Mediji: Maskas būs jāvelk visur, un 5., 6. klasēm - mācības attālināti
Lai Covid-19 neizplatītos tik strauji, būs stingrāki ierobežojumi.
Valdība joprojām par tiem lemj.
Neoficiāli zināms, ka attālināti mācīsies arī 5. un 6. klašu skolēni.
Maskas būs obligāti jālieto visās iekštelpās, izņemot dzīvesvietu.
Tas nozīmē, ka maskas būs jālieto arī darba vietās.
Brīvdienās darbosies tikai pārtikas veikali un aptiekas.
Darbu atsākt varēs manikīra un pedikīra pakalpojumu sniedzēji.
Slimnīcās varētu ierobežot plānveida pakalpojumus
Slimnīcas plāno, kā rīkoties, kad Covid-19 pacientu skaits būs lielāks, nekā slimnīcas spēj uzņemt.
Stradiņa slimnīcā tāda situācija varētu būt jau nedēļas beigās.
Tādā gadījumā ierobežos plānveida pakalpojumus.
Kopā Latvijā šobrīd slimnīcās pietiek vieta 670 Covid-19 pacientiem.
Veselības ministrijā saka, ka skaitu vēl var palielināt.
Balvos uz laiku slēdz dzemdību nodaļu
Uz laiku slēgs dzemdību un ginekoloģijas nodaļu Balvu slimnīcā.
Veicot plašu testēšanu, Covid-19 atklāja vairākiem šīs nodaļas darbiniekiem.
Tāpēc nodaļu uz divām nedēļām slēgs.
Pacientes novirzīs uz citām ārstniecības iestādēm.
Vidzemes un Madonas slimnīcas tam ir gatavas.
Tas gadījumā, ja arī tur daudz mediķu nesaslims ar Covid-19.

VID saņēmis 650 pieteikumu atbalstam Covid-19 krīzē
Valsts ieņēmumu dienests otrdien saņēma 650 pieteikumu atbalstam Covid-19 krīzē.
Galvenokārt pieteicās pašnodarbinātie.
Tas tāpēc, ka uzņēmumiem ir jāsagatavo vairāk informācijas.
1. decembris bija pirmā diena, kad varēja pieteikties.
To var izdarīt tikai elektroniski.
Plānots, ka naudu sāks izmaksāt nedēļas beigās, ja laikus to apstiprinās Eiropas Komisija.
Covid-19 vakcīnām 2021. gadā plāno 27 miljonus
Covid-19 vakcīnām Latvija nākamgad plāno nepilnus 27 miljonus eiro.
Naudu ņems no līdzekļiem neparedzētiem izdevumiem.
Šobrīd Veselības ministrija gaida, kad vakcīnu reģistrēs un tā būs pieejama.
Šobrīd vienošanās par piegādi noslēgta ar četriem vakcīnu ražotājiem.
Vispirms vakcīnas saņems veselības aprūpes darbinieki, arī sociālās aprūpes centru klienti un darbinieki, pēc tam vecāki cilvēki un tie, kuriem ir hroniskas slimības.
Vācijā, automašīnai ietriecoties pūlī, vismaz 4 nogalināti
Vācijā automašīna ietriecās cilvēku pūlī.
Vismaz četri cilvēki gāja bojā.
Bojāgājušo vidū ir arī bērns.
Vismaz 30 cilvēki ievainoti.
Automašīnas vadītāju aizturēja.
Tas ir kāds 51 gadu vecs vietējais iedzīvotājs.
Pagaidām nav zināms, vai viņš to darīja ar nolūku.
Izmeklētāji politiskus motīvus pagaidām nesaskata.

Kārtējais negadījums Astravjecas atomelektrostacijā
Kārtējais negadījums noticis Astravjecas atomelektrostacijā.
Par to ziņo Baltkrievijas vides aktīvisti.
Jau pirms dažām nedēļām atomelektrostacijā uz laiku pārtrauca ražot elektroenerģiju, jo bija tehniskas problēmas.
Atomelektrosatacija atrodas netālu no Lietuvas robežas.
Tādēļ Lietuva lūdz Baltkrieviju informēt par iespējamo incidentu.
ANO: 2021. gadā rekordlielam skaitam vajadzēs humāno palīdzību
Nākamgad rekordlielam skaitam cilvēku vajadzēs humāno palīdzību.
Tā paziņoja Apvienoto Nāciju Organizācija.
Palīdzību vajadzēs 235 miljoniem jeb vienam no 33 cilvēkiem.
Tas ir būtiski vairāk nekā šogad.
Pandēmija ir dramatiski pasliktinājusi situāciju tur, kur jau iepriekš cilvēki cieta no bada, kara un klimata pārmaiņām.