Ziņas vieglajā valodā 1. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 1. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 1. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Palielinās Burova izredzes kļūt par Rīgas mēru

Oļegam Burovam ir lielākas izredzes kļūt par Rīgas mēru.

Tomēr par konkrētu vairākuma atbalstu vēl nerunā.

Patlaban politiķis no „Gods kalpot Rīgai” ir mēra pienākumu pildītājs.

Pašlaik domnieki saskaņo koalīcijas līgumu.

Tas būs publiskots Rīgas svētku rītā, 16. augustā.

Tikmēr arī opozīcija saglabā cerības uz Rīgas atslēgām.

Rīgas domes opozīcija rosina apspriedi par atkritumu monopolu galvaspilsētā

„Vienotības” un „Jaunās konservatīvās partijas” domnieki rosina rīkot apspriedi par atkritumu monopolu galvaspilsētā.

Viņu skatījumā nepieciešama apvienoto komiteju sēde.

Tā ir reakcija uz Konkurences padomes bažām par monopola izveidi atkritumu apsaimniekošanā.

PTAC aicina būt uzmanīgiem, nomājot auto

Patērētāju tiesību aizsargi pievērsīs uzmanību autonomai.

To plāno ar kampaņu „Domā, pirms auto nomā”.

Tādējādi cer uz mazāk domstarpībām starp auto iznomātājiem un klientiem.

Tuvākajā laikā patērētāju tiesību aizsargi būs arī slepenie pircēji.

Vēlāk viņi publicēs savus novērojumus un secinājumus par nozari.

Krievijā mežu ugunsgrēku dzēšanā iesaistās arī armija

Krievijā izplatās plaši mežu ugunsgrēki.

Tie skar vismaz 3 miljonus hektāru platību.

Sibīrijā tos dzēš arī Krievijas bruņotie spēki.

Šādu rīkojumu deva valsts prezidents Vladimirs Putins.

Paralēli strādā 2700 ugunsdzēsēji.

Tāpat darbos iesaistīas desmit aizsardzības lidmašīnas un desmit helikopteri.

Pastāv aizdomas par tīšu dedzināšanu.

Speciālistu skatījumā tur nelikumīgi cirta kokus.

Lielbritānija palielina naudu „Brexit” seku novēršanai

Lielbritānija palielinājusi summa potenciālajiem ārkārtas pasākumiem „Brexit” seku novēršanai līdz 2,3 miljardiem eiro.

Tādējādi dubultots sākotnēji prognozētais finansējums.

To valdība atlika problēmu novēršanai un jaunu transporta infrastruktūras attīstībai.

Nogalināts bin Ladena dēls

Miris starptautiskā teroristu tīkla „Al Qaeda” bijušā līdera Osama bin Ladena dēls.

Hamza bin Ladens kļuva par arvien ievērojamāku figūru ekstrēmistu vidū.

Tas gaidāms kā būtisks trieciens teroristu kustībai.

Tā vēsta ASV mediji.

Tomēr precīzu nāves laiku un vietu žurnālistiem neviens neapstiprināja.

Polijā piemin 75. gadadienu kopš Varšavas sacelšanās

Polijā 1. augustā pieminēja 75. gadadienu kopš Varšavas sacelšanās.

Atceres pasākumus apmeklēja augstākās amatpersonas un veterāni.

Šajā datumā 1944. gadā Polija sacēlās pret nacistiskajiem okupantiem.

ES nevienojas par SVF vadītāju

Eiropas Savienība nevienojās par nākamo Starptautiskā Valūtas fonda vadītāju.

Tradicionāli to vada Eiropas pārstāvis.

Tomēr dalībvalstu vidū nav vienprātība.

Bet 2. augustā sāksies bloka valdību balsojums.

Uz Aglonu dodas pirmie svētceļnieki

No Rīgas uz Aglonu 1. augustā devās pirmie svētceļnieki.

Ceļojums sākās no Rīgas Kristus Karaļa draudzes un Rīgas Svētā Jēkaba katedrāles.

Par to informēja Latvijas Romas Katoļu baznīcā.

Basketbola izlases trenera amatā apstiprināts Štelmahers

Latvijas basketbola izlases treneris būs Roberts Štelmahers.

Viņš jau iepriekš strādāja nacionālās komandas treneru kolektīvā.

Speciālistu amatā apstiprināja Latvijas Basketbola savienības valde.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti