vēsturē vēlēšanas notika pēc jaunas shēmas.
Opozīcijas spēki paziņojuši, ka rezultātus neatzīst. Tie esot viltoti.
Opozīcija aicina savus atbalstītājus šovakar iziet galvaspilsētas Tbilisi ielās.
Grib samazināt sāls kaisīšanu Rīgas ielās
Rīgas dome meklēs veidus, kā samazināt sāls kaisīšanu uz apledojušām ielām.
Apspriedīs iespēju lietot citus pretslīdes materiālus.
Pēdējos septiņus gadus uz Rīgas ielām un tiltiem izkaisīts 84 tūkstoši tonnu sāls.
Sāls rada ļoti daudz neredzamo izmaksu.
Tāpat negatīvi ietekmē kokus un mājdzīvniekus.
Daugavpilī mediķi dosies uz mājām pie jaunajām māmiņām
No 1. novembra Daugavpils slimnīcas Sieviešu klīnika piedāvās jaunu pakalpojumu – speciālistu vizītes mājās.
Jaunās māmiņas varēs pieteikt vecmātes vizīti mājās.
Tas būs pirmais šāda veida pakalpojums ārpus Rīgas.
Vecmātes konsultāciju būs pieejama arī attālinātā režīmā.
Liepājā ieviesta vienota biļete
Liepājā ieviesta vienota autobusu un tramvaju abonementa biļete.
Ar to varēs braukt abos transporta līdzekļos jebkurā pilsētas maršrutā.
Aicina izrādīt patriotismu

Novembrī Aizsardzības ministrija aicina ikvienu Latvijas iedzīvotāju nēsāt pie apģērba sarkanbaltsarkano lentīti.
Tā nēsājamas ar stūriem uz augšu.
Latvijas Radio svin 95. gadadienu
Latvijas Radio atzīmē 95. gadadienu.
Latvijas Radio ir viens no pirmajiem radio, kas sāka darboties Eiropā.
Oficiāli radio pirms 95. gadiem 1. novembrī tika atklāts ar operas "Madame Butterfly" translāciju.