Ziņas vieglajā valodā 1. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 1. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 1. decembrīDace Simanoviča

 

 

Mediji: Maskas būs jāvelk visur, un 5., 6. klasēm - mācības attālināti

Lai Covid-19 neizplatītos tik strauji, būs stingrāki ierobežojumi.

Valdība joprojām par tiem lemj.

Neoficiāli zināms, ka attālināti mācīsies arī 5. un 6. klašu skolēni.

Maskas būs obligāti jālieto visās iekštelpās, izņemot dzīvesvietu.

Tas nozīmē, ka maskas būs jālieto arī darba vietās.

Brīvdienās darbosies tikai pārtikas veikali un aptiekas.

Darbu atsākt varēs manikīra un pedikīra pakalpojumu sniedzēji.

Slimnīcās varētu ierobežot plānveida pakalpojumus

Slimnīcas plāno, kā rīkoties, kad Covid-19 pacientu skaits būs lielāks, nekā slimnīcas spēj uzņemt.

Stradiņa slimnīcā tāda situācija varētu būt jau nedēļas beigās.

Tādā gadījumā ierobežos plānveida pakalpojumus.

Kopā Latvijā šobrīd slimnīcās pietiek vieta 670 Covid-19 pacientiem.

Veselības ministrijā saka, ka skaitu vēl var palielināt.

Balvos uz laiku slēdz dzemdību nodaļu

Uz laiku slēgs dzemdību un ginekoloģijas nodaļu Balvu slimnīcā.

Veicot plašu testēšanu, Covid-19 atklāja vairākiem šīs nodaļas darbiniekiem.

Tāpēc nodaļu uz divām nedēļām slēgs.

Pacientes novirzīs uz citām ārstniecības iestādēm.

Vidzemes un Madonas slimnīcas tam ir gatavas.

Tas gadījumā, ja arī tur daudz mediķu nesaslims ar Covid-19.

VID saņēmis 650 pieteikumu atbalstam Covid-19 krīzē

Valsts ieņēmumu dienests otrdien saņēma 650 pieteikumu atbalstam Covid-19 krīzē.

Galvenokārt pieteicās pašnodarbinātie.

Tas tāpēc, ka uzņēmumiem ir jāsagatavo vairāk informācijas.

1. decembris bija pirmā diena, kad varēja pieteikties.

To var izdarīt tikai elektroniski.

Plānots, ka naudu sāks izmaksāt nedēļas beigās, ja laikus to apstiprinās Eiropas Komisija.

Covid-19 vakcīnām 2021. gadā plāno 27 miljonus

Covid-19 vakcīnām Latvija nākamgad plāno nepilnus 27 miljonus eiro.

Naudu ņems no līdzekļiem neparedzētiem izdevumiem.

Šobrīd Veselības ministrija gaida, kad vakcīnu reģistrēs un tā būs pieejama.

Šobrīd vienošanās par piegādi noslēgta ar četriem vakcīnu ražotājiem.

Vispirms vakcīnas saņems veselības aprūpes darbinieki, arī sociālās aprūpes centru klienti un darbinieki, pēc tam vecāki cilvēki un tie, kuriem ir hroniskas slimības.

Vācijā, automašīnai ietriecoties pūlī, vismaz 4 nogalināti

Vācijā automašīna ietriecās cilvēku pūlī.

Vismaz četri cilvēki gāja bojā.

Bojāgājušo vidū ir arī bērns.

Vismaz 30 cilvēki ievainoti.

Automašīnas vadītāju aizturēja.

Tas ir kāds 51 gadu vecs vietējais iedzīvotājs.

Pagaidām nav zināms, vai viņš to darīja ar nolūku.

Izmeklētāji politiskus motīvus pagaidām nesaskata.

Negadījums Vācijas pilsētā Trīrē. 2020. gada 1. decembris.

Kārtējais negadījums Astravjecas atomelektrostacijā

Kārtējais negadījums noticis Astravjecas atomelektrostacijā.

Par to ziņo Baltkrievijas vides aktīvisti.

Jau pirms dažām nedēļām atomelektrostacijā uz laiku pārtrauca ražot elektroenerģiju, jo bija tehniskas problēmas.

Atomelektrosatacija atrodas netālu no Lietuvas robežas.

Tādēļ Lietuva lūdz Baltkrieviju informēt par iespējamo incidentu.

ANO: 2021. gadā rekordlielam skaitam vajadzēs humāno palīdzību 

Nākamgad rekordlielam skaitam cilvēku vajadzēs humāno palīdzību.

Tā paziņoja Apvienoto Nāciju Organizācija.

Palīdzību vajadzēs 235 miljoniem jeb vienam no 33 cilvēkiem.

Tas ir būtiski vairāk nekā šogad.

Pandēmija ir dramatiski pasliktinājusi situāciju tur, kur jau iepriekš cilvēki cieta no bada, kara un klimata pārmaiņām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt