Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 1. augustā

Ziņas vieglajā valodā 1. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 1. augustāAgnese Vasermane

 

 

Mazāk ierobežojumu kultūras pasākumos

No 1.augusta Latvijā mīkstina vairākus Covid-19 dēļ noteiktos ierobežojumus.

Telpās tagad drīkst pulcēties līdz 250 vai 500 cilvēku.

Cilvēku skaits ir atkarīgs no telpas lieluma.

Savukārt laukā vienuviet drīkst pulcēties ne vairāk kā 3000 cilvēku.

Šāda kārtība būs spēkā līdz augusta beigām.

Kultūras pasākumu apmeklētājiem jāsēž viena metra attālumā vienam no otra.

Stāvot jāievēro divu metru attālums no citiem cilvēkiem.

 

Vēl septiņi inficētie ar Covid-19

Covid-19 Latvijā atklāja vēl septiņiem cilvēkiem.

Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.

Divus saslimušos atklāja Salaspils novadā, divus – Ogres novadā.

Pa vienam saslimušajam konstatēts Gulbenes, Ķekavas un Tukuma novadā.

Lielākā daļa saslimušo atgriezušies no ārvalstīm vai satikušies ar kādu Covid-19 slimnieku.

 

Turpinās pasažieru dīzeļvilcienu konkurss

Nākamo gadu laikā Latvijā sāks braukt vairāki jauni pasažieru dīzeļvilcieni.

Jaunos vilcienus ražos viena no trim firmām – „CAF”, „PESA” vai „Stadler Polska”.

Visus trīs piedāvājumus vērtē uzņēmuma "Pasažieru vilciens" iepirkuma komisija.

Līgumu ar uzvarētāju plāno noslēgt līdz šā gada beigām.

 

Policistiem jaunas formas

Valsts policijas jaunie formas tērpi, 2020.gada vasara,

No 1.augusta policisti Latvijā sāk strādāt jaunos formas tērpos.

Tie ir tumši zili. Policistu tērpos ir iestrādāti arī spilgti atstarojošie elementi.

Jaunos formas tērpos vēl strādā tikai daļa policistu.

Taču pilnīgi visiem būs jauni formas tērpi nākamo četru gadu laikā.

 

Habarovskā turpinās protesti

Jau ceturto nedēļas nogali pēc kārtas notiek demonstrācija Habarovskā.

Tā ir Krievijas pilsēta Tālajos Austrumos.

Demonstranti pieprasīja atbrīvot Habarovskas gubernatoru Sergeju Furgalu.

Viņu tur aizdomās par vairākām slepkavībām.

Furgals apsūdzības noliedz.

Atbalsta akcijas Furgalam notika vēl vairākās Krievijas pilsētās.

 

Demonstrācijas Vācijā

Vācijas galvaspilsētā Berlīnē notika plaša demonstrācija pret Covid-19 dēļ noteiktajiem ierobežojumiem.

Demonstrācijā piedalījās apmēram 17 000 cilvēku. Tā ziņo policija.

Sanākušie cilvēki neievēroja Vācijā noteiktos higiēnas noteikumus.

Tāpēc policija demonstrāciju pārtrauca.

Daudzi cilvēki negribēja doties prom un palika sēdēt uz ielas.

 

Lietuvā jālieto aizsargmaskas

Lietuvā tagad obligāti jālieto sejas maskas veikalos un sabiedriskajā transportā.

Pēdējā laikā Lietuvā palielinājies saslimušo skaits ar Covid-19.

Lietuvā diennaktī atklāja 18 jaunus saslimšanas gadījumus.

Sejas maskas var nelietot bērni vecumā līdz sešiem gadiem.

 

Mudina pievērst uzmanību garīgai veselībai

Rīgā notika cilvēku garīgajai veselībai veltīts festivāls „Ogle”.

To rīko biedrība ar nosaukumu „Ogle”.

Pēdējais pusgads daudziem no mums Covid-19 krīzes dēļ ir bijis psiholoģiski grūts, norāda pasākuma rīkotāji.

Festivāls notika Sporta ielas 2 kvartālā.

Daudzi cilvēki visu dienu apmeklēja dažādas sarunas un psihologu lekcijas par cilvēku garīgo veselību, piedalījās jogas nodarbībās un klausījās mūziku.

Varēja noskatīties arī režisora Kārļa Lesiņa veidoto filmu „Izmisums”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt