Ziņas vieglajā valodā 1. februārī

Ziņas vieglajā valodā 1. februārī.

 

Ziņas vieglajā valodā 1.februarīAgnese Vasermane

     

    “ABLV Bank” lietā apcietina Baltkrievijas pilsoni


    Sestdien, 1.februārī, tā sauktajā, bankas „ABLV” lietā apcietināja vēl vienu aizdomās turamo.
    Viņš ir Baltkrievijas pilsonis.
    Aizturētā vārdu žurnālistiem neatklāja.

    Lietā ir seši aizturētie cilvēki.
    No viņiem trīs ir apcietināti.
    Policijai ir aizdomas, ka banka "ABLV" ir iesaistīta lielās nelikumībās.
    Izmeklēšana šajā lietā ir ļoti sarežģīta.
    Latvija izmeklēšanā sadarbojas ar Baltkrieviju.


    Blaumaņa ielas slēgšanu automašīnām atzīst par veiksmīgu pasākumu

    Sestdien, 1. februārī, visu dienu automašīnām bija slēgta Blaumaņa iela Rīgā.
    Pa ielu drīkstēja tikai iet ar kājām un braukt ar velosipēdu.
    Šogad plāno mašīnām uz vienu dienu slēgt vēl vairākas Rīgas ielas.
    Iepriekš janvāra sākumā vienu dienu mašīnas nedrīkstēja braukt pa Tērbatas ielu.
    Šīs idejas mērķis ir padarīt Rīgas centru dzīvīgāku, lai tas labāk patiktu gājējiem.

     Lielbritānija oficiāli izstājusies no ES

    Lielbritānija naktī uz sestdienu, 1. februāri, oficiāli izstājās no Eiropas Savienības (ES).
    Tas notika pusnaktī.
    Lielbritānija ir pirmā valsts, kas izstājusies no Eiropas Savienības.
    Tagad Eiropas Savienībā palikušas 27 dalībvalstis.
    Lielbritānija Eiropas Savienības sastāvā bija gandrīz 50 gadus.
    Pirms trīsarpus gadiem Lielbritānijā iedzīvotājiem jautāja, vai viņi vēlas palikt Eiropas Savienības sastāvā.
    Lielākā daļa atbildēja, ka vēlas izstāties no Eiropas Savienības.

    Kamaniņu braucēji Šici izcīna sudrabu

    Pasaules kausa posms Siguldas trasē

    Latvijas kamaniņu braucēji Andris un Juris Šici sestdien, 1. februārī, Pasaules kausa septītajā posmā izcīnīja 2. vietu.
    Pirmajā vietā bija vācieši Tobiass Vendls un Tobiass Arlts.
    Trešajā vietā bija vācieši Robins Geke un Dāvids Gamms.
    Ceturtajā vietā palika latvieši Oskars Gudramovičs un Pēteris Kalniņš.

    Latviešu kamaniņu braucējs Inārs Kivlenieks Pasaules kausa septītajā posmā sestdien, 1. februārī, izcīnīja trešo vietu.
    Pirmajā vietā bija Johaness Ludvigs no Vācijas, bet otrajā vietā Semjons Pavļičenko no Krievijas.
    Ceturtajā vietā palika Kristers Aparjods.
    Sacensības notika Oberhofā. Tā ir maza Vācijas pilsēta.
    Oberhofā ir pusotrs tūkstotis iedzīvotāju.

    Bobslejisti Ķibermanis un Miknis

    Latvijas bobslejists Oskars Ķibermanis ar stūmēju Matīsu Mikni sestdien, 1. februārī, Pasaules kausa septītajā posmā izcīnīja trešo vietu.
    Pirmajās divās vietās bija Vācijas sportisti – Johaness Lohners un Frančesko Frīdrihs.
    Sacensības notika Sanktmoricā.
    Tā ir Šveices pilsēta.

    Cita latviešu bobslejista Ralfa Bērziņa četrinieks sestdien, 1. februārī, piedalījās Eiropas junioru čempionātā.
    Kopā ar Bērziņu bobsleja kamanās bija sportisti Edgars Nemme, Dāvis Spriņģis un Edgars Pirogs.
    Bērziņa četrinieks izcīnīja otro vietu.
    Šīs sacensības notika Insbrukā.
    Tā ir pilsēta Austrijā pie Innas upes.

     Austrālijas čempionātā tenisā uzvar Kenina

    Sofija Kenina

    Austrālijas atklātajā čempionātā tenisā uzvarēja amerikāņu tenisiste Sofija Kenina.
    Viņa sestdien, 1. februārī, finālā uzvarēja Spānijas tenisisti Garbinji Mugurusu.
    Spēles rezultāts bija 4-6, 6-2 un 6-2.
    Tā kā lija lietus, tenisa spēle notika zem jumta.
    Parasti šī čempionāta spēles notiek laukā.

    Svētdien kļūs zināms, kurš vīriešu tenisists uzvarēs Austrālijas atklātajā čempionātā.
    Svētdien, 2. februāī, finālā spēlēs serbu tenisists Novaks Džokovičs ar Austrijas tenisistu Dominiku Tīmu.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti