Ziņas vieglajā valodā 1. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 1. jūlijā.

 

Ziņas vieglajā valodā 1.jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Saslimšanu ar Covid-19 apstiprina Bērnu slimnīcas ārstam

Saslimšana ar Covid-19 apstiprināta Bērnu slimnīcas ārstam.
Noskaidroti vairāki cilvēki, kuri ar ārstu kontaktējušies.
Viņiem noteikta 14 dienu pašizolācija.
Bērnu slimnīcas Neatliekamās palīdzības nodaļas darbs neesot ietekmēts.
Tā informē slimnīcā.

Latvijā Covid-19 atklāj vēl 3 cilvēkiem

Pagājušajā diennaktī Latvijā inficēšanās ar Covid-19 apstiprināta trim cilvēkiem.
Tā liecina Slimību profilakses un kontroles centra apkopotā informācija.
Aizvadītajā diennaktī veikti teju divi tūkstoši Covid-19 testi.
Latvijā kopumā ar Covid-19 saslimusi 1121 persona, mirušas 30.
Pēdējās diennakts laikā slimnīcās nav ievietoti pacienti ar Covid-19.
Slimnīcās ārstējas pieci pacienti.
No viņiem četri ir ar vidēji smagu, bet viens ar smagu slimības gaitu.

Atcelti vairāki Covid-19 ierobežojumi

No trešdienas, 1. jūlija, ir atcelti vai mazināti vairāki Covid-19 dēļ ieviestie ierobežojumi.
Sejas maskas vai aizsegi sabiedriskajā transportā vairs nav obligāti, bet ieteicami.
Īpaši gadījumos, ja ir kāda elpceļu saslimšana.
Ārā var pulcēties līdz tūkstoš cilvēkiem.
Sabiedriskās ēdināšanas iestādēs vienam klientam ir jānodrošina trīs līdzšinējo četru kvadrātmetru vietā.
Tāpat vairs nav laika ierobežojuma āra sporta pasākumos.
Ir vēl citas izmaiņas.

Stājas spēkā izmaiņas Rīgas transporta sarakstos

Trešdien, 1. jūlijā, stājušās spēkā izmaiņas lielākajā daļā Rīgas sabiedriskā transporta kustības sarakstos.
Kā skaidro uzņēmumā „Rīgas satiksme”, ir palielināta sabiedriskā transporta kustība uz Rīgas aktīvās atpūtas zonām un dārziņiem.
Bet, kamēr saglabājas salīdzinoši zema pasažieru plūsma, atsevišķi maršruti paliek slēgti.

Sākas skolēnu vasaras darbi

Trešdien, 1. jūlijā, sākas Nodarbinātības valsts aģentūras organizētie skolēnu vasaras darbi.
Tie ilgs līdz 31. augustam.
Covid-19 pandēmijas dēļ šogad skolēnu darbs ilgs tikai divus mēnešus.

Vadīt Bērnu tiesību inspekciju pieteikušies 8 cilvēki

Valsts kanceleja saņēmusi astoņus pieteikumus konkursā uz Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas vadītāja amatu.
Darba attiecības ar līdzšinējo inspekcijas vadītāju Mariannu Dreju pārtrauca februāra beigās, abām pusēm par to vienojoties.

Uz policijas šefa amatu vēl nav neviena pieteikuma

Trešdien, 1. jūlijā beidzas pieteikšanās konkursā uz Valsts policijas priekšnieka amatu.
Līdz otrdienas, 30. jūnija, vakaram neviena pieteikuma vēl neesot bijis.

 Vācija pārņem ES prezidentūru

Prezidentūru Eiropas Savienības Padomē šodien uz sešiem mēnešiem pārņem Vācija.
Tās svarīgākajiem uzdevumiem pamatīgas izmaiņas ieviesusi koronavīrusa radītā krīze.

ES daļēji atver robežas

Eiropas Savienība no trešdienas, 1. jūlija, daļēji atver ārējās robežas.
Ceļot drīkstēs no 14 valstīm.
To vidū nebūs ASV.
Tur joprojām ir augsti Covid-19 inficēšanās rādītāji.

Krievijā beidzas balsošana par Konstitūcijas izmaiņām

Šodien beidzas nedēļu ilgusī tautas nobalsošana par grozījumiem Krievijas konstitūcijā jeb valsts galvenajā likumā.
Tie ļaus prezidentam Vladimiram Putinam palikt amatā vēl uz diviem pilnvaru termiņiem.

Honkongā aizturēti 300 cilvēki

Honkongā policija trešdien, 1. jūlijā, aizturējusi vairāk nekā 300 cilvēkus.
Honkongā ir stājies spēkā jaunais nacionālās drošības likums.
 

Pētījums: Nepieklājīgākie šoferi ES – franči un grieķi

Franči un grieķi ir Eiropas nepieklājīgākie autovadītāji.
Tas secināts jaunā aptaujā, kurā šoferi raksturojuši savu uzvedību uz ceļa.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti